De dames lopen altijd 1 dag voor op het OS.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:55 schreef Karina het volgende:
Ik ben dom, ik dacht dat de 200 meter finale heren straks al kwamMaar het zijn de dames, omdat hier steeds werd gesproken over straks de finale.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:55 schreef Karina het volgende:
Ik ben dom, ik dacht dat de 200 meter finale heren straks al kwamMaar het zijn de dames, omdat hier steeds werd gesproken over straks de finale.
Nou ja, ze hebben Mart ook nog steeds he? Qua niet modern.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij de vacatures van de NOS wordt ook gevraagd naar ervaring met Windows Movie Maker, niet met moderne monteer programma's.
Groeien naar de zon.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:56 schreef henkde_j het volgende:
Heeft het een reden dat die speren niet 100% recht zijn?
Ah logischquote:
Mart werkt nog met Super 8 en een matrix printer.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben Mart ook nog steeds he? Qua niet modern.
Griffith.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:56 schreef Paxcon het volgende:
Hoezo zijn die WR en OR al 14 jaar niet verbeterd?
dopingquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:56 schreef Paxcon het volgende:
Ik vond het al een beetje vreemd, ook omdat het zo snel na de halve finale was, maar niemand zei erbij dat het om de dames ging, vandaar dat ik een beetje domme verkeerde conclusie trokquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:56 schreef wdn het volgende:
[..]
De dames lopen altijd 1 dag voor op het OS.
Dus vandaag finale dames.Morgen heren zelfde onderdeel.
Wat zou je ze geven?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:57 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik zou 6 van de 8 200m finalistes geven
24 jaar Flo-Jo, zwaar gedopedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:56 schreef Paxcon het volgende:
Doping.quote:
Die worden de komende 20 jaar ook niet verbeterd, denk ik..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:56 schreef Paxcon het volgende:
Jeter, Campbell, Fraser.. verder weet ik ze niet uit m'n hoofd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:57 schreef BabeWatcher het volgende:
Dat is de NOS voor je hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het al een beetje vreemd, ook omdat het zo snel na de halve finale was, maar niemand zei erbij dat het om de dames ging, vandaar dat ik een beetje domme verkeerde conclusie trok
Had met een feestje te maken dat ze bij het koningshuis of noc-nsf dan te vieren hadden, belachelijk natuurlijk dat het niet om de sporters gaat bij die huldigingquote:
Hehe verrek ik zie de TT nu pas, we gaan door mequote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:58 schreef snellejelle het volgende:
Ik wil niet door TS. Mag ik hier wel posten dan?
niet te vindenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:58 schreef Paxcon het volgende:
Was die doping toen nog toegestaan of nooit gevonden ofzo?
heb ik al bij onze hokkiemeisjes gedaan, nu ben ik leegquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:56 schreef AthCom het volgende:
Faal-TT, te weinig ruimte.
Modje veranderen aub.
Moest 200 m vrouwen zijn.
op het moment dat ze out-of-competition gingen controleren ging mevrouw meteen met pensioenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:58 schreef Paxcon het volgende:
Anders kon Smeets nietquote:
Niet gevonden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:58 schreef Paxcon het volgende:
Het is de Olympische Spelen dan moet je extra door zettenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:59 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
heb ik al bij onze hokkiemeisjes gedaan, nu ben ik leeg
Ze proberen al jaren om toestemming te krijgen om haar graf te mogen lichten. Maar daar steekt ma Florence of Griffith een stokje voor. Ook niet zo heel vreemd natuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:58 schreef Paxcon het volgende:
Ik mod hier niet, maar haal het wel gewoon weg dat laatste stuk, duurt toch maar 21 seconden.quote:
Je bent simpel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Felix, Ross, Ahoure, Fraser, Franse, Campbell, Jeter.
Alleen die Tobagolees zou ik niet doen.
Hooguit Fraser en Ahoure.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:57 schreef BabeWatcher het volgende:
Dank je.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik mod hier niet, maar haal het wel gewoon weg dat laatste stuk, duurt toch maar 21 seconden.
En als ik niemand mooi vond klaagde ik over te puntige knieën zeker?quote:
Maar je had hem goed. Ik had de halve finales niet eens gezien dus geen idee hier.quote:
jaloersch ?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:02 schreef heywoodu het volgende:
Hoe die vrouwen elkaar staan te omhelzen
Zo nep
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |