Ze pakken ze wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:52 schreef Lange_Lans het volgende:
0 kans dadelijk met beach volley.
Die 2 Dietsers zijn echt uber menschen.
Vandaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt vast uit Cara zijn ongestelde fase na wat 2 uur geleden plaatsvond
Aangeschoten dus?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben nooit dronken. Ben wel een beetje draaierig.
Heb je ze gezien, die Duitsers. Toen Hitler aan de uber mensch dacht moet hij die in gedachte hebben gehad.quote:
Ja voor paar maanden. Dan worden het opeens schijtende stinkbeesten. Als zullen er in de buurt van Hengelo genoeg particuliere veeslachterijen zitten.quote:
jij moet ook niks zeggen, kringspiermusketierquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt vast uit Cara zijn ongestelde fase na wat 2 uur geleden plaatsvond
Mwah...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Aangeschoten dus?
En waarom ben je nooit dronken?
Je moet Snakey PMenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:55 schreef Cara het volgende:
[..]
jij moet ook niks zeggen, kringspiermusketier
Ik hoop het man. Ik heb goudkoorts.quote:
Niks mis met af en toe dronken zijn toch? Zolang je de volgende dag nog maar je bed uit kan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwah...
Ben gewoon nooit dronken. Ik hou echt wel van lekker drinken hoor, maar ken m'n grenzen heel goed.
Okequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwah...
Ben gewoon nooit dronken. Ik hou echt wel van lekker drinken hoor, maar ken m'n grenzen heel goed.
Aldus jij.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyron, kap eens met die baggerkaaps van je
Ik hou al opquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:55 schreef Cara het volgende:
[..]
jij moet ook niks zeggen, kringspiermusketier
IK VERZIN TENMINSTE NOG GOEDE TT'Squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verander de TT ffquote:
GGMM ik post veelte serieus vandaag hoe gaan we dit aanpakken? Zonder al die lachbuien die ik je bezorg gaat het zijn van mod veelte stressvol voor je zijn.quote:
Ben een keer in Noord Duitsland geweest, daar had Hitler zijn übermensch "fokkerij" op het eiland Rügenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je ze gezien, die Duitsers. Toen Hitler aan de uber mensch dacht moet hij die in gedachte hebben gehad.
Ik stel voor dat we gaan brainstormen en alle kernwoorden die in ons opkomen opschrijven om zo tot een oplossing te komen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM ik post veelte serieus vandaag hoe gaan we dit aanpakken? Zonder al die lachbuien die ik je bezorg gaat het zijn van mod veelte stressvol voor je zijn.
Nou ja, wat versta je onder dronken zijn? Dronken zijn is bij: kotsen, niet meer weten wat je doet, niet meer weten waar je huis is etc.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis met af en toe dronken zijn toch? Zolang je de volgende dag nog maar je bed uit kan.
Neem je het niet mee naar achteren?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we gaan brainstormen en alle kernwoorden die in ons opkomen opschrijven om zo tot een oplossing te komen.
Euh, nee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem je het niet mee naar achteren?
Is daar nog wat van te zien dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben een keer in Noord Duitsland geweest, daar had Hitler zijn übermensch "fokkerij" op het eiland Rügen
Ah naja zodra ik blackouts heb schaar ik het toch wel onder strontlazerus. 1x van je fiets afdonderen zie ik als dronken. Helaas kan ik het eerste niet altijd voorkomen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja, wat versta je onder dronken zijn? Dronken zijn is bij: kotsen, niet meer weten wat je doet, niet meer weten waar je huis is etc.
Dat is toch niet leuk joh. Ja, om te zien wel.
Ja.. wat is dronken.. Ik heb wel dat ik regelmatig moet kotsen, maar dan pas als ik thuis ben (of de volgende dag) maar dat komt omdat ik zelden drink. Maar ik weet wel mijn huis te vinden en ik kon nog wel lopen ofsoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja, wat versta je onder dronken zijn? Dronken zijn is bij: kotsen, niet meer weten wat je doet, niet meer weten waar je huis is etc.
Dat is toch niet leuk joh. Ja, om te zien wel.
Joepie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Fijne woensdag allemaal.
De dag dat Ajax rond komt met Heerenveen over Assaidi
....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:00 schreef Cara het volgende:
ik ben een keer zo lam geweest dat ik volgende een meid in mn bed had INCLUSIEF zwerfkat
Damn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:00 schreef Cara het volgende:
ik ben een keer zo lam geweest dat ik volgende een meid in mn bed had INCLUSIEF zwerfkat
Jij begeeft je op Fok! die enkele keer dat je dronken bent... Dat is wel het laatste waar ik aan denk als ik gezellig aan het drinken ben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. wat is dronken.. Ik heb wel dat ik regelmatig moet kotsen, maar dan pas als ik thuis ben (of de volgende dag) maar dat komt omdat ik zelden drink. Maar ik weet wel mijn huis te vinden en ik kon nog wel lopen ofsomaar ik ben dan wel helemaal dol.
Liever een vervanger voor Blindquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Fijne woensdag allemaal.
De dag dat Ajax rond komt met Heerenveen over Assaidi
Je kan ook kotsen, zonder dronken te zijn. Als ik meerdere drankjes door mekaar ga drinken, dat trek ik dus niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. wat is dronken.. Ik heb wel dat ik regelmatig moet kotsen, maar dan pas als ik thuis ben (of de volgende dag) maar dat komt omdat ik zelden drink. Maar ik weet wel mijn huis te vinden en ik kon nog wel lopen ofsomaar ik ben dan wel helemaal dol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |