Theoretisch wel, praktisch nauwelijks.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:00 schreef JohnDDD het volgende:
kan anky nog eerste blijven liggen en goud halen?
Het kan wel ja.... maar gaat denk ik niet gebeuren.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:00 schreef JohnDDD het volgende:
kan anky nog eerste blijven liggen en goud halen?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Theoretisch wel, praktisch nauwelijks.
Warum nicht op de vorige OS.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:01 schreef Jane het volgende:
Nou, laat dit paard maar ff op hol slaan, dan.
zou je de vragen + antwoorden willen uittypen? ook gemist, maar lijkt me wel interessantquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, dat is een beetje vreemd.
Maar baas Henry die zaagt gewoon dat jurylid er nu over door, wow, goede vragen!
Ja, tact fout.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:02 schreef Jane het volgende:
Hij haperde daar toch behoorlijk, of niet?
Ik zat echt 'moehahaha jaaa lekker voor je' voor de tv toenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:02 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Warum nicht op de vorige OS.
die GB'er en NL'er compenseren dat weer...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:02 schreef cap het volgende:
Laten we het zo zeggen... het Duitse jurylid zal nu in ieder geval niet laag gaan waarderen, dan krijgt ze de hele natie over zich heen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:03 schreef horned_reaper het volgende:
Dit is de beste Duitser volgens mij. De volgende Duitser heeft in de voorrondes een stukje minder gescoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |