Dan moet Immers er ook uit anders gaat het niks wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd wat jullie loten. Jullie hebben een goed elftal, had ik niet verwacht tbh.
Spitje erbij en jullie doen gewoon volop mee voor de titel.
Ben je serieus?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd wat jullie loten. Jullie hebben een goed elftal, had ik niet verwacht tbh.
Spitje erbij en jullie doen gewoon volop mee voor de titel.
Ja, ipv Immers bedoel ik ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan moet Immers er ook uit anders gaat het niks worden
Ja.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Beste verdediging van de eredivisie.
middenveld zeker in de top 3.
Voorroede valt daar buiten, al hebben ze aardige flanken.
Zie het wel goedkomen met Feyenoord dit jaar.
Voorroedequote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Even bakstenen halen brbquote:
Okéquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Dat is helemaal mooiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Ja happel, dat vind ik nou ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Iets van de tyfus voor hem, vies vuil goor kankerzwijn.
Dat was hem toch?
Je bent nu wel extreem opportunistisch zegquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Ze zeggen dat vrouwen in Twente goeie massages gevenquote:
Met happy ending?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Ze zeggen dat vrouwen in Twente goeie massages geven
En dat ze alles inslikken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Ze zeggen dat vrouwen in Twente goeie massages geven
Daar ga ik wel vanuitquote:
Aardig, voor eredivisie-niveau.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent nu wel extreem opportunistisch zegNoem je nou echt Schaken en Cabral een aardige flank?
Hahaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En dat ze alles inslikken.
Haha.
Middenveld en aanval is slechter dan vorig jaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aardig, voor eredivisie-niveau.
Speelde vandaag ook prima mee.
Ze zijn vorig jaar me diezelfde flanken 2e geworden joh.
Joh. Joh.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ajax één CV haalt hebben wij de beste verdediging, nu al beter dan Feyenoordquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja door hoeveel doelpunten na een voorzet? Ebecilio speelde ook goed tegen Roda. (Wat dan ook een geweldige speler is in potentie)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Guidettiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso ja. Ajax beste flanken van NL wanneer assaidi rond isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ajax één CV haalt hebben wij de beste verdediging, nu al beter dan Feyenoord
Middenveld is beter dan vorig jaar imo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Middenveld en aanval is slechter dan vorig jaar.
Hadden we niet gezegd dat je op moest tyfen? Oh nee alleen dat je het leven op aarde niet waard was, uit de baarmoeder geslingerde holtorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Middenveld is slechter dan vorig jaar.
Dan wordt Ajax 1e en Feyenoord 2e ipv PSV 2e?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:14 schreef DonRaja het volgende:
Koeman gaf op Radio 1 aan dat hij hoopt dat City meewerkt. Als het lukt om Guidetti terug te halen, is de competitie beslist.
Bedankt. Ik zeg alvast mijn EredivisieLive abonnement op.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:14 schreef DonRaja het volgende:
Koeman gaf op Radio 1 aan dat hij hoopt dat City meewerkt. Als het lukt om Guidetti terug te halen, is de competitie beslist.
Als. Ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ajax één CV haalt hebben wij de beste verdediging, nu al beter dan Feyenoord
We? Schitzotjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:15 schreef Cara het volgende:
[..]
Hadden we niet gezegd dat je op moest tyfen? Oh nee alleen dat je het leven op aarde niet waard was, uit de baarmoeder geslingerde holtor
Wat jij denkt joh... Chadli, Tadic... kom maar jongenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso ja. Ajax beste flanken van NL wanneer assaidi rond is
Bakkal en Vlaar bepalend noemenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Guidettie
Bakkal
Vlaar
Alle bepalende weg uit elke hoede
Happels post waarin hij jou de tyfus wenste is verwijderd door een modquote:
jammer dat de rest van je elftal zuigt, vooral op doelman gebied.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat jij denkt joh... Chadli, Tadic... kom maar jongen
Assaidi & Sanaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat jij denkt joh... Chadli, Tadic... kom maar jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vlaar mag de schoenen van de Vrij niet eens poetsen, azijnlip.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Guidettie
Bakkal
Vlaar
Alle bepalende weg uit elke hoede
Oh oke dan sluit ik maar gauw mijn computer afquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Happels post waarin hij jou de tyfus wenste is verwijderd door een mod
Mihaylov is een van de beste keepersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jammer dat de rest van je elftal zuigt, vooral op doelman gebied.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Vlaar mag de schoenen van de Vrij niet eens poetsen, azijnlip.
en het is Guidetti
Bakkel heeft een paar belangrijke doelpunten gemaakt ja, maar die kan makkelijk opgevangen worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bakkal was fucking bepalend slimme
en Vlaar helemaal
PSV sowieso 10-0 winst ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef Smoofie het volgende:
Feyenoorders krijgen te veel praatjes. We zien wel na de 10-0.
O godquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Vlaar mag de schoenen van de Vrij niet eens poetsen, azijnlip.
en het is Guidetti
en ik vind mijn WC beter zitten dan die van de buurman.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bakkel heeft een paar belangrijke doelpunten gemaakt ja, maar die kan makkelijk opgevangen worden.
Verder vind ik De Vrij beter dan Vlaar.
Makkelijk?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bakkel heeft een paar belangrijke doelpunten gemaakt ja, maar die kan makkelijk opgevangen worden.
Verder vind ik De Vrij beter dan Vlaar.
Als je inhoudelijk niks toe te voegen hebt ga dan even met je duplo spelen als grote mensen praten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en ik vind mijn WC beter zitten dan die van de buurman.
Dat je de tering ken krijgen, uit de baarmoeder geslingerde kuttekindquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
We? Schitzotje
Verder wel stoere post.
Die denken nu ineens dat ze alles zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef Smoofie het volgende:
Feyenoorders krijgen te veel praatjes. We zien wel na de 10-0.
Een spits (Guidetti) hadden ze vandaag nodig en hadden ze niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Makkelijk?![]()
![]()
Een Bakkal hadden ze vandaag nodig en die hadden ze niet
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat je de tering ken krijgen, uit de baarmoeder geslingerde kuttekind
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oh oke dan sluit ik maar gauw mijn computer af
Ik heb helaas geen duplo. Ik toon alleen aan dat jij dat mag vindenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je inhoudelijk niks toe te voegen hebt ga dan even met je duplo spelen als grote mensen praten.
Bakkalletje hadden ze ook nodigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een spits (Guidetti) hadden ze vandaag nodig en hadden ze niet.
Heeft echt niks met Bakkal te maken.
oja btwquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat je de tering ken krijgen, uit de baarmoeder geslingerde kuttekind
Je onderschat happelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
oja btw
wel stoere post van jouw kant
Immers is een waardeloze schijtvoetballer maar het enige wat we nodig hadden was een spits.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bakkalletje hadden ze ook nodig
Dat doe je op een vrij rare manier. Verder voegt je post niks toe.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen duplo. Ik toon alleen aan dat jij dat mag vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |