Not sure if seriousquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:02 schreef marcodej het volgende:
Het zou hier wat expressiever in de manen kunnen. Dat heb ik wel eens verbluffender gezien bij deze combinatie.
Voor mij als leek iig wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is duidelijk minder dan Anky.
Daar hoefde je in dit geval echt geen expert voor te zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:03 schreef ZwarteMaan het volgende:
daar ging iets fout volgens het commentaar hier
Al Jazeeraquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:04 schreef ZwarteMaan het volgende:
Anky blijft 1 volgens Al Jazeera ;-) (met BBC commentaar)
Als dat eens waar wasquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:04 schreef ZwarteMaan het volgende:
Anky blijft 1 volgens Al Jazeera ;-) (met BBC commentaar)
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:02 schreef Cara het volgende:
[..]
zou je de vragen + antwoorden willen uittypen? ook gemist, maar lijkt me wel interessant
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:05 schreef marcodej het volgende:
Het onderstel van het paard zit duidelijk iets te bombastisch in de galop. Hou het klein ruiter, hou het klein.
Goud zal het sowieso niet worden. Iets zegt me dat jij een oranje brilletje op hebt.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:05 schreef MissFrankenstein het volgende:
Het probleem is, de vorige Duitser had grove fouten, maar haalde Anky bijna in.
Als deze Duitser minder grove fouten heeft zijn we onze gouden medaille voor Anky kwijt.
Nee hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Goud zal het sowieso niet worden. Iets zegt me dat jij een oranje brilletje op hebt.
Is het ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:06 schreef MissFrankenstein het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar ik vind het erg misselijk dat een paard wat uitgebeld had moeten worden op een tweede plek staat.
Ja duh Anky is geen god ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |