Oh, ik ben het er ook zeker mee eens dat mannen een stuk beter scoren internationaal dan de dames met deze sporten. Maar het ging mij meer om je tweede zinnetjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laat jij mij maar wat partijen zien dat mannen het zwaar hebben tegen vrouwen. Alleen uitzonderlijk talent judith polgar kwam in de buurt met een top rating van ik geloof 2708, maar dan houdt het wel op. Mannen kwamen tot 2850.. Dat is echt een wereld van verschil.
Ik vind dit ook niks.. ik vond die Spanjaard net wel heel tofquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:38 schreef Jane het volgende:
Ik vind de muziekkeuze niet echt geslaagd. De nederlanders hebben toch beter door hoe het overkomt, heb ik het idee.
Dat bedoel ik idd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:38 schreef marcodej het volgende:
Goeie muziek. Alleen niet voor een dressuur.
Och guttegut.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:38 schreef motorbloempje het volgende:
Open maar een topic over mannen vs vrouwen, niet hier.
Mijn gaydar doet het primaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is ie ook
Relatie met Minderhout
Ja, baal er zelf ook van dat ik niet ff door heb gezet tot grootmeester. Maar je weet hoe dat gaat met mij, zoveel andere sporten om in te excelleren...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:38 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Oh, ik ben het er ook zeker mee eens dat mannen een stuk beter scoren internationaal dan de dames met deze sporten. Maar het ging mij meer om je tweede zinnetje
Ik zou ook onrustig worden van deze muziekquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:39 schreef reddevil1408 het volgende:
Paard lijkt onrustig....heb ik het mis
Dat lijkt me dan wel weer kick. Gewoon een hardcoreplaat eronder en dat paard maar losgaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:40 schreef DeeBee het volgende:
Deze muziek icm die bewegingen van het paard, ziet er eerder uit alsof hij XTC geslikt heeft, echt waardeloos.
Lijkt erop dat het paard tegen de hand begint te lopen..quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik zou ook onrustig worden van deze muziek
Op goud denk ik ongeveer 20%quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:40 schreef Smoofie het volgende:
Hoe groot is de kans op goud? De beste Nederlandse meot nog toch?
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:41 schreef TheVulture het volgende:
Voor mijn gevoel komt ze onder Anky uit
Adelinde moet nogquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:40 schreef Smoofie het volgende:
Hoe groot is de kans op goud? De beste Nederlandse meot nog toch?
aidsquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:41 schreef Saekerhett het volgende:
"We gaan naar het einde van haar kuur"
Alsof ze een of andere enge ziekte heeft
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:41 schreef Saekerhett het volgende:
"We gaan naar het einde van haar kuur"
Alsof ze een of andere enge ziekte heeft
Ruinen voornamelijk. Hengsten zijn nogal moeilijk in omgang, zeker wanneer er merries in de buurt zijn, lastig samen met andere paarden te vervoeren enzo. Merries zijn over het algemeen nukkiger dan ruinen. Ze hebben sneller last van hormonale moodswings (vrouwen he?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me idd nog af.... Wordt er meer gereden op hengsten of merries? En verschilt dat nog bij soort paardensport? (dressuur, springen, racen)
Niet beter dan die van Anky m.i.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:42 schreef alors het volgende:
het wordt wel beter naar het einde toe
80%quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef Paxcon het volgende:
Hoe zijn de medaillekansen voor de Nederlanders?
Lees nou gewoon hierboven manquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef Paxcon het volgende:
Ik reed altijd op de meest heftige pony hengst die er was. Rest was een beetje te tam voor mij.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ruinen voornamelijk. Hengsten zijn nogal moeilijk in omgang, zeker wanneer er merries in de buurt zijn, lastig samen met andere paarden te vervoeren enzo. Merries zijn over het algemeen nukkiger dan ruinen. Ze hebben sneller last van hormonale moodswings (vrouwen he?) en wat eigenzinniger. Ik kan me voorstellen dat ze bij de springsport geliefder zijn vanwege dat temperament, maar bij dressuur heb je liever de gelijkmatigheid van een ruin.
kansloos, je kan wegquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef Paxcon het volgende:
Adelinde zou wel brons of zilver kunnen halen.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef Paxcon het volgende:
Zo rustig, hoef je niet gelijk zo boos om te wordenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lees nou gewoon hierboven man
Om de 3 posts komt iemand met die vraag.
Op een pony. Heldquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik reed altijd op de meest heftige pony hengst die er was. Rest was een beetje te tam voor mij.
Omdat je elke sport met dezelfde vraag komt en elke keer wordt die vraag constant gesteld.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo rustig, hoef je niet gelijk zo boos om te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |