Inderdaad, die zijn dan aan het crowdsurfen in het HHH.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:38 schreef ItaloDancer het volgende:
En ik denk dat het paard London niet meekomt huhuhuhuhuhuhuhu deze grap heb ik nog niet eerder gemaakt
Altijd een leuke dame ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:43 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Radevica ook wel een olijk popke.
En toch zat er gister een aan tafelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:41 schreef Montov het volgende:
[..]
Gisteren konden de paarden niet komen omdat ze nog moesten sporten.
Achterste punt, wat het ook is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Welk punt wordt eigenlijk gemeten bij het verspringen, waar je voeten terecht komen of je reet indien deze naar achter valt?
Eerste lichaamspunt in t zand. Dat kan de ene keer rug zijn, andere keer kont.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Welk punt wordt eigenlijk gemeten bij het verspringen, waar je voeten terecht komen of je reet indien deze naar achter valt?
Het achterste punt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
De achterste afdruk in het zand, maakt niet uit waar die van isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Het achterste punt van de afdruk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:46 schreef Redefine het volgende:
Hoe gaan we onze dochter noemen: T'Erea. De ambtenaar aan de andere kant van de balie:Nu even serieus meneer: Ja, T'Erea. Ambtenaar:
.
Dan doe ik 9quote:
Het laatste punt, dus als je achterover valt heb je pech ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |