12.92 is gewoon een fantastische tijd weer manquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Robles
En de tijd
En Amerika wint
Ik snap daadwerkelijk niet hoe ze dat voor elkaar krijgen binnen vijfentwintig meter. Ze trainen daar toch continu op? Snap dat ze ervoor gaan aar dan nog.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:16 schreef TheGeneral het volgende:
Al die hamstring die scheuren bij dat hordelopen![]()
[...]
mooie damequote:
zeker met die lichte tegewindquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
12.92 is gewoon een fantastische tijd weer man![]()
Inderdaad, toen liep-ie makkelijk en net met uiterste inspanning.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
Tegenvallende tijd toch, na die SF.
kijk maar hoe hij liep na de winst en met zijn hand deed, duidelijk!quote:
Merritt dit seizoen al 3x 12.93, vanavond 12.94 en 12.92quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:17 schreef hellsgate het volgende:
bij 110mH wordt de laatste tijd echt fokking vaak rond 12.93 gelopen of ligt dat aan mij?
Ja maar ik had gezien de series gehoopt op een WR.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
12.92 is gewoon een fantastische tijd weer man![]()
quote:
Allemaal net boven die geniale 12.91 van Colin Jacksonquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Merritt dit seizoen al 3x 12.93, vanavond 12.94 en 12.92
Juist op korte explosieve nummers is daarop de kans het grootst, ik heb het ooit ook gehad in de laatste 100 zweedse estafette...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik snap daadwerkelijk niet hoe ze dat voor elkaar krijgen binnen vijfentwintig meter. Ze trainen daar toch continu op? Snap dat ze ervoor gaan aar dan nog.
Hij is welquote:
Komt door de enorme spanning die er op de hamstrings staat. Die is bij de start bij een wedstrijd waar het erom gaat bijzonder groot.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik snap daadwerkelijk niet hoe ze dat voor elkaar krijgen binnen vijfentwintig meter. Ze trainen daar toch continu op? Snap dat ze ervoor gaan aar dan nog.
Ik ga er niet aan beginnen, die disciplinequote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:16 schreef TheGeneral het volgende:
Al die hamstring die scheuren bij dat hordelopen![]()
Ongekend hoe veel.
Zijn niet warm genoeg.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En in de training trainen ze dat kennelijk niet voluit?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt door de enorme spanning die er op de hamstrings staat. Die is bij de start bij een wedstrijd waar het erom gaat bijzonder groot.
Die spanning is niet te vergelijken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En in de training trainen ze dat kennelijk niet voluit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |