Nee, dat is onzin.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Cornelissen 89 en die Dujardin boven de 90, dacht ik
quote:Charlotte Dujardin made a record-breaking Olympic debut that put Britain top of the team dressage standings. In scoring 83.66% on Valegro the 26-year-old smashed the Olympic record of Germany's Kristina Sprehe that had been achieved earlier in the day and stood for just two hours. It was only 0.42% off the world record.
Het heeft wel het effect dat ik ernstig ga twijfelen of deze sport wel enigszins objectief te beoordelen is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:55 schreef horned_reaper het volgende:
Dus een uitschietende score heeft verder geen effect.
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:56 schreef kruisthee het volgende:
ach ach, anky wint een keer niet en er is meteen kritiek op het jurysysteem.
In de vrije kur wel. Dat zijn de andere Grand Prixs waar de scores in de regel (veel) lager liggen...quote:
en een goede analystquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:59 schreef TheVulture het volgende:
Zitten Stomphorst en Dione mee te schrijven: Dit is nou een goed interview
Anky wel jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:00 schreef Cara het volgende:
ik volg het ff niet staat ze nog bovenaan
Ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:00 schreef Cara het volgende:
ik volg het ff niet staat ze nog bovenaan
Zuiverheid en takt zijn de absolute basis, als dat niet in orde is zou je eigenlijk niet voldoende moeten scoren.. wat MissFrankenstein ook zegt, in de basissport wordt je uitgebeld.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:56 schreef kruisthee het volgende:
ach ach, anky wint een keer niet en er is meteen kritiek op het jurysysteem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |