Duh...anders valt het op.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:22 schreef horned_reaper het volgende:
B dit maal helemaal niet de hoogste
Als het wereldrecord van Totilas verbroken word dan gaat er echt wel een lampje branden en zal de jury op het matje geroepen worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:21 schreef Jane het volgende:
Een Britse, dus die gaat minstens over de 90 heen.
Voor Edward Gal was ze niet zo bangquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:22 schreef Paul het volgende:
DOORGESTOKEN KAART ANKY HAD 1E MOETEN ZIJN IK BEN KEIBOOS WEETJEDAT?DIE DUITSE B JURLID GEEFT ALLEEN DUITSERS HOGE SCORES.
!!!!!!!! EN ONS LAND NIET HE
Nee, want jurylid B.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef Cara het volgende:
Heeft Cornelissen goede kans op een medaille?
Normaal gezien wel, maar we schijnen net genaaid te zijn door een Duits jurylid.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef Cara het volgende:
Heeft Cornelissen goede kans op een medaille?
Onzin joh! Jurylid B heeft de andere Duitsers helemaal niet zulke hoge scores gegeven en heeft Gal zelfs zijn hoogste score gegeven.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Normaal gezien wel, maar we schijnen net genaaid te zijn door een Duits jurylid.
Ik zat me er ook al aan te ergeren jaquote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef alors het volgende:
Menig man zou jaloers zijn op de trekkracht van deze dame
Vrouwen trekken toch niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:24 schreef alors het volgende:
Menig man zou jaloers zijn op de trekkracht van deze dame
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:25 schreef MissFrankenstein het volgende:
Zo, dit paard zijn tanden zijn ook weer geflost..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |