De dames lopen altijd 1 dag voor op het OS.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:55 schreef Karina het volgende:
Ik ben dom, ik dacht dat de 200 meter finale heren straks al kwamMaar het zijn de dames, omdat hier steeds werd gesproken over straks de finale.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:55 schreef Karina het volgende:
Ik ben dom, ik dacht dat de 200 meter finale heren straks al kwamMaar het zijn de dames, omdat hier steeds werd gesproken over straks de finale.
Nou ja, ze hebben Mart ook nog steeds he? Qua niet modern.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de vacatures van de NOS wordt ook gevraagd naar ervaring met Windows Movie Maker, niet met moderne monteer programma's.
Groeien naar de zon.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:56 schreef henkde_j het volgende:
Heeft het een reden dat die speren niet 100% recht zijn?
Ah logischquote:
Mart werkt nog met Super 8 en een matrix printer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben Mart ook nog steeds he? Qua niet modern.
Griffith.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:56 schreef Paxcon het volgende:
Hoezo zijn die WR en OR al 14 jaar niet verbeterd?
dopingquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:56 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond het al een beetje vreemd, ook omdat het zo snel na de halve finale was, maar niemand zei erbij dat het om de dames ging, vandaar dat ik een beetje domme verkeerde conclusie trokquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:56 schreef wdn het volgende:
[..]
De dames lopen altijd 1 dag voor op het OS.
Dus vandaag finale dames.Morgen heren zelfde onderdeel.
Wat zou je ze geven?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:57 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik zou 6 van de 8 200m finalistes geven
24 jaar Flo-Jo, zwaar gedopedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:56 schreef Paxcon het volgende:
Doping.quote:
Die worden de komende 20 jaar ook niet verbeterd, denk ik..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:56 schreef Paxcon het volgende:
Jeter, Campbell, Fraser.. verder weet ik ze niet uit m'n hoofd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:57 schreef BabeWatcher het volgende:
Dat is de NOS voor je hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het al een beetje vreemd, ook omdat het zo snel na de halve finale was, maar niemand zei erbij dat het om de dames ging, vandaar dat ik een beetje domme verkeerde conclusie trok
Had met een feestje te maken dat ze bij het koningshuis of noc-nsf dan te vieren hadden, belachelijk natuurlijk dat het niet om de sporters gaat bij die huldigingquote:
Hehe verrek ik zie de TT nu pas, we gaan door mequote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:58 schreef snellejelle het volgende:
Ik wil niet door TS. Mag ik hier wel posten dan?
niet te vindenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:58 schreef Paxcon het volgende:
Was die doping toen nog toegestaan of nooit gevonden ofzo?
heb ik al bij onze hokkiemeisjes gedaan, nu ben ik leegquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:56 schreef AthCom het volgende:
Faal-TT, te weinig ruimte.
Modje veranderen aub.
Moest 200 m vrouwen zijn.
op het moment dat ze out-of-competition gingen controleren ging mevrouw meteen met pensioenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:58 schreef Paxcon het volgende:
Anders kon Smeets nietquote:
Niet gevonden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:58 schreef Paxcon het volgende:
Het is de Olympische Spelen dan moet je extra door zettenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:59 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
heb ik al bij onze hokkiemeisjes gedaan, nu ben ik leeg
Ze proberen al jaren om toestemming te krijgen om haar graf te mogen lichten. Maar daar steekt ma Florence of Griffith een stokje voor. Ook niet zo heel vreemd natuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:58 schreef Paxcon het volgende:
Ik mod hier niet, maar haal het wel gewoon weg dat laatste stuk, duurt toch maar 21 seconden.quote:
Je bent simpel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Felix, Ross, Ahoure, Fraser, Franse, Campbell, Jeter.
Alleen die Tobagolees zou ik niet doen.
Hooguit Fraser en Ahoure.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:57 schreef BabeWatcher het volgende:
Dank je.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik mod hier niet, maar haal het wel gewoon weg dat laatste stuk, duurt toch maar 21 seconden.
En als ik niemand mooi vond klaagde ik over te puntige knieën zeker?quote:
Maar je had hem goed. Ik had de halve finales niet eens gezien dus geen idee hier.quote:
jaloersch ?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:02 schreef heywoodu het volgende:
Hoe die vrouwen elkaar staan te omhelzen
Zo nep
quote:
Daarom 'quote:
En lach en lichaam.quote:
nee manquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:02 schreef heywoodu het volgende:
Hoe die vrouwen elkaar staan te omhelzen
Zo nep
quote:
Jaaaaaaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:03 schreef alors het volgende:
Fraser is zoo mooi, ze straalt ook altijd zoprachtige vrouw
Jij snapt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:03 schreef alors het volgende:
Ze past wel bij Churandy.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:03 schreef alors het volgende:
En die bibs....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:03 schreef alors het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ze past wel bij Churandy. BabeWatcher
Wordt het dan Fraser-Price-Martina?quote:
quote:
Die is veel te stijlvol en leuk voor Churandyquote:
Ja, maar Felix is echt wel mooierquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:03 schreef alors het volgende:
Nee, Fresh Prince of Bell Air.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wordt het dan Fraser-Price-Martina?
Dat zeg ik, gekruist met een kikker.quote:
Haar hoofd is niet het mooiste aan haar, maar ik zou haar desondanks rakenquote:
In november pas weer.quote:
Jij kan beter zeggen wie je niet zou doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Haar hoofd is niet het mooiste aan haar, maar ik zou haar desondanks raken
Vind ik ook. Die ziet er wat mysterieuzer uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:05 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja, maar Felix is echt wel mooier
Martina Fraser-Pricequote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wordt het dan Fraser-Price-Martina?
Bij de tienkamp van Roermond?quote:
Swaggquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Plaatje moest erbij.
[ afbeelding ]
Maak er maar een hele van.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:07 schreef Neroje het volgende:
Reese vind ik dan weer een halve man, tattoos
Zwarte tattoos bij negersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:07 schreef Neroje het volgende:
Reese vind ik dan weer een halve man, tattoos
Jeter is inderdaad lelijk. Maar FELIX LELIJK?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Felix en Jeter
Ik vind hele hoge jukbeenderen lelijk bij vrouwen.
WR is bijna 100quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:07 schreef AthCom het volgende:
Tering, bijna 90 meter met speerwerpen.
nog even en ze moeten stadions gaan verbouwenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:07 schreef AthCom het volgende:
Tering, bijna 90 meter met speerwerpen.
Nah, dan passen ze de speer aan, is al eens gebeurdquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:08 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
nog even en ze moeten stadions gaan verbouwen
Weet niet precies hoeveel, maar hij moet in ieder geval paardrijden, hoogspringen en hordenlopen. En misschien ook nog wel roeien of kanovaren.quote:
Jan zelezny, tsjech.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:08 schreef Maver24 het volgende:
wie heeft dat WR gegooid ??
100m ofzo ??
Das toch die ene gast uit Oekraine ?
Hoger dan gemiddeld bedoel ik hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jeter is inderdaad lelijk. Maar FELIX LELIJK?No way.
Vrouwelijke vrouwen hebben over het algemeen hogere jukbeenderen.
Dat vroeg ik niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:09 schreef luckass het volgende:
[..]
Blanken zetten toch ook geen witte tattoos.
Jan Zelezny, de coach van die gozer die daarnet 88m gooide.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:08 schreef Maver24 het volgende:
100m ofzo ??
val je op mannen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:09 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hoger dan gemiddeld bedoel ik heBij Felix vind ik dat wel heel overdreven. Ook die kaak, echt lelijk vind ik dat.
Nee, nee Jan Zelezny. Held van beroep.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:08 schreef Maver24 het volgende:
100m ofzo ??
Juist die gastquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:09 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Jan Zelezny, de coach van die gozer die daarnet 88m gooide.
Dat zag je net toch bij de mannen halve? Ook bij de finale idd, maakt niet uitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:10 schreef Arcee het volgende:
Is een valse start in een finale ook direct DQ?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:10 schreef Arcee het volgende:
Is een valse start in een finale ook direct DQ?
Ja, daarom vroeg ik ook finale.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:10 schreef Samson het volgende:
Dat zag je net toch bij de mannen halve?
De speren zijn eind jaren '80 veranderd waardoor dat record niet meer in de boeken staat. Het werd te gevaarlijk.quote:
terechtquote:
Hierna is gewicht speer aangepast en later nog eens volgens mijquote:
Andere speer dus...quote:
aaaah oke, dat wist ik niet, deze gast gooit em bijna het stadion uitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:12 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
De speren zijn eind jaren '80 veranderd waardoor dat record niet meer in de boeken staat. Het werd te gevaarlijk.
Zijn die oude zieke speren volgens mij. Daarmee kun je "makkelijk" het veld uit gooien.quote:
quote:
En toch, die groene ogen, het haar, maken het weer allemaal goedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:09 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hoger dan gemiddeld bedoel ik heBij Felix vind ik dat wel heel overdreven. Ook die kaak, echt lelijk vind ik dat.
't is eigenlijk duct tape, fabrikant heeft daar leuk op ingespeeld en de merknaam duck tape bedacht.quote:
"I don't believe in much things, but I do believe in ducktapequote:
Bijnaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:14 schreef AthCom het volgende:
Brathwaite struikelde toch ook ergens?
12.92quote:
Heb je lag?quote:
12.92 is gewoon een fantastische tijd weer manquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Robles
En de tijd
En Amerika wint
Ik snap daadwerkelijk niet hoe ze dat voor elkaar krijgen binnen vijfentwintig meter. Ze trainen daar toch continu op? Snap dat ze ervoor gaan aar dan nog.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:16 schreef TheGeneral het volgende:
Al die hamstring die scheuren bij dat hordelopen![]()
[...]
mooie damequote:
zeker met die lichte tegewindquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
12.92 is gewoon een fantastische tijd weer man![]()
Inderdaad, toen liep-ie makkelijk en net met uiterste inspanning.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
Tegenvallende tijd toch, na die SF.
kijk maar hoe hij liep na de winst en met zijn hand deed, duidelijk!quote:
Merritt dit seizoen al 3x 12.93, vanavond 12.94 en 12.92quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:17 schreef hellsgate het volgende:
bij 110mH wordt de laatste tijd echt fokking vaak rond 12.93 gelopen of ligt dat aan mij?
Ja maar ik had gezien de series gehoopt op een WR.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
12.92 is gewoon een fantastische tijd weer man![]()
quote:
Allemaal net boven die geniale 12.91 van Colin Jacksonquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Merritt dit seizoen al 3x 12.93, vanavond 12.94 en 12.92
Juist op korte explosieve nummers is daarop de kans het grootst, ik heb het ooit ook gehad in de laatste 100 zweedse estafette...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik snap daadwerkelijk niet hoe ze dat voor elkaar krijgen binnen vijfentwintig meter. Ze trainen daar toch continu op? Snap dat ze ervoor gaan aar dan nog.
Hij is welquote:
Komt door de enorme spanning die er op de hamstrings staat. Die is bij de start bij een wedstrijd waar het erom gaat bijzonder groot.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik snap daadwerkelijk niet hoe ze dat voor elkaar krijgen binnen vijfentwintig meter. Ze trainen daar toch continu op? Snap dat ze ervoor gaan aar dan nog.
Ik ga er niet aan beginnen, die disciplinequote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:16 schreef TheGeneral het volgende:
Al die hamstring die scheuren bij dat hordelopen![]()
Ongekend hoe veel.
Zijn niet warm genoeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En in de training trainen ze dat kennelijk niet voluit?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt door de enorme spanning die er op de hamstrings staat. Die is bij de start bij een wedstrijd waar het erom gaat bijzonder groot.
Die spanning is niet te vergelijken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En in de training trainen ze dat kennelijk niet voluit?
In een training ga je natuurlijk bijna nooit zo snel als in je wedstrijd....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En in de training trainen ze dat kennelijk niet voluit?
Tja moet hij maar niet precies met zijn kont naar de camera gaan staanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie let daar nou op? Het gaat toch om de sportieve prestaties?
/carequote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou... Lees de reacties in dit topic nog even door vanaf pagina 1quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Kunnen ze niet een uitgebreide wurming-up doen?quote:
quote:
Helemaal mee eens, lijkt wel schooltv...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:20 schreef Redefine het volgende:
Dat telesport item is echt te kneuterig voor woorden. De NOS zou het bedacht kunnen hebben, maar het is de Telegraaf.
Nick & Simon eronder maakt het wel compleetquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:20 schreef Samson het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, lijkt wel schooltv...
het komt het hordenlopen wel ten goede vind ik, maar het is wel opvallendquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Merritt dit seizoen al 3x 12.93, vanavond 12.94 en 12.92
Zullen ze wel doen, maar denk dat het stil staan daar voor sommigen iets te lang duurt om dan plots weer naar maximale inspanning te gaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Kunnen ze niet een uitgebreide wurming-up doen?
Had liever in 6 of 7 gezeten, denk ik?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
2 1759 LEMAITRE Christophe 19.80 19.91 +
3 1576 QUINONEZ Alex 20.28 20.28 +
4 2169 BLAKE Yohan 19.26 19.80 +
5 2547 MARTINA Churandy 19.94 19.94 +
6 3253 SPEARMON Wallace 19.65 19.95 +
7 2170 BOLT Usain 19.19 19.83 +
8 2191 WEIR Warren 19.99 19.99 +
9 2783 JOBODWANA Anaso 20.27 20.27
Baanindeling. Lijkt prima.
en het is niet bepaald warm meer daar rond deze tijd.... dat speelt erg mee natuurlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:21 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Zullen ze wel doen, maar denk dat het stil staan daar voor sommigen iets te lang duurt om dan plots weer naar maximale inspanning te gaan.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja moet hij maar niet precies met zijn kont naar de camera gaan staan
Wel lekker dat je zowel Spearmon als Bolt voor je ziet hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Had liever in 6 of 7 gezeten, denk ik?
Maar hij is niet bang voor de bocht natuurlijk
Ik huil met je meequote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:23 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Hij heeft ook een goede voorbips
[ afbeelding ]
Je hebt van die atleten waarbij je er niet omheen kunt kijken neequote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:23 schreef alors het volgende:
[..]![]()
Hij heeft ook een goede voorbips
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |