Hij hield zich inquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat wel, maar wil die mee kunnen in de finale moet het wel iets beter.
Zat in het middenquote:
Bij Bolt en Blake wel; bij de rest moet ik het nog zien. 19.9 moet genoeg zijn!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Al deze tijden zeggen helemaal niets. Gaat morgen dik onder de 20.
ik dacht al: waar ken ik haar van?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:31 schreef Redefine het volgende:
Nu we het toch over school hebben. Die Sokolova lijkt me echt zo'n type die je in de klas nooit is opgevallen, totdat je opeens naar de tv zit te kijken en haar voorbij ziet vliegen.
Ja laten we het hopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij hield zich inHopen we dan maar.
Ik denk 19.7, 19.8 voor de rest.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij Bolt en Blake wel; bij de rest moet ik het nog zien. 19.9 moet genoeg zijn!
Maar stopte er meer energie in. Hij was wel langzamer dan Lemaitre en Spearmon,quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
Martina is net een Brabantse hoer.. die komen maar langzaam op gang.. ja maar dan.. ja maar dan!
Jij zat natuurlijk naar al die babes te kijkenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik dacht al: waar ken ik haar van?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
Martina is net een Brabantse hoer.. die komen maar langzaam op gang.. ja maar dan.. ja maar dan!
Ik zat in de klas bij een meisje dat wel goed was in alle sporten maar verder viel ze niet op. Zag ik 'r jaren later ineens in een bobslee op de OS zitten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:31 schreef Redefine het volgende:
Nu we het toch over school hebben. Die Sokolova lijkt me echt zo'n type die je in de klas nooit is opgevallen, totdat je opeens naar de tv zit te kijken en haar voorbij ziet vliegen.
Maar dan gaan de gordijnen open en sluit het café.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
En niet veel later op haar kop liggen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat in de klas bij een meisje dat wel goed was in alle sporten maar verder viel ze niet op. Zag ik 'r jaren later ineens in een bobslee op de OS zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |