quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:41 schreef Saekerhett het volgende:
"We gaan naar het einde van haar kuur"
Alsof ze een of andere enge ziekte heeft
Ruinen voornamelijk. Hengsten zijn nogal moeilijk in omgang, zeker wanneer er merries in de buurt zijn, lastig samen met andere paarden te vervoeren enzo. Merries zijn over het algemeen nukkiger dan ruinen. Ze hebben sneller last van hormonale moodswings (vrouwen he?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me idd nog af.... Wordt er meer gereden op hengsten of merries? En verschilt dat nog bij soort paardensport? (dressuur, springen, racen)
Niet beter dan die van Anky m.i.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:42 schreef alors het volgende:
het wordt wel beter naar het einde toe
80%quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef Paxcon het volgende:
Hoe zijn de medaillekansen voor de Nederlanders?
Lees nou gewoon hierboven manquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef Paxcon het volgende:
Ik reed altijd op de meest heftige pony hengst die er was. Rest was een beetje te tam voor mij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ruinen voornamelijk. Hengsten zijn nogal moeilijk in omgang, zeker wanneer er merries in de buurt zijn, lastig samen met andere paarden te vervoeren enzo. Merries zijn over het algemeen nukkiger dan ruinen. Ze hebben sneller last van hormonale moodswings (vrouwen he?) en wat eigenzinniger. Ik kan me voorstellen dat ze bij de springsport geliefder zijn vanwege dat temperament, maar bij dressuur heb je liever de gelijkmatigheid van een ruin.
kansloos, je kan wegquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef Paxcon het volgende:
Adelinde zou wel brons of zilver kunnen halen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef Paxcon het volgende:
Zo rustig, hoef je niet gelijk zo boos om te wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lees nou gewoon hierboven man
Om de 3 posts komt iemand met die vraag.
Op een pony. Heldquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik reed altijd op de meest heftige pony hengst die er was. Rest was een beetje te tam voor mij.
Omdat je elke sport met dezelfde vraag komt en elke keer wordt die vraag constant gesteld.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo rustig, hoef je niet gelijk zo boos om te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |