Verdomme, m'n hele beeld van jou naar de klote.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet je bekennen...
ik heb geen snuggy
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zegt het meisje uit TwenteDUITSLAND
Moet ik het nog erger maken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdomme, m'n hele beeld van jou naar de klote.
Straks ga je nog zeggen dat je geen koffie drinkt en niet op korfbal zit.
Jij kan je gelukkig nog achter moeders verstoppen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de struiken verstopt ie zich
Behalve die behaarde oksels en flamoesquote:
Waarom?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Twente is meer duitsland dan Holland toch.
Dalijk schijnt het nog een PSVer te zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, laat aub de rest van het beeld dat ik van je heb intact.
Dat bierverhaal is onzin.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, laat aub de rest van het beeld dat ik van je heb intact.
Moet ik nu Heidi Klum gaan posten om een punt te maken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Behalve die behaarde oksels en flamoes
Gadverdammequote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dalijk schijnt het nog een PSVer te zijn
Mag je zelf beslissenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moet ik nu Heidi Klum gaan posten om een punt te maken?
Waar je je druk om kan maken. Het is maar internet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Happel krijgt zo een shitload aan Notes. Onverstandig van hem
Da's wel een mooie jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
dat is een milf geen chickquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zonder internet zaten we niet met elkaar te chattenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar je je druk om kan maken. Het is maar internet.
Goedzo, maar ik bedoelde natuurlijk de gemiddelde twente supporter.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Was al voor Twente toen een overwinning op Den Bosch nog een groot feest was, dus wat lul je.
En dat zeg jijquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar je je druk om kan maken. Het is maar internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |