Nee ik ook niet, maar vind het wel echt lekkerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Soms ja. Vaak niet zo veel, hoef niet dronken te zijn om het gezellig te vinden/gezellig te zijn.
Ik ben tegenwoordig niet meer zo anti joh...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent niet in vorm Doublepain je 'trolls' in het livetopic vielen ook al ietswat tegen
Ik las snotjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar vind het wel echt lekker
Shotjes ook, maar dat ik zo gevaarlijk.
Wat wa er met mijn vorige dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:02 schreef GGMM het volgende:
Ik was in Happel z'n notes, zie ik staan dat Mono zich dood schrok van die vorige note
Ikben alleen maar van de shotjes/sterke drank. Ben niet meer zo'n bier drinker.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar vind het wel echt lekker
Shotjes ook, maar dat ik zo gevaarlijk.
Gefeliciteerd happelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat wa er met mijn vorige dan?
Je hebt 100 notes gekregen van onze moderators.
Mijlpaal!
Gratz! Jammer van Feyenoord.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Mijlpaal!
Is het al afgelopen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Die beachvolleyballers gaan trouwens best wel hard op hun bek.
Die schriklink toen je zei dat er mooie vrouwen in Kiev rondliepen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Mijlpaal!
Neequote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij begeeft je op Fok! die enkele keer dat je dronken bent... Dat is wel het laatste waar ik aan denk als ik gezellig aan het drinken ben.
Die liepen er ook!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die schriklink toen je zei dat er mooie vrouwen in Kiev rondliepen.
Gefeliciteerd
Gaat hard iig. Al staat het meer op de achtergrond op dan dat ik daadwerkelijk kijk.quote:
Ik denk naar Milaanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Die liepen er ook!
Vrijdag weer loting. Ben benieuwd waar ik nu weer heen kan.
Was wel te denken he.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Die beachvolleyballers gaan trouwens best wel hard op hun bek.
Sibirquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Die liepen er ook!
Ben ook benieuwd wat jullie loten. Jullie hebben een goed elftal, had ik niet verwacht tbh.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Die liepen er ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |