Zeg maar waar en ik kom je met liefde een keer op je muil timmeren,quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
waar woon je? ben vrijdag op vakantie en moet nog wat dingetjes doen. maar jij mag best even langs komen?
Oh, staat dit nu ook al in de "dingen die we niet tegen Stijn mogen zeggen"-lijst.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeg maar waar en ik kom je met liefde een keer op je muil timmeren,
Zegt iemand die voor Twente is, de tweede ring van jullie zat vorig jaar nog thuis EL te kijken en te juichen voor Ajax of Feyenoord man.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die verliezen de 1e 3 wedstrijden en zie je het hele seizoen niet meer terug.
Weet niet waar de verhalen over de beste verdediging en de op 3na beste middenveld van Nederland vandaan komen
Met je toetsenbord?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoorde net dat je in amersfoort woont. Daar ga ik binnenkort stage lopen. Moet goedkomen dus, vergeet de spijkers niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:27 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, staat dit nu ook al in de "dingen die we niet tegen Stijn mogen zeggen"-lijst.
Ik ben de lijst kwijt.
Zeg dan waar?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoorde net dat je in amersfoort woont. Daar ga ik binnenkort stage lopen. Moet goedkomen dus, vergeet de spijkers niet.
Ja komop man, gewoon een grote bek teruggeven.quote:
Was al voor Twente toen een overwinning op Den Bosch nog een groot feest was, dus wat lul je.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zegt iemand die voor Twente is, de tweede ring van jullie zat vorig jaar nog thuis EL te kijken en te juichen voor Ajax of Feyenoord man.
Slaap jij in een snuggy dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja komop man, gewoon een grote bek teruggeven.
Al was de snuggie-opmerking niet beledigend bedoeld trouwens.
Zegt het meisje uit Twentequote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:28 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kijk nu Trauma op SBS he...
En echt waar... Die buitenlanders kunnen zich verschrikkelijk aanstellen
Mensen in OS kunnen zich aanstellenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:28 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kijk nu Trauma op SBS he...
En echt waar... Die buitenlanders kunnen zich verschrikkelijk aanstellen
Ik moet je bekennen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik wil graag wat ervaringen van anderen voordat ik er één aanschaf.
Dus, vertel.
wat doe je in de struiken? homoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bang achter de struiken natuurlijk.
Verdomme, m'n hele beeld van jou naar de klote.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet je bekennen...
ik heb geen snuggy
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zegt het meisje uit TwenteDUITSLAND
Moet ik het nog erger maken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdomme, m'n hele beeld van jou naar de klote.
Straks ga je nog zeggen dat je geen koffie drinkt en niet op korfbal zit.
Jij kan je gelukkig nog achter moeders verstoppen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de struiken verstopt ie zich
Behalve die behaarde oksels en flamoesquote:
Waarom?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Twente is meer duitsland dan Holland toch.
Dalijk schijnt het nog een PSVer te zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, laat aub de rest van het beeld dat ik van je heb intact.
Dat bierverhaal is onzin.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, laat aub de rest van het beeld dat ik van je heb intact.
Moet ik nu Heidi Klum gaan posten om een punt te maken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Behalve die behaarde oksels en flamoes
Gadverdammequote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dalijk schijnt het nog een PSVer te zijn
Mag je zelf beslissenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moet ik nu Heidi Klum gaan posten om een punt te maken?
Waar je je druk om kan maken. Het is maar internet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Happel krijgt zo een shitload aan Notes. Onverstandig van hem
Da's wel een mooie jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
dat is een milf geen chickquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zonder internet zaten we niet met elkaar te chattenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar je je druk om kan maken. Het is maar internet.
Goedzo, maar ik bedoelde natuurlijk de gemiddelde twente supporter.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Was al voor Twente toen een overwinning op Den Bosch nog een groot feest was, dus wat lul je.
En dat zeg jijquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee joh, 100 staat zo mooi.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Happel krijgt zo een shitload aan Notes. Onverstandig van hem
Veel beter als dat logo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]En zelf die bek van suarez als je UI?
Feyenoord is kutquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:32 schreef Happel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neh, dit zou geen nickname nemen met juh op het eind. Dat doen alleen infantiele mensen.quote:
Niet zo haten op mij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:34 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een huil allochtoon
BoehoehJE HEBT HELEMAAL NIKS MAN.
Gemiddelde Ajax fan is ook weg wanneer het even niet loopt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goedzo, maar ik bedoelde natuurlijk de gemiddelde twente supporter.
Idd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Joden rammen maak ik altijd tijd voor.
Zit je nou te stoken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stijn ging jij niet pitten?
Zeg gewoon een keer: Nee mam ik wil een keer opblijven
Los nou eerst maar eens mijn raadsel op.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Hebben we iets gemeen, ik vind het leuk om kakkerlakken te verbrandenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:34 schreef Happel het volgende:
[..]
ik veeg nooit af bij het poepenquote:
Nee, maar wel een allochtoon.quote:
mijn droomvrouwquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eerst m'n kont afvegen en daarna poepen.
Ok.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doet hij maar al te graag. Aanpakken die handel
Jij had het over Feyenoord supporters, waar ik er één van ben, die zich na 3 wedstrijden niet meer zouden laten horen. Is bullshit en dat weet je best.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gemiddelde Ajax fan is ook weg wanneer het even niet loopt.
Pak de toeschouweraantallen er maar bij en leg ze naast de resultaten van Ajax.
We hebben zoveel gemeenquote:
Ik had het niet over de supporters, ik had het over de resultaten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij had het over Feyenoord supporters, waar ik er één van ben, die zich na 3 wedstrijden niet meer zouden laten horen. Is bullshit en dat weet je best.
Schatje. Ik ben even een uurtje loesoequote:
Wie tegen wie?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:37 schreef GGMM het volgende:
De halve finale beachvolleybal is bezig.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu ga ik echt weg. Hou het vooral rustig. Ik probeer vanaf morgen normale posts te leveren. Het zal moeilijk worden.
See ya
Oh.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik had het niet over de supporters, ik had het over de resultaten.
na 3 wedstrijden loopt het zo kut dat je ze helemaal niet meer weer zit in de top.
Voor wie wintquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan gaat de TV even aan.
Voor wie zou Jojo zijn?
Kan zoveel zijn, hè. Beetje summier.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Los nou eerst maar eens mijn raadsel op.
Gewoon voor d'r moederland denk ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan gaat de TV even aan.
Voor wie zou Jojo zijn?
Nee, ik ben bang dat er iemand onder mijn bed licht vannacht.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wil je dat iemand van ons een verhaaltje komt voorlezen ofzo?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon voor d'r moederland denk ik.
Duitsland dus!![]()
Lichtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik ben bang dat er iemand onder mijn bed licht vannacht.
Als je tegen Utreg even veel scoort als tegen Kiev vandaag dan gaat het nog lastig worden dit seizoenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh.
Nah. Als je tegen Kiev zo kan spelen kun je dat ook bij Utreg uit hoor.
behalve de mannen die verkering hebben met een vrouw of andersomquote:
Ligt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon voor d'r moederland denk ik.
Duitsland dus!![]()
ik ga mijn best doen ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt.
Het wordt duidelijk laat.
Welterusten Stijntje
Morgen iets beter je best doen
Onder je bed LICHT?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er stond ooit een TR open in EK omdat iemand dit zei
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ga mijn best doen ja.
Ik ga.
doei
ja denk maar eens goed naquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:40 schreef Happel het volgende:
Ik ga slapen.
Krijg allemaal maar de tering en de kanker erbij. Tabee
Ik vond het dan ook een erg confronterende reactie, men suggereerde dat ik graag poepertjes zou neuken alleen maar omdat ik uit een ander land komquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er stond ooit een TR open in EK omdat iemand dit zei
Thanks.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:40 schreef Happel het volgende:
Ik ga slapen.
Je vergeet aids, kankerarbeider.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:40 schreef Happel het volgende:
Ik ga slapen.
Ey jongen dat wil ik niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:40 schreef Happel het volgende:
Ik ga slapen.
Nee jij vroeg erom en ik ben zo aardig je voorzet in te koppen. Hier op Fok! zijn de spitsen niet zo waardeloos als die van Feyenoord.quote:
Elke post van je heeft een PI.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ik ga het nooit doen. Een PI gebruiken ook niet.
Maar voor de rest mastercard.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja leuk. Sommige dingen kan ik niks aan doen, helaas.
Door hulp te zoekenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:44 schreef TwenteFC het volgende:
Iemand een idee hoe ik die fucking irritante "zoekhulp" kan uitschakelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je post altijd met een PI.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ik ga het nooit doen. Een PI gebruiken ook niet.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Door hulp te zoekenZojuist mijn eerste hulplijn ingeschakeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een PI?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je post altijd met een PI.
Al die moeite bij al je posts voor niks
Ik snap je vraagstelling niet maar het is iig zeker antwoord A en D niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zojuist mijn eerste hulplijn ingeschakeld
GGMM is ook een stuk minder leuk gewordenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:45 schreef Tyron het volgende:
ggmm is ook beetje depri laatste posts
hmm wat is er aan de hand met iedereen
quote:Kiev mag zich schamen voor het vertoonde spel, maar helaas loont anti-voetbal
Pest me niet zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
GGMM is ook een stuk minder leuk geworden
Is dat haar dochter? ziet er best goed uitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:46 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Volgensmij is haar dochter net zo'n hoer als haar moeder
wel leuke meidquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:46 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Volgensmij is haar dochter net zo'n hoer als haar moeder
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat haar dochter? ziet er best goed uit
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat haar dochter? ziet er best goed uit
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:47 schreef TwenteFC het volgende:
haten op duitse meisjes maar vervolgens aan komen zetten met de dochter van patty brard...
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:47 schreef TwenteFC het volgende:
haten op duitse meisjes maar vervolgens aan komen zetten met de dochter van patty brard...
Moet ik MIS Duitsland posten:? Piep je wel andersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:47 schreef TwenteFC het volgende:
Leef je uitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet ik MIS Duitsland posten:? Piep je wel anders
Binnenkort gewoon een liquidatie binnen het Nederlandse voetbal, spannondquote:Büttner en Vitesse botsen frontaal tijdens arbitragezaak
07/08/2012 23:27
Tussen Alexander Büttner en Vitesse komt het niet meer goed. Dat bleek tijdens de arbitragezaak dinsdagavond in Zeist. Sinds de mislukte transfer naar Southampton staan de partijen lijnrecht tegenover elkaar. Beide kampen geven elkaar de schuld van het conflict.
Büttner stelde onder meer dat de technisch directeur een dreigende toon tegen hem aansloeg. 'Ted van Leeuwen zei tegen mij: Je moet niet fucken met de Russen', aldus de linksback. Verder openbaarde de voetballer dat de spelersmakelaar Vlado Lemic een rol speelt in het transferbeleid van de club.
Vitesse zegt dat Büttner alleen maar uit is op een vertrek. 'Een transfer is prioriteit nummer één bij Büttner', aldus de advocaat bij Vitesse. Die stelde tevens dat de vader van de speler een vergoeding van zes ton eiste waardoor de deal met Southampton op losse schroeven kwam te staan.
Büttner heeft ontbinding van zijn contract geëist. De arbitragecommissie verwacht volgende week uitspraak te doen.
je zou verwachten dat ie een overgang naar ajax zou forcerenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
hihi
Oh en
[..]
Binnenkort gewoon een liquidatie binnen het Nederlandse voetbal, spannond
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
hihi
Oh en
[..]
Binnenkort gewoon een liquidatie binnen het Nederlandse voetbal, spannond
iddquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je zou verwachten dat ie een overgang naar ajax zou forceren
Enige wat je bij hem moet doen is een fles sterke drank in zijn strot gieten. Het schijnt dat hij zijn zware verslaving van zijn vader heeft geerfdquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je zou verwachten dat ie een overgang naar ajax zou forceren
Vast ook de vader van Theoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enige wat je bij hem moet doen is een fles sterke drank in zijn strot gieten. Het schijnt dat hij zijn zware verslaving van zijn vader heeft geerfd
Ik heb genoeg mooie duitse gezien in Spanjequote:
Mwa een hoop mensen doen wel een beetje erg bad ass de laatste dagen. Alsof ze mij van de troon willen stoten.quote:
Zou d'r eerder vol pompen dan dat nageboorte van brard.quote:
Wat moet je zo vroeg doen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik stop voortaan na 0100, moet elke dag vroeg op.. anders duurt het weer tot 0500
Jij gaat toch mod worden dus no worriesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa een hoop mensen doen wel een beetje erg bad ass de laatste dagen. Alsof ze mij van de troon willen stoten.
Blond, blauwe ogen en mooi?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:53 schreef GGMM het volgende:
Duitsers zien er altijd zo typisch Duits uit.
Gaat niet gebeuren. Jij bent te bad-ass.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa een hoop mensen doen wel een beetje erg bad ass de laatste dagen. Alsof ze mij van de troon willen stoten.
Priscilla?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou d'r eerder vol pompen dan dat nageboorte van brard.
Haar dochter is toch helemaal uitgewoondquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zeker maar Paay bedoel je?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een pop wasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.facebook.com/ValeriaLukyanova
Echt een eng wief
In duitsland zie ik altijd lelijke duitsers, maar op vakantie, echt, alleen maar mooie duitse schoonheden.quote:
patricia paay, patty brard... allemaal een pot nat.quote:
Een popquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In duitsland zie ik altijd lelijke duitsers, maar op vakantie, echt, alleen maar mooie duitse schoonheden.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/p(...)97317&type=1&theater
Check die buik
Kut voor je, heb je 9.5 verneuktquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:53 schreef Saind het volgende:
Net God Bless America in de bioscoop gezien
In Twente is dat niet zo raar, dat je dat ff erbij moet melden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Onze lerares Duits, was Duits... lekker wijf niet normaal.
iddquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In Twente is dat niet zo raar, dat je dat ff erbij moet melden.
Die pleegt inderdaad zelfmoord zodra de cosmetische ingrepen geen resultaat meer kunnen biedenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die gaat echt vroeg dood lijkt mij
Wilde het toch even duidelijk hebben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In Twente is dat niet zo raar, dat je dat ff erbij moet melden.
Operatiesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:57 schreef GGMM het volgende:
Wat is het verhaal achter dat mens eigenlijk?
Zo zielig..
Zou me niks verbazen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:57 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is ook een pop.. zijn van die gasten die hun real doll graag meenemen naar buiten en ze fotograferen, dit is zo'n geval.
Serieusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:57 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is ook een pop.. zijn van die gasten die hun real doll graag meenemen naar buiten en ze fotograferen, dit is zo'n geval.
Ze speelde graag met barbies en toen werd ze er 1.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:57 schreef GGMM het volgende:
Wat is het verhaal achter dat mens eigenlijk?
Zo zielig..
Gast je dacht toch niet serieus dat een echt mens was?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Serieus?
Verklaart wel waarom er 0,0 leven in d'r ogen zit.
https://www.facebook.com/(...)29576&type=1&theaterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
https://www.facebook.com/Dominika777Fans
Deze wannabe is wel echt een wannabe
krijg er kippenvel van, lijken wel aliensquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
https://www.facebook.com/Dominika777Fans
Deze wannabe is wel echt een wannabe
Schiet op dan lulletje rozenwaterquote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:00 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb de ergste van allemaal gevonden
Kneusje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:01 schreef RensAjacied het volgende:
SUPER JODEN!
Feyenoorders janken.
En ik ben weer terug op Fok!![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:02 schreef Smoofie het volgende:
Ik krijg er echt chucky nachtmerries van.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:02 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is geen mens mandit is gewoon een pop.
quote:
Gunde Feyenoord het ook wel hoor... trouwens zo fucking veel kansen gehad dat het een wonder is dat ze niet gewonnen hebben. Maar gelijk die afgunst tegen Ajax als ze verloren hebben hahaha haat van vijand is groter dan liefde voor eigen club bij sommige. Iedergeval op mijn Twitterquote:
Hoezo gratis?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gratis assaidi man ,heerlijk, laat gaan joh
Ik heb echt geen idee waar jij het over hebt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gunde Feyenoord het ook wel hoor... trouwens zo fucking veel kansen gehad dat het een wonder is dat ze niet gewonnen hebben. Maar gelijk die afgunst tegen Ajax als ze verloren hebben hahaha haat van vijand is groter dan liefde voor eigen club bij sommige. Iedergeval op mijn Twitter
ja want twitter is representatief tegenwoordig.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gunde Feyenoord het ook wel hoor... trouwens zo fucking veel kansen gehad dat het een wonder is dat ze niet gewonnen hebben. Maar gelijk die afgunst tegen Ajax als ze verloren hebben hahaha haat van vijand is groter dan liefde voor eigen club bij sommige. Iedergeval op mijn Twitter
"Gratis".quote:
Ja, dat zei iemand op Twitter.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja want twitter is representatief tegenwoordig.
Ah, zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
"Gratis".
3.3 moet hij kosten, en rond de 3.3 mil krijgen we extra aan tv-geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |