Dat is nog eens snel reagerenquote:
Al die andere disciplines ook wel, maar speerwerpen deden we vaker ja. Was altijd fijn als ik dan s'avonds nog een honkbalwedstrijd had. Heb een zelfs een keer tegen de gymleraar gezegd dat ik niet mee zou doen als we zouden speerwerpen (want had nog een wedstrijd) en wat gaan we doen? Speerwerpenquote:
hmm misschien rijgt hij nog wat Nederlandse hockey meisjes aan zijn stok.quote:
Ik zat ook wel even in de rats, maar op het eind ging hij geweldig versnellen, mooi gedaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:29 schreef hafcfan het volgende:
Hij begint wel traag hoor. Zag je bij de 100 meter ook al.
Da's wel weer de moeite danquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:29 schreef hexje het volgende:
[..]
hmm misschien rijgt hij nog wat Nederlandse hockey meisjes aan zijn stok.
Ach, het zal wel een goed gevoel geven om eerste in je heat te worden. Hij weet zelf ook wel dat hij beter kan denk ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Het zal morgen wel sneller moeten om kans op een medaille te maken!
Oh hij kan een stuk sneller, ga daar maar van uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Al deze tijden zeggen helemaal niets. Gaat morgen dik onder de 20.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat wel, maar wil die mee kunnen in de finale moet het wel iets beter.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat ook wel even in de rats, maar op het eind ging hij geweldig versnellen, mooi gedaan.
Goh.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Spearmon en Lemaitre moesten toch wel redelijk voluit, Martina de laatste 40 meter niet. Weir wordt zijn grootste concurrent voor brons denk ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij was sneller gekquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:30 schreef Montov het volgende:
Niet zo overtuigend als Bolt en Blake, maar de laatste meters kon ie wel wat rust pakken.
Hij hield zich inquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat wel, maar wil die mee kunnen in de finale moet het wel iets beter.
Zat in het middenquote:
Bij Bolt en Blake wel; bij de rest moet ik het nog zien. 19.9 moet genoeg zijn!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Al deze tijden zeggen helemaal niets. Gaat morgen dik onder de 20.
ik dacht al: waar ken ik haar van?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:31 schreef Redefine het volgende:
Nu we het toch over school hebben. Die Sokolova lijkt me echt zo'n type die je in de klas nooit is opgevallen, totdat je opeens naar de tv zit te kijken en haar voorbij ziet vliegen.
Ja laten we het hopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij hield zich inHopen we dan maar.
Ik denk 19.7, 19.8 voor de rest.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij Bolt en Blake wel; bij de rest moet ik het nog zien. 19.9 moet genoeg zijn!
Maar stopte er meer energie in. Hij was wel langzamer dan Lemaitre en Spearmon,quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
Martina is net een Brabantse hoer.. die komen maar langzaam op gang.. ja maar dan.. ja maar dan!
Jij zat natuurlijk naar al die babes te kijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik dacht al: waar ken ik haar van?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
Martina is net een Brabantse hoer.. die komen maar langzaam op gang.. ja maar dan.. ja maar dan!
Ik zat in de klas bij een meisje dat wel goed was in alle sporten maar verder viel ze niet op. Zag ik 'r jaren later ineens in een bobslee op de OS zitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:31 schreef Redefine het volgende:
Nu we het toch over school hebben. Die Sokolova lijkt me echt zo'n type die je in de klas nooit is opgevallen, totdat je opeens naar de tv zit te kijken en haar voorbij ziet vliegen.
Maar dan gaan de gordijnen open en sluit het café.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
En niet veel later op haar kop liggen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat in de klas bij een meisje dat wel goed was in alle sporten maar verder viel ze niet op. Zag ik 'r jaren later ineens in een bobslee op de OS zitten.
Jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
En niet veel later op haar kop liggen?
echt een reactie van: waar de fuck komt die vandaan...??quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
haha die kop naar rechts blijft geweldig
Ja, morgenavond 21.55 uur Nederlandse tijd volgens mij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:29 schreef Zipportal het volgende:
Morgen Finale 200 meter voor mannen?
Broeders of Pennings?quote:
Ken ik niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:31 schreef Dos37 het volgende:
Die kerel naast Matrina schrikt volgens mij van hem
Grappig om te horen over die trainingsgroep met o a Boldon.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:34 schreef knnth het volgende:
Suf gelul over tijdenMartina zat in zo'n zwakke serie dat dat echt NIETS zegt.
quote:
Ah. Ze deden het toen best goed, totdat ze eruit vlogen.quote:
Wie?quote:
niks mis mee hoorquote:
Gregory Cedockquote:
Gregory Leclock?quote:
Dat wordt een grote trololo showquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:36 schreef Cee het volgende:
Dorian en Mart, ik kijk hier al dagen naar uit.
Willemijn Bos, hockeyster die met blessure afviel. Dan weet je het wel.quote:
Hij mag 'm eindelijk aanraken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat wordt een grote trololo show
Oh, uiteraard.quote:
Is ook heel lang geleden dat er twee over zeven meter gingen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:37 schreef JohnDDD het volgende:
Die 7.12 van Reese is wel de beste olympische sprong sinds 1996, Ajunwa (ook 7.12).
Zitten de hulptroepen al klaarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Willemijn Bos, hockeyster die met blessure afviel. Dan weet je het wel.
Haha, dat gaat mooi worden ja. Volgens mij maakt het van Rijsselberghe helemaal niks uit wie tegenover hem zitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:36 schreef Cee het volgende:
JIJ doet niet mee. JIJ hebt geen medaille.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Willemijn Bos, hockeyster die met blessure afviel. Dan weet je het wel.
In Rio gaat hij voor de tienkampquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:38 schreef alors het volgende:
[..]
JIJ doet niet mee. JIJ hebt geen medaille.
Je hebt weleens items bij een programma, waarvan je denkt: zapmomentje. Dat is dus wat ze bij de NOS denken bij medaille uitreikingen. Alleen heet het zapmomentje dan reclame of lekker beppenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
Oh op NL 1 is het niet eens, deze huldiging.
Mwa als hij dat doet wordt hij denk ik ter plekke gestenigdquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:38 schreef alors het volgende:
[..]
JIJ doet niet mee. JIJ hebt geen medaille.
Dorian gaat alle vraagjes van Martje heel letterlijk beantwoorden denk ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:36 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat er ter ere van Mart's afscheid gewoon een Southpark aflevering over hem gemaakt moet wordenquote:
ben ik de enige brabander die zich nog steeds afvraagt hoe ik deze vraag moet plaatsen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
En al zijn Engels verbeteren. Senk joe, nee Mart Thank You.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dorian gaat alle vraagjes van Martje heel letterlijk beantwoorden denk ik.
Gisteren konden de paarden niet komen omdat ze nog moesten sporten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:38 schreef ItaloDancer het volgende:
En ik denk dat het paard London niet meekomt huhuhuhuhuhuhuhu deze grap heb ik nog niet eerder gemaakt
Inderdaad, die zijn dan aan het crowdsurfen in het HHH.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:38 schreef ItaloDancer het volgende:
En ik denk dat het paard London niet meekomt huhuhuhuhuhuhuhu deze grap heb ik nog niet eerder gemaakt
Altijd een leuke dame ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:43 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Radevica ook wel een olijk popke.
En toch zat er gister een aan tafelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:41 schreef Montov het volgende:
[..]
Gisteren konden de paarden niet komen omdat ze nog moesten sporten.
Achterste punt, wat het ook is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Welk punt wordt eigenlijk gemeten bij het verspringen, waar je voeten terecht komen of je reet indien deze naar achter valt?
Eerste lichaamspunt in t zand. Dat kan de ene keer rug zijn, andere keer kont.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Welk punt wordt eigenlijk gemeten bij het verspringen, waar je voeten terecht komen of je reet indien deze naar achter valt?
Het achterste punt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
De achterste afdruk in het zand, maakt niet uit waar die van isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Het achterste punt van de afdruk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:46 schreef Redefine het volgende:
Hoe gaan we onze dochter noemen: T'Erea. De ambtenaar aan de andere kant van de balie:Nu even serieus meneer: Ja, T'Erea. Ambtenaar:
.
Dan doe ik 9quote:
Het laatste punt, dus als je achterover valt heb je pech ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden ja. Ik ga de gegeven antwoorden nu verder uitwerken en hoop tot een bevredigende conclusie te komen, en bedankt iedereen.quote:
Netjes, maar zijn eerste 50 lijkt me beter te kunnen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:47 schreef cap het volgende:
Reaction time beste van Martina:
Martina 0.148
Lemaitre 0.158
Jobodwana 0.170
Spearmon 0.174
Blake 0.176
Weir 0.186
Bolt 0.192
Quinonzez 0.193
Toch niet slecht na een valse start.
Valt me op dat zijn reactietijden altijd heel goed zijn ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:47 schreef cap het volgende:
Martina 0.148
Lemaitre 0.158
Jobodwana 0.170
Spearmon 0.174
Blake 0.176
Weir 0.186
Bolt 0.192
Quinonzez 0.193
Die valse start maakt niks uit hè.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:47 schreef cap het volgende:
Martina 0.148
Lemaitre 0.158
Jobodwana 0.170
Spearmon 0.174
Blake 0.176
Weir 0.186
Bolt 0.192
Quinonzez 0.193
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden ja. Ik ga de gegeven antwoorden nu verder uitwerken en hoop tot een bevredigende conclusie te komen, en bedankt iedereen.
Snap er ook geen fuck vanquote:
Niet t.o.v. diskwalificatie, maar is nooit goed voor de concentratie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die valse start maakt niks uit hè.
ja dat hoorde ik ookquote:
serieus!?quote:
Nee, want Churandy is altijd positiefquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:51 schreef Redefine het volgende:
Churandy denkt, die vragen bij Sporza zijn beter.
Dus toch een vampier, vandaar dat hij zijn hoektanden eraf heeft gehaald en er bling voor in de plaats heeft gezetquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:51 schreef marcodej het volgende:
Hij gaat in zijn bloedcentrifuge zitten.
Beter luisteren, het is Nederlands met een Amerikaans Antilliaans accentquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:51 schreef wdn het volgende:
[..]
serieus!?
dan is er iets goed mis met mijn oren
Plek 3 zit er gewoon niet in, aangezien Suarez in topvorm lijkt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:52 schreef TheVulture het volgende:
Net weer thuis... maar Sintnicolaas heeft het dus laten liggen op hoog
Hij zal eigenlijk een pr moeten lopen denk ik op de 400m om zijn kansen op brons te houden, en dan moet Suarez wat laten liggen, evenals de Belg
Vind t wel grappigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:52 schreef henkde_j het volgende:
Godsamme wat een waardeloze vergelijkingen. Hij springt even ver als deze 9m bus
Even hoog als deze twee auto's
Het ego van Mart Smeets is 3,8 keer van de aarde naar de maanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:52 schreef wdn het volgende:
"De Delorean uit B2TF is net zo snel als Bolt"
w t f
Die over Den haag - Rotterdam was nog ergerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:52 schreef henkde_j het volgende:
Godsamme wat een waardeloze vergelijkingen. Hij springt even ver als deze 9m bus
Even hoog als deze twee auto's
Beetje het stijltje gejat van 'Onder de tram'quote:
Kan het dan niet dat je toch wat voorzichtiger wordt na een valse start?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die valse start maakt niks uit hè.
Uit de klas gezet bij topo op de basisschoolquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die over Den haag - Rotterdam was nog ergerAlsof hij twee uur dat tempo kan vasthouden
Werelduurrecord toch?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die over Den haag - Rotterdam was nog ergerAlsof hij twee uur dat tempo kan vasthouden
Dit werk zeg maarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Beetje het stijltje gejat van 'Onder de tram'
Maar dan veel slechter
Ze bedoelden volgens mij dat hij binnen een uur heen en terug fietste.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij de vacatures van de NOS wordt ook gevraagd naar ervaring met Windows Movie Maker, niet met moderne monteer programma's.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Beetje het stijltje gejat van 'Onder de tram'
Maar dan veel slechter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |