Dat laatste sowieso... en daardoor lijkt het alsof hij inderdaad overal verstand van heeft... ik vind het echt de beste die ze hebben momenteelquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:45 schreef marcodej het volgende:
Henry heeft overal verstand van. (Of bereidt zich gewoon beter voor dan de anderen).
Ja val je nu nog op hem?quote:
Je lijkt op m'n negatieve oma bij wie het glas altijd half leeg is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:45 schreef MissFrankenstein het volgende:
Kijk, daar gaan we al.
De duitsers en britten nemen de medailles af.
Telt dat niet gewoon mee bij de artistieke score? Of de muziek goed bij de kür past? Anders zijn het wel kür zonder muziek zijn lijkt mequote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef Knutknuttsson het volgende:
Kenners; Hoe zwaar laten de juryleden de muziekkeuze meetellen in hun waardering? Het moet niet uitmaken , omdat het technische gejureerd moet worden, toch? Maar krijgen ze ook punten voor het geheel bijvoorbeeld?
Nu nog meer denk ik. Je weet wat ze zeggen over die lui met een donkere huidskleur.quote:
dat je dat nu pas opvalt!quote:
Als je de andere 2 rondes had bekeken had je kunnen zien waar de hoge scores blijven.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je lijkt op m'n negatieve oma bij wie het glas altijd half leeg is.
H is de Duitse, 84% WTFquote:K 77.000 7
E 81.750 2
H 84.000 1
C 82.875 1
M 81.625 1
B 82.375 1
F 80.000 2
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nu nog meer denk ik. Je weet wat ze zeggen over die lui met een donkere huidskleur.
Nee hoor, ze kan nog 7de worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:48 schreef cap het volgende:
In ieder geval een olympisch diploma voor Anky.
Ik kon alleen de namen vinden, niet de indeling voor de finale nu.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
H is de Duitse, 84% WTF
Ben nog steeds op zoek naar de juryleden.
quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Once you have black, you never go back was het toch?
Het is echt NIET te geloven idd, godverdomme heequote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
H is de Duitse, 84% WTF
Hoogste en laagste score worden niet geschrapt?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:48 schreef DeeBee het volgende:
Jurylid B zet Sprehe nu dik op 1, dat is dus de Duitser!
Jurylid K zet d'r zevende (:')), dat moet de Brit of Nederlander zijn...
Ik dus ook. Kon ook alleen namen vinden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:48 schreef DeeBee het volgende:
Jurylid B zet Sprehe nu dik op 1, dat is dus de Duitser!
Jurylid K zet d'r zevende (:')), dat moet de Brit of Nederlander zijn...
[..]
Ik kon alleen de namen vinden, niet de indeling voor de finale nu.
Wat gaf die H net aan Anky en Edward?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
H is de Duitse, 84% WTF
Klopt! Ik vond overigens de kur van Gal beter dan de duitse, maargoed ik zal vast subjectief zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Telt dat niet gewoon mee bij de artistieke score? Of de muziek goed bij de kür past? Anders zijn het wel kür zonder muziek zijn lijkt me
Nee, dat is ook zo idioot...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoogste en laagste score worden niet geschrapt?
H 83.875 bij Anky, lulkoek dus.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat gaf die H net aan Anky en Edward?
Anky 83,875. Hoogste score van alle juryleden bij Anky.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
SMSjesquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:51 schreef Caland het volgende:
Hoe wou je de score op een andere manier vaststellen dan met een jury dan?
Mart Smeet bepaalt het dan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:51 schreef Caland het volgende:
Televoting?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:51 schreef Caland het volgende:
Op welke positie in de rangschikking die ruiter bij dat jurylid staat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:52 schreef qwerty-nl het volgende:
Wat betekenen die cijfers achter die procenten?
De beste commentator?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso... en daardoor lijkt het alsof hij inderdaad overal verstand van heeft... ik vind het echt de beste die ze hebben momenteel
Van F1 naard dressuur, het gaat allemaal wel een tikkeltje langzamerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:51 schreef ZwarteMaan het volgende:
DAMON HILL is next? Gaan we F1'en?
Net goedquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Godver ik keek de stream van Nederland 1 ipv Hippische sport. Nu heb ik gewoon beelden vanuit de arena gemist
Het maakt toch allemaal bijster weinig uit. De hoogste en de laagste jury score worden weggestreept.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:53 schreef ZwarteMaan het volgende:
Jury B - gaf Anky anders een 79% ..
Nee dus.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:55 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het maakt toch allemaal bijster weinig uit. De hoogste en de laagste jury score worden weggestreept.
Dus een uitschietende score heeft verder geen effect.
Dit zijn de juryleden:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Cornelissen 89 en die Dujardin boven de 90, dacht ikquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:54 schreef TheVulture het volgende:
Wat zijn de topscores van de mensen die nu nog komen... qua pr?
Juist. Ze vroeg wat, niet wiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit zijn de juryleden:
Leif Törnblad (DEN), Maribel Alonso (MEX), Jean-Michel Roudier (FRA), Gary Rockwell (USA), Wim Ernes (NED) and Evi Eisenhardt (GER) will form the Dressage Ground Jury at the London 2012 Olympic Games alongside Stephen Clarke, who as a host country judge was already appointed President of the Ground Jury.
Dat zal wel zo'n prostaatclubje zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:56 schreef marcodej het volgende:
Ah, de commissie van de wijze mannen. Logisch.
Ja, dat is een beetje vreemd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:57 schreef TheVulture het volgende:
Oh de scores tellen dus wel allemaal mee?
allemaal corrupt...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zal wel zo'n prostaatclubje zijn.
Nee, dat is onzin.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Cornelissen 89 en die Dujardin boven de 90, dacht ik
quote:Charlotte Dujardin made a record-breaking Olympic debut that put Britain top of the team dressage standings. In scoring 83.66% on Valegro the 26-year-old smashed the Olympic record of Germany's Kristina Sprehe that had been achieved earlier in the day and stood for just two hours. It was only 0.42% off the world record.
Het heeft wel het effect dat ik ernstig ga twijfelen of deze sport wel enigszins objectief te beoordelen is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:55 schreef horned_reaper het volgende:
Dus een uitschietende score heeft verder geen effect.
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:56 schreef kruisthee het volgende:
ach ach, anky wint een keer niet en er is meteen kritiek op het jurysysteem.
In de vrije kur wel. Dat zijn de andere Grand Prixs waar de scores in de regel (veel) lager liggen...quote:
en een goede analystquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:59 schreef TheVulture het volgende:
Zitten Stomphorst en Dione mee te schrijven: Dit is nou een goed interview
Anky wel jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:00 schreef Cara het volgende:
ik volg het ff niet staat ze nog bovenaan
Ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:00 schreef Cara het volgende:
ik volg het ff niet staat ze nog bovenaan
Zuiverheid en takt zijn de absolute basis, als dat niet in orde is zou je eigenlijk niet voldoende moeten scoren.. wat MissFrankenstein ook zegt, in de basissport wordt je uitgebeld.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:56 schreef kruisthee het volgende:
ach ach, anky wint een keer niet en er is meteen kritiek op het jurysysteem.
Theoretisch wel, praktisch nauwelijks.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:00 schreef JohnDDD het volgende:
kan anky nog eerste blijven liggen en goud halen?
Het kan wel ja.... maar gaat denk ik niet gebeuren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:00 schreef JohnDDD het volgende:
kan anky nog eerste blijven liggen en goud halen?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Theoretisch wel, praktisch nauwelijks.
Warum nicht op de vorige OS.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:01 schreef Jane het volgende:
Nou, laat dit paard maar ff op hol slaan, dan.
zou je de vragen + antwoorden willen uittypen? ook gemist, maar lijkt me wel interessantquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, dat is een beetje vreemd.
Maar baas Henry die zaagt gewoon dat jurylid er nu over door, wow, goede vragen!
Ja, tact fout.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:02 schreef Jane het volgende:
Hij haperde daar toch behoorlijk, of niet?
Ik zat echt 'moehahaha jaaa lekker voor je' voor de tv toenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:02 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Warum nicht op de vorige OS.
die GB'er en NL'er compenseren dat weer...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:02 schreef cap het volgende:
Laten we het zo zeggen... het Duitse jurylid zal nu in ieder geval niet laag gaan waarderen, dan krijgt ze de hele natie over zich heen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:03 schreef horned_reaper het volgende:
Dit is de beste Duitser volgens mij. De volgende Duitser heeft in de voorrondes een stukje minder gescoord.
Not sure if seriousquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:02 schreef marcodej het volgende:
Het zou hier wat expressiever in de manen kunnen. Dat heb ik wel eens verbluffender gezien bij deze combinatie.
Voor mij als leek iig wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is duidelijk minder dan Anky.
Daar hoefde je in dit geval echt geen expert voor te zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:03 schreef ZwarteMaan het volgende:
daar ging iets fout volgens het commentaar hier
Al Jazeeraquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:04 schreef ZwarteMaan het volgende:
Anky blijft 1 volgens Al Jazeera ;-) (met BBC commentaar)
Als dat eens waar wasquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:04 schreef ZwarteMaan het volgende:
Anky blijft 1 volgens Al Jazeera ;-) (met BBC commentaar)
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:02 schreef Cara het volgende:
[..]
zou je de vragen + antwoorden willen uittypen? ook gemist, maar lijkt me wel interessant
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:05 schreef marcodej het volgende:
Het onderstel van het paard zit duidelijk iets te bombastisch in de galop. Hou het klein ruiter, hou het klein.
Goud zal het sowieso niet worden. Iets zegt me dat jij een oranje brilletje op hebt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:05 schreef MissFrankenstein het volgende:
Het probleem is, de vorige Duitser had grove fouten, maar haalde Anky bijna in.
Als deze Duitser minder grove fouten heeft zijn we onze gouden medaille voor Anky kwijt.
Nee hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Goud zal het sowieso niet worden. Iets zegt me dat jij een oranje brilletje op hebt.
Is het ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:06 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar ik vind het erg misselijk dat een paard wat uitgebeld had moeten worden op een tweede plek staat.
Ja duh Anky is geen god ofzoquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:07 schreef tralalala het volgende:
Paard is niet volledig overgespoten, strafpunt.
De juryleden geven hun punten, vallen geen scores weg zoals bij het turnen (daar vallen de laagste en hoogste weg), daarna gaan de punten naar 3 wijzen en die beoordelen het.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:09 schreef Cara het volgende:
gvd wat was nou dat hele juryverhaal ik moet ff bijgepraat worden. de rest kijk ik wel weer mee
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:10 schreef DeeBee het volgende:
Jurylid B maar met 86.125, maar 7.125% hoger dan Anky...![]()
Ja hoor, B nuquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:11 schreef horned_reaper het volgende:
K 79.750 2
E 85.625 1
H 84.750 1
C 83.875 1
M 84.000 1
B 86.125 1
F 85.250 1
Jezus, wat een farcequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:10 schreef DeeBee het volgende:
Jurylid B maar met 86.125, maar 7.125% hoger dan Anky...![]()
Jij begint ook aardig een trollmeister te worden. Het serieuze is er inmiddels wel bij je afquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:10 schreef marcodej het volgende:
Ik heb gehoord dat de smid van het volgende paard de hoefjes extra heeft ingesmeerd met Chinese was. Daardoor komt de combinatie net wat makkelijker door de doorgedraafde lengtedraai heen. Kan net het verschil betekenen. We gaan het zien.
Dit slaat echt helemaal nergens op.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:10 schreef DeeBee het volgende:
Jurylid B met 86.125, 'maar' 7.125% hoger dan ze Anky gaf...![]()
jep dat snap ik maar er was ergens schande?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
De juryleden geven hun punten, vallen geen scores weg zoals bij het turnen (daar vallen de laagste en hoogste weg), daarna gaan de punten naar 3 wijzen en die beoordelen het.
Bitch pleasequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:10 schreef marcodej het volgende:
Ik heb gehoord dat de smid van het volgende paard de hoefjes extra heeft ingesmeerd met Chinese was. Daardoor komt de combinatie net wat makkelijker door de doorgedraafde lengtedraai heen. Kan net het verschil betekenen. We gaan het zien.
Ach, ik vindt het wel meevallen hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:12 schreef marcodej het volgende:
Iets zegt me dat die jurering niet geheel objectief is. (Nu wel serieus).
Een Duits jurylid die Anky meer dan 7% lager scoorde dan de Duiste die net heeft gereden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:11 schreef Cara het volgende:
[..]
jep dat snap ik maar er was ergens schande?
Alleen bij dressuur wil ik even los. Overigens is dit geen poging tot trollen, maar een poging tot oprechte humor. De factor humor wordt ook ondergewaardeerd in de dressuursport heb ik af en toe het idee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij begint ook aardig een trollmeister te worden. Het serieuze is er inmiddels wel bij je af
Maak je niet druk. Straks komt Henry en die gaat het oplossen. Ben nu serieus benieuwd naar het studiogesprekquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:10 schreef DeeBee het volgende:
Of Britquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:13 schreef horned_reaper het volgende:
Aan de andere kant.... de rit van de Duitser was echt duidelijk beter dan die van Anky. Maar Jurylid K gaf 81.250 aan Anky en 79.000 aan de Duitser.
Dus Jurylid K misscien de Nederlander?
Korea. Is sowieso de Aziatische stijl van stappen gewend, dus die is helemaal de draad kwijt.quote:
jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:14 schreef TheVulture het volgende:
Krijg je strafpunten als je paard de ring onder loopt te schijten tijdens de kur?
Je krijgt een sterretje bij het onderdeel 'mesten.'quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:14 schreef TheVulture het volgende:
Krijg je strafpunten als je paard de ring onder loopt te schijten tijdens de kur?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:15 schreef TheVulture het volgende:
Als ze de hoogste en laagste scores al zouden schrappen zou dat de geloofwaardigheid wel ten goede komen
Sowieso.. Sprehe die nu derde staat had grove tact fouten in de piaffe.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:15 schreef TheVulture het volgende:
Als ze de hoogste en laagste scores al zouden schrappen zou dat de geloofwaardigheid wel ten goede komen
Dat is ook mijn punt ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:14 schreef Zelva het volgende:
Goed, heb het wel gezien. Die verschillen bij de jury voor één ruiter zijn gewoon te ongeloofwaardig groot.
Dit gaat nergens over. Bij Langehanenberg ook weer, hoe kom je in vredesnaam op een verschil van 6,375 procent op dezelfde kür?
Je ziet die Koreanen wel echt turen naar de paarden, alsof ze het niet goed kunnen zien.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Korea. Is sowieso de Aziatische stijl van stappen gewend, dus die is helemaal de draad kwijt.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is ook mijn punt ja.
Daarom is het ook idioot dat ALLE scores meetellen voor het gemiddelde...
Normaal wordt dat soort 'vaderlandsliefde' van sommige juryleden dan vakkundig onschadelijk gemaakt door de hoogste en laagste score sowieso te droppen, maar dit slaat werkelijk waar nergens op. Hoe kunnen juryleden die dit altijd doen, nou een verschil van 6-7-8% voor een zelfde kur geven die rond de 80% scoort, dat is gewoon niet te verkopen als 'serieuze' sport.
Zoveelste argument voor Afschaffen van jurysporten?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:17 schreef Jane het volgende:
Ook deze maakt fouten, maar wat maakt het uit? Het jurylid compenseert het wel.
Dat zijn de kwalificatie rondes voor de kur.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:18 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Even een vraag tussendoor, telt individueel nou alleen de score op de kür op muziek? Ik dacht dat de grand prix en super grand prix ook nog meetelden, maar daar hoor ik nu helemaal niets over.
Zelfs als je de hoogste score weggooit beinvoed je het gemiddelde nog natuurlijk, want de een na hoogste wordt daardoor niet weggestreept. Ze kunnen beter het systeem van turnen overnemen. Dat is een stuk eerlijker nu.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat is ook mijn punt ja.
Daarom is het ook idioot dat ALLE scores meetellen voor het gemiddelde...
Normaal wordt dat soort 'vaderlandsliefde' van sommige juryleden dan vakkundig onschadelijk gemaakt door de hoogste en laagste score sowieso te droppen, maar dit slaat werkelijk waar nergens op. Hoe kunnen juryleden die dit altijd doen, nou een verschil van 6-7-8% voor een zelfde kur geven die rond de 80% scoort, dat is gewoon niet te verkopen als 'serieuze' sport.
Alleen de individuele score van vandaag telt mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:18 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Even een vraag tussendoor, telt individueel nou alleen de score op de kür op muziek? Ik dacht dat de grand prix en super grand prix ook nog meetelden, maar daar hoor ik nu helemaal niets over.
Duidelijk, dankjewel! Ik had het opgezocht op de site, maar daar stond het ook niet duidelijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:18 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Dat zijn de kwalificatie rondes voor de kur.
Fixed.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoveelste argument voor Afschaffen van jurysporten? een eerlijker jureringssysteem bij dressuur.
Daarom hebben ze het zo vaak over de 'combinatie'.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:17 schreef Jane het volgende:
Ook deze maakt fouten, maar wat maakt het uit? Het jurylid compenseert het wel.
Valt wat voor te zeggen. De teruggedrongen pas in Belgische variant ging subliem. Alsof ze op wolken liep daar.quote:
Idd. Heb ik het al die tijd verkeerd begrepen!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:20 schreef Montov het volgende:
[..]
Daarom hebben ze het zo vaak over de 'combinatie'.
Dat gaat amper werken, want elk paard kan al die moves wel volgens mij. Het is niet alsof je hem een moeilijkere piaf kan laten doen (zoals Epke's risico-combinatie), het is voornamelijk de beoordeling van de uitvoering en het artistieke element. Dat blijft nou eenmaal altijd subjectief, maar dan moet je wel beter nadenken over je gemiddelden en scoreberekening ja...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zelfs als je de hoogste score weggooit beinvoed je het gemiddelde nog natuurlijk, want de een na hoogste wordt daardoor niet weggestreept. Ze kunnen beter het systeem van turnen overnemen. Dat is een stuk eerlijker nu.
Gastquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Valt wat voor te zeggen. De teruggedrongen pas in Belgische variant ging subliem. Alsof ze op wolken liep daar.
Ik bedoel meer het systeem wat ze gebruiken om oneerlijke juryscores te elimineren. Heel ingewikkeld, maar Hans van Zetten legde dat een beetje uit.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat gaat amper werken, want elk paard kan al die moves wel volgens mij. Het is niet alsof je hem een moeilijkere piaf kan laten doen (zoals Epke's risico-combinatie), het is voornamelijk de beoordeling van de uitvoering en het artistieke element. Dat blijft nou eenmaal altijd subjectief, maar dan moet je wel beter nadenken over je gemiddelden en scoreberekening ja...
Duh...anders valt het op.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:22 schreef horned_reaper het volgende:
B dit maal helemaal niet de hoogste
Als het wereldrecord van Totilas verbroken word dan gaat er echt wel een lampje branden en zal de jury op het matje geroepen worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:21 schreef Jane het volgende:
Een Britse, dus die gaat minstens over de 90 heen.
Voor Edward Gal was ze niet zo bangquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:22 schreef Paul het volgende:
DOORGESTOKEN KAART ANKY HAD 1E MOETEN ZIJN IK BEN KEIBOOS WEETJEDAT?DIE DUITSE B JURLID GEEFT ALLEEN DUITSERS HOGE SCORES.
!!!!!!!! EN ONS LAND NIET HE
Nee, want jurylid B.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef Cara het volgende:
Heeft Cornelissen goede kans op een medaille?
Normaal gezien wel, maar we schijnen net genaaid te zijn door een Duits jurylid.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef Cara het volgende:
Heeft Cornelissen goede kans op een medaille?
Onzin joh! Jurylid B heeft de andere Duitsers helemaal niet zulke hoge scores gegeven en heeft Gal zelfs zijn hoogste score gegeven.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Normaal gezien wel, maar we schijnen net genaaid te zijn door een Duits jurylid.
Ik zat me er ook al aan te ergeren jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef alors het volgende:
Menig man zou jaloers zijn op de trekkracht van deze dame
Vrouwen trekken toch niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef alors het volgende:
Menig man zou jaloers zijn op de trekkracht van deze dame
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:25 schreef MissFrankenstein het volgende:
Zo, dit paard zijn tanden zijn ook weer geflost..
Vond het in het begin lijken alsof ze haar handen gewoon niet stil kón houden, alsof ze gewoon meestuiterden met de bewegingen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:25 schreef MissFrankenstein het volgende:
Zo, dit paard zijn tanden zijn ook weer geflost..
Echt gruwelijk dit met die muziek...quote:
Ik mag toch aannemen dat dat wel terug te zien is in de scorequote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:26 schreef alors het volgende:
[..]Ja maar echt, dat hier niets van gezegd wordt
Zware tour ruiter ponies, ZZ eventing paarden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:25 schreef Silenus het volgende:
Ik heb het idee dat 90% van de users die hier zo wijs loopt te doen geen idee heeft waar ze over praten.
Bij de teugels? Zweet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:26 schreef mrstylo het volgende:
Waarom is paard bij nek helemaal wit?
Idd, en deze muziekquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:26 schreef TheVulture het volgende:
En toch blijf ik Bubalu de mooiste naam vinden deze week
Ik ookquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:26 schreef TheVulture het volgende:
En toch blijf ik Bubalu de mooiste naam vinden deze week
Nu vraag ik me toch echt af wie jij bentquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:26 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Zware tour ruiter ponies, ZZ eventing paarden.
Ik vind dat ik mag zeuren. :j
Datquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu vraag ik me toch echt af wie jij bent
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu vraag ik me toch echt af wie jij bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |