Door hulp te zoekenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:44 schreef TwenteFC het volgende:
Iemand een idee hoe ik die fucking irritante "zoekhulp" kan uitschakelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je post altijd met een PI.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Ik ga het nooit doen. Een PI gebruiken ook niet.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Door hulp te zoekenZojuist mijn eerste hulplijn ingeschakeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is een PI?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je post altijd met een PI.
Al die moeite bij al je posts voor niks
Ik snap je vraagstelling niet maar het is iig zeker antwoord A en D niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:45 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zojuist mijn eerste hulplijn ingeschakeld
GGMM is ook een stuk minder leuk gewordenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:45 schreef Tyron het volgende:
ggmm is ook beetje depri laatste posts
hmm wat is er aan de hand met iedereen
quote:Kiev mag zich schamen voor het vertoonde spel, maar helaas loont anti-voetbal
Pest me niet zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
GGMM is ook een stuk minder leuk geworden
Is dat haar dochter? ziet er best goed uitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:46 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Volgensmij is haar dochter net zo'n hoer als haar moeder
wel leuke meidquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:46 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Volgensmij is haar dochter net zo'n hoer als haar moeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat haar dochter? ziet er best goed uit
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dat haar dochter? ziet er best goed uit
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:47 schreef TwenteFC het volgende:
haten op duitse meisjes maar vervolgens aan komen zetten met de dochter van patty brard...
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:47 schreef TwenteFC het volgende:
haten op duitse meisjes maar vervolgens aan komen zetten met de dochter van patty brard...
Moet ik MIS Duitsland posten:? Piep je wel andersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:47 schreef TwenteFC het volgende:
Leef je uitquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet ik MIS Duitsland posten:? Piep je wel anders
Binnenkort gewoon een liquidatie binnen het Nederlandse voetbal, spannondquote:Büttner en Vitesse botsen frontaal tijdens arbitragezaak
07/08/2012 23:27
Tussen Alexander Büttner en Vitesse komt het niet meer goed. Dat bleek tijdens de arbitragezaak dinsdagavond in Zeist. Sinds de mislukte transfer naar Southampton staan de partijen lijnrecht tegenover elkaar. Beide kampen geven elkaar de schuld van het conflict.
Büttner stelde onder meer dat de technisch directeur een dreigende toon tegen hem aansloeg. 'Ted van Leeuwen zei tegen mij: Je moet niet fucken met de Russen', aldus de linksback. Verder openbaarde de voetballer dat de spelersmakelaar Vlado Lemic een rol speelt in het transferbeleid van de club.
Vitesse zegt dat Büttner alleen maar uit is op een vertrek. 'Een transfer is prioriteit nummer één bij Büttner', aldus de advocaat bij Vitesse. Die stelde tevens dat de vader van de speler een vergoeding van zes ton eiste waardoor de deal met Southampton op losse schroeven kwam te staan.
Büttner heeft ontbinding van zijn contract geëist. De arbitragecommissie verwacht volgende week uitspraak te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |