je zou verwachten dat ie een overgang naar ajax zou forcerenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
hihi
Oh en
[..]
Binnenkort gewoon een liquidatie binnen het Nederlandse voetbal, spannond
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
hihi
Oh en
[..]
Binnenkort gewoon een liquidatie binnen het Nederlandse voetbal, spannond
iddquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je zou verwachten dat ie een overgang naar ajax zou forceren
Enige wat je bij hem moet doen is een fles sterke drank in zijn strot gieten. Het schijnt dat hij zijn zware verslaving van zijn vader heeft geerfdquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je zou verwachten dat ie een overgang naar ajax zou forceren
Vast ook de vader van Theoquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enige wat je bij hem moet doen is een fles sterke drank in zijn strot gieten. Het schijnt dat hij zijn zware verslaving van zijn vader heeft geerfd
Ik heb genoeg mooie duitse gezien in Spanjequote:
Mwa een hoop mensen doen wel een beetje erg bad ass de laatste dagen. Alsof ze mij van de troon willen stoten.quote:
Zou d'r eerder vol pompen dan dat nageboorte van brard.quote:
Wat moet je zo vroeg doen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik stop voortaan na 0100, moet elke dag vroeg op.. anders duurt het weer tot 0500
Jij gaat toch mod worden dus no worriesquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa een hoop mensen doen wel een beetje erg bad ass de laatste dagen. Alsof ze mij van de troon willen stoten.
Blond, blauwe ogen en mooi?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:53 schreef GGMM het volgende:
Duitsers zien er altijd zo typisch Duits uit.
Gaat niet gebeuren. Jij bent te bad-ass.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa een hoop mensen doen wel een beetje erg bad ass de laatste dagen. Alsof ze mij van de troon willen stoten.
Priscilla?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou d'r eerder vol pompen dan dat nageboorte van brard.
Haar dochter is toch helemaal uitgewoondquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zeker maar Paay bedoel je?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een pop wasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.facebook.com/ValeriaLukyanova
Echt een eng wief
In duitsland zie ik altijd lelijke duitsers, maar op vakantie, echt, alleen maar mooie duitse schoonheden.quote:
patricia paay, patty brard... allemaal een pot nat.quote:
Een popquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In duitsland zie ik altijd lelijke duitsers, maar op vakantie, echt, alleen maar mooie duitse schoonheden.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/p(...)97317&type=1&theater
Check die buik
Kut voor je, heb je 9.5 verneuktquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:53 schreef Saind het volgende:
Net God Bless America in de bioscoop gezien
In Twente is dat niet zo raar, dat je dat ff erbij moet melden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Onze lerares Duits, was Duits... lekker wijf niet normaal.
iddquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In Twente is dat niet zo raar, dat je dat ff erbij moet melden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |