Zeg maar waar en ik kom je met liefde een keer op je muil timmeren,quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
waar woon je? ben vrijdag op vakantie en moet nog wat dingetjes doen. maar jij mag best even langs komen?
Oh, staat dit nu ook al in de "dingen die we niet tegen Stijn mogen zeggen"-lijst.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeg maar waar en ik kom je met liefde een keer op je muil timmeren,
Zegt iemand die voor Twente is, de tweede ring van jullie zat vorig jaar nog thuis EL te kijken en te juichen voor Ajax of Feyenoord man.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die verliezen de 1e 3 wedstrijden en zie je het hele seizoen niet meer terug.
Weet niet waar de verhalen over de beste verdediging en de op 3na beste middenveld van Nederland vandaan komen
Met je toetsenbord?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoorde net dat je in amersfoort woont. Daar ga ik binnenkort stage lopen. Moet goedkomen dus, vergeet de spijkers niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:27 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, staat dit nu ook al in de "dingen die we niet tegen Stijn mogen zeggen"-lijst.
Ik ben de lijst kwijt.
Zeg dan waar?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoorde net dat je in amersfoort woont. Daar ga ik binnenkort stage lopen. Moet goedkomen dus, vergeet de spijkers niet.
Ja komop man, gewoon een grote bek teruggeven.quote:
Was al voor Twente toen een overwinning op Den Bosch nog een groot feest was, dus wat lul je.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zegt iemand die voor Twente is, de tweede ring van jullie zat vorig jaar nog thuis EL te kijken en te juichen voor Ajax of Feyenoord man.
Slaap jij in een snuggy dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja komop man, gewoon een grote bek teruggeven.
Al was de snuggie-opmerking niet beledigend bedoeld trouwens.
Zegt het meisje uit Twentequote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:28 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kijk nu Trauma op SBS he...
En echt waar... Die buitenlanders kunnen zich verschrikkelijk aanstellen
Mensen in OS kunnen zich aanstellenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:28 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kijk nu Trauma op SBS he...
En echt waar... Die buitenlanders kunnen zich verschrikkelijk aanstellen
Ik moet je bekennen...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik wil graag wat ervaringen van anderen voordat ik er één aanschaf.
Dus, vertel.
wat doe je in de struiken? homoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bang achter de struiken natuurlijk.
Verdomme, m'n hele beeld van jou naar de klote.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet je bekennen...
ik heb geen snuggy
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zegt het meisje uit TwenteDUITSLAND
Moet ik het nog erger maken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdomme, m'n hele beeld van jou naar de klote.
Straks ga je nog zeggen dat je geen koffie drinkt en niet op korfbal zit.
Jij kan je gelukkig nog achter moeders verstoppen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de struiken verstopt ie zich
Behalve die behaarde oksels en flamoesquote:
Waarom?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Twente is meer duitsland dan Holland toch.
Dalijk schijnt het nog een PSVer te zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, laat aub de rest van het beeld dat ik van je heb intact.
Dat bierverhaal is onzin.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, laat aub de rest van het beeld dat ik van je heb intact.
Moet ik nu Heidi Klum gaan posten om een punt te maken?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Behalve die behaarde oksels en flamoes
Gadverdammequote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dalijk schijnt het nog een PSVer te zijn
Mag je zelf beslissenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Moet ik nu Heidi Klum gaan posten om een punt te maken?
Waar je je druk om kan maken. Het is maar internet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Happel krijgt zo een shitload aan Notes. Onverstandig van hem
Da's wel een mooie jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
dat is een milf geen chickquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zonder internet zaten we niet met elkaar te chattenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar je je druk om kan maken. Het is maar internet.
Goedzo, maar ik bedoelde natuurlijk de gemiddelde twente supporter.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Was al voor Twente toen een overwinning op Den Bosch nog een groot feest was, dus wat lul je.
En dat zeg jijquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee joh, 100 staat zo mooi.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Happel krijgt zo een shitload aan Notes. Onverstandig van hem
Veel beter als dat logo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]En zelf die bek van suarez als je UI?
Feyenoord is kutquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:32 schreef Happel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neh, dit zou geen nickname nemen met juh op het eind. Dat doen alleen infantiele mensen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |