Vlaar mag de schoenen van de Vrij niet eens poetsen, azijnlip.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Guidettie
Bakkal
Vlaar
Alle bepalende weg uit elke hoede
Oh oke dan sluit ik maar gauw mijn computer afquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Happels post waarin hij jou de tyfus wenste is verwijderd door een mod
Mihaylov is een van de beste keepersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jammer dat de rest van je elftal zuigt, vooral op doelman gebied.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Vlaar mag de schoenen van de Vrij niet eens poetsen, azijnlip.
en het is Guidetti
Bakkel heeft een paar belangrijke doelpunten gemaakt ja, maar die kan makkelijk opgevangen worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bakkal was fucking bepalend slimme
en Vlaar helemaal
PSV sowieso 10-0 winst ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef Smoofie het volgende:
Feyenoorders krijgen te veel praatjes. We zien wel na de 10-0.
O godquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Vlaar mag de schoenen van de Vrij niet eens poetsen, azijnlip.
en het is Guidetti
en ik vind mijn WC beter zitten dan die van de buurman.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bakkel heeft een paar belangrijke doelpunten gemaakt ja, maar die kan makkelijk opgevangen worden.
Verder vind ik De Vrij beter dan Vlaar.
Makkelijk?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bakkel heeft een paar belangrijke doelpunten gemaakt ja, maar die kan makkelijk opgevangen worden.
Verder vind ik De Vrij beter dan Vlaar.
Als je inhoudelijk niks toe te voegen hebt ga dan even met je duplo spelen als grote mensen praten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en ik vind mijn WC beter zitten dan die van de buurman.
Dat je de tering ken krijgen, uit de baarmoeder geslingerde kuttekindquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
We? Schitzotje
Verder wel stoere post.
Die denken nu ineens dat ze alles zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef Smoofie het volgende:
Feyenoorders krijgen te veel praatjes. We zien wel na de 10-0.
Een spits (Guidetti) hadden ze vandaag nodig en hadden ze niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Makkelijk?![]()
![]()
Een Bakkal hadden ze vandaag nodig en die hadden ze niet
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat je de tering ken krijgen, uit de baarmoeder geslingerde kuttekind
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oh oke dan sluit ik maar gauw mijn computer af
Ik heb helaas geen duplo. Ik toon alleen aan dat jij dat mag vindenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je inhoudelijk niks toe te voegen hebt ga dan even met je duplo spelen als grote mensen praten.
Bakkalletje hadden ze ook nodigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een spits (Guidetti) hadden ze vandaag nodig en hadden ze niet.
Heeft echt niks met Bakkal te maken.
oja btwquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Je onderschat happelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
oja btw
wel stoere post van jouw kant
Immers is een waardeloze schijtvoetballer maar het enige wat we nodig hadden was een spits.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bakkalletje hadden ze ook nodig
Dat doe je op een vrij rare manier. Verder voegt je post niks toe.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen duplo. Ik toon alleen aan dat jij dat mag vinden
Alsof die goos vaak speeltquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mihaylov is een van de beste keepersWaar heb je het over gast.
Oke, bedankt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bakkalletje hadden ze ook nodig
Hee dat zeiden we vroeger altijd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Leve het internet waar we elkaar bodemloos af kunnen kraken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe je op een vrij rare manier. Verder voegt je post niks toe.
Eigenlijk post je dus precies in de lijn der verwachtingen, nvm dus.
Vorig seizoen had hij pech met dingen als ongelukken en allergische reacties.. Maar ik durf vrij zeker te zeggen dat hij de beste keeper van de Eredivisie is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof die goos vaak speeltWeer geblesseerd?
Ben niet anders gewend.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi, ben je de enige die slim is daar
waar woon je? ben vrijdag op vakantie en moet nog wat dingetjes doen. maar jij mag best even langs komen?quote:
zak patat, frikandelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hee dat zeiden we vroeger altijd.
Uit de baarmoeder geslingerde stinkkip![]()
ja man. wie the fuck is cara?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:21 schreef Smoofie het volgende:
Het ging zo goed. Maar die kut kakkerlakken verpesten alles weer
Hij woont in Amersfoort, waar álle gevaarlijke gangsters wonen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
waar woon je? ben vrijdag op vakantie en moet nog wat dingetjes doen. maar jij mag best even langs komen?
Drommels drommels drommels! *breekt telefoon*quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nu heb ik honger.
En zin om B&A te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |