Jeter is inderdaad lelijk. Maar FELIX LELIJK?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Felix en Jeter
Ik vind hele hoge jukbeenderen lelijk bij vrouwen.
WR is bijna 100quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:07 schreef AthCom het volgende:
Tering, bijna 90 meter met speerwerpen.
nog even en ze moeten stadions gaan verbouwenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:07 schreef AthCom het volgende:
Tering, bijna 90 meter met speerwerpen.
Nah, dan passen ze de speer aan, is al eens gebeurdquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:08 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
nog even en ze moeten stadions gaan verbouwen
Weet niet precies hoeveel, maar hij moet in ieder geval paardrijden, hoogspringen en hordenlopen. En misschien ook nog wel roeien of kanovaren.quote:
Jan zelezny, tsjech.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:08 schreef Maver24 het volgende:
wie heeft dat WR gegooid ??
100m ofzo ??
Das toch die ene gast uit Oekraine ?
Hoger dan gemiddeld bedoel ik hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jeter is inderdaad lelijk. Maar FELIX LELIJK?No way.
Vrouwelijke vrouwen hebben over het algemeen hogere jukbeenderen.
Dat vroeg ik niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:09 schreef luckass het volgende:
[..]
Blanken zetten toch ook geen witte tattoos.
Jan Zelezny, de coach van die gozer die daarnet 88m gooide.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:08 schreef Maver24 het volgende:
100m ofzo ??
val je op mannen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:09 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hoger dan gemiddeld bedoel ik heBij Felix vind ik dat wel heel overdreven. Ook die kaak, echt lelijk vind ik dat.
Nee, nee Jan Zelezny. Held van beroep.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:08 schreef Maver24 het volgende:
100m ofzo ??
Juist die gastquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:09 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Jan Zelezny, de coach van die gozer die daarnet 88m gooide.
Dat zag je net toch bij de mannen halve? Ook bij de finale idd, maakt niet uitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:10 schreef Arcee het volgende:
Is een valse start in een finale ook direct DQ?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:10 schreef Arcee het volgende:
Is een valse start in een finale ook direct DQ?
Ja, daarom vroeg ik ook finale.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:10 schreef Samson het volgende:
Dat zag je net toch bij de mannen halve?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |