nee schattigquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:02 schreef GGMM het volgende:
Ik was in Happel z'n notes, zie ik staan dat Mono zich dood schrok van die vorige note
Dan val je flauw?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Als ik gezopen heb val ik op de bank in slaap. Dan wordt ik midden in nacht wakker ga ik pissen en val ik flauw. Beetje voorspelbaar, maar wel lekker.
wij wel jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:03 schreef Doublepain het volgende:
Europe League... Top competitie, daar win je nog eens wat [ afbeelding ]
Mooi man hoort psv ook thuusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:03 schreef Doublepain het volgende:
Europe League... Top competitie, daar win je nog eens wat [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:02 schreef GGMM het volgende:
Ik was in Happel z'n notes, zie ik staan dat Mono zich dood schrok van die vorige note
Ja, tenminste toen wel, is zo'n 10 jaar geleden, die gebouwen waren aardig solide.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is daar nog wat van te zien dan?
Ik doe echt niet stoer over alcohol. Voor een vriend van mij is het een gevaarlijk goedje.quote:
Drink jij dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:03 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb ook nog nooit een blackout gehad.
Finale Ajax - Feyenoord in de ArenAquote:
(Waarschijnlijk een week later nog een wedstrijd in De Kuip dus)
Iets van de tyfus voor hem, vies vuil goor kankerzwijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:02 schreef Cara het volgende:
Hee Happel je post verdween snel maar ik gun Tyron idd hetzelfde als wat jij net zei topgozer
Jip. Al een paar keer het badkamermeubel op een haar na gemist of mezelf liggend in een leeg bad gevonden.quote:
Mooie ambities in KNVB Bekerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Finale Ajax - Feyenoord in de ArenA [ afbeelding ] (Waarschijnlijk een week later nog een wedstrijd in De Kuip dus)
Soms ja. Vaak niet zo veel, hoef niet dronken te zijn om het gezellig te vinden/gezellig te zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |