Op welke positie in de rangschikking die ruiter bij dat jurylid staat.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:52 schreef qwerty-nl het volgende:
Wat betekenen die cijfers achter die procenten?
De beste commentator?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso... en daardoor lijkt het alsof hij inderdaad overal verstand van heeft... ik vind het echt de beste die ze hebben momenteel
Van F1 naard dressuur, het gaat allemaal wel een tikkeltje langzamerquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:51 schreef ZwarteMaan het volgende:
DAMON HILL is next? Gaan we F1'en?
Net goedquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Godver ik keek de stream van Nederland 1 ipv Hippische sport. Nu heb ik gewoon beelden vanuit de arena gemist
Het maakt toch allemaal bijster weinig uit. De hoogste en de laagste jury score worden weggestreept.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:53 schreef ZwarteMaan het volgende:
Jury B - gaf Anky anders een 79% ..
Nee dus.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:55 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het maakt toch allemaal bijster weinig uit. De hoogste en de laagste jury score worden weggestreept.
Dus een uitschietende score heeft verder geen effect.
Dit zijn de juryleden:quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat gaf die H net aan Anky en Edward?
Cornelissen 89 en die Dujardin boven de 90, dacht ikquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:54 schreef TheVulture het volgende:
Wat zijn de topscores van de mensen die nu nog komen... qua pr?
Juist. Ze vroeg wat, niet wiequote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit zijn de juryleden:
Leif Törnblad (DEN), Maribel Alonso (MEX), Jean-Michel Roudier (FRA), Gary Rockwell (USA), Wim Ernes (NED) and Evi Eisenhardt (GER) will form the Dressage Ground Jury at the London 2012 Olympic Games alongside Stephen Clarke, who as a host country judge was already appointed President of the Ground Jury.
Dat zal wel zo'n prostaatclubje zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:56 schreef marcodej het volgende:
Ah, de commissie van de wijze mannen. Logisch.
Ja, dat is een beetje vreemd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:57 schreef TheVulture het volgende:
Oh de scores tellen dus wel allemaal mee?
allemaal corrupt...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zal wel zo'n prostaatclubje zijn.
Nee, dat is onzin.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Cornelissen 89 en die Dujardin boven de 90, dacht ik
quote:Charlotte Dujardin made a record-breaking Olympic debut that put Britain top of the team dressage standings. In scoring 83.66% on Valegro the 26-year-old smashed the Olympic record of Germany's Kristina Sprehe that had been achieved earlier in the day and stood for just two hours. It was only 0.42% off the world record.
Het heeft wel het effect dat ik ernstig ga twijfelen of deze sport wel enigszins objectief te beoordelen is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:55 schreef horned_reaper het volgende:
Dus een uitschietende score heeft verder geen effect.
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:56 schreef kruisthee het volgende:
ach ach, anky wint een keer niet en er is meteen kritiek op het jurysysteem.
In de vrije kur wel. Dat zijn de andere Grand Prixs waar de scores in de regel (veel) lager liggen...quote:
en een goede analystquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:59 schreef TheVulture het volgende:
Zitten Stomphorst en Dione mee te schrijven: Dit is nou een goed interview
Anky wel jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:00 schreef Cara het volgende:
ik volg het ff niet staat ze nog bovenaan
Ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:00 schreef Cara het volgende:
ik volg het ff niet staat ze nog bovenaan
Zuiverheid en takt zijn de absolute basis, als dat niet in orde is zou je eigenlijk niet voldoende moeten scoren.. wat MissFrankenstein ook zegt, in de basissport wordt je uitgebeld.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:56 schreef kruisthee het volgende:
ach ach, anky wint een keer niet en er is meteen kritiek op het jurysysteem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |