Dat is nog eens snel reagerenquote:
Al die andere disciplines ook wel, maar speerwerpen deden we vaker ja. Was altijd fijn als ik dan s'avonds nog een honkbalwedstrijd had. Heb een zelfs een keer tegen de gymleraar gezegd dat ik niet mee zou doen als we zouden speerwerpen (want had nog een wedstrijd) en wat gaan we doen? Speerwerpenquote:
hmm misschien rijgt hij nog wat Nederlandse hockey meisjes aan zijn stok.quote:
Ik zat ook wel even in de rats, maar op het eind ging hij geweldig versnellen, mooi gedaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:29 schreef hafcfan het volgende:
Hij begint wel traag hoor. Zag je bij de 100 meter ook al.
Da's wel weer de moeite danquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:29 schreef hexje het volgende:
[..]
hmm misschien rijgt hij nog wat Nederlandse hockey meisjes aan zijn stok.
Ach, het zal wel een goed gevoel geven om eerste in je heat te worden. Hij weet zelf ook wel dat hij beter kan denk ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Het zal morgen wel sneller moeten om kans op een medaille te maken!
Oh hij kan een stuk sneller, ga daar maar van uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Al deze tijden zeggen helemaal niets. Gaat morgen dik onder de 20.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat wel, maar wil die mee kunnen in de finale moet het wel iets beter.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat ook wel even in de rats, maar op het eind ging hij geweldig versnellen, mooi gedaan.
Goh.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Spearmon en Lemaitre moesten toch wel redelijk voluit, Martina de laatste 40 meter niet. Weir wordt zijn grootste concurrent voor brons denk ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij was sneller gekquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:30 schreef Montov het volgende:
Niet zo overtuigend als Bolt en Blake, maar de laatste meters kon ie wel wat rust pakken.
Hij hield zich inquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat wel, maar wil die mee kunnen in de finale moet het wel iets beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |