Kneusje.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:01 schreef RensAjacied het volgende:
SUPER JODEN!
Feyenoorders janken.
En ik ben weer terug op Fok!![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:02 schreef Smoofie het volgende:
Ik krijg er echt chucky nachtmerries van.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:02 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is geen mens mandit is gewoon een pop.
quote:
Gunde Feyenoord het ook wel hoor... trouwens zo fucking veel kansen gehad dat het een wonder is dat ze niet gewonnen hebben. Maar gelijk die afgunst tegen Ajax als ze verloren hebben hahaha haat van vijand is groter dan liefde voor eigen club bij sommige. Iedergeval op mijn Twitterquote:
Hoezo gratis?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gratis assaidi man ,heerlijk, laat gaan joh
Ik heb echt geen idee waar jij het over hebt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gunde Feyenoord het ook wel hoor... trouwens zo fucking veel kansen gehad dat het een wonder is dat ze niet gewonnen hebben. Maar gelijk die afgunst tegen Ajax als ze verloren hebben hahaha haat van vijand is groter dan liefde voor eigen club bij sommige. Iedergeval op mijn Twitter
ja want twitter is representatief tegenwoordig.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gunde Feyenoord het ook wel hoor... trouwens zo fucking veel kansen gehad dat het een wonder is dat ze niet gewonnen hebben. Maar gelijk die afgunst tegen Ajax als ze verloren hebben hahaha haat van vijand is groter dan liefde voor eigen club bij sommige. Iedergeval op mijn Twitter
"Gratis".quote:
Ja, dat zei iemand op Twitter.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 01:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja want twitter is representatief tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |