Waar je je druk om kan maken. Het is maar internet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Happel krijgt zo een shitload aan Notes. Onverstandig van hem
Da's wel een mooie jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moet ik nu Heidi Klum gaan posten om een punt te maken?
dat is een milf geen chickquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moet ik nu Heidi Klum gaan posten om een punt te maken?
Zonder internet zaten we niet met elkaar te chattenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar je je druk om kan maken. Het is maar internet.
Goedzo, maar ik bedoelde natuurlijk de gemiddelde twente supporter.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Was al voor Twente toen een overwinning op Den Bosch nog een groot feest was, dus wat lul je.
En dat zeg jijquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee joh, 100 staat zo mooi.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Happel krijgt zo een shitload aan Notes. Onverstandig van hem
Veel beter als dat logo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]En zelf die bek van suarez als je UI?
Feyenoord is kutquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:32 schreef Happel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neh, dit zou geen nickname nemen met juh op het eind. Dat doen alleen infantiele mensen.quote:
Niet zo haten op mij.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:34 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een huil allochtoon
BoehoehJE HEBT HELEMAAL NIKS MAN.
Gemiddelde Ajax fan is ook weg wanneer het even niet loopt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goedzo, maar ik bedoelde natuurlijk de gemiddelde twente supporter.
Idd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Joden rammen maak ik altijd tijd voor.
Zit je nou te stoken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stijn ging jij niet pitten?
Zeg gewoon een keer: Nee mam ik wil een keer opblijven
Los nou eerst maar eens mijn raadsel op.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Hebben we iets gemeen, ik vind het leuk om kakkerlakken te verbrandenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:34 schreef Happel het volgende:
[..]
ik veeg nooit af bij het poepenquote:
Nee, maar wel een allochtoon.quote:
mijn droomvrouwquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eerst m'n kont afvegen en daarna poepen.
Ok.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat doet hij maar al te graag. Aanpakken die handel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |