Blond, blauwe ogen en mooi?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:53 schreef GGMM het volgende:
Duitsers zien er altijd zo typisch Duits uit.
Gaat niet gebeuren. Jij bent te bad-ass.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa een hoop mensen doen wel een beetje erg bad ass de laatste dagen. Alsof ze mij van de troon willen stoten.
Priscilla?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zou d'r eerder vol pompen dan dat nageboorte van brard.
Haar dochter is toch helemaal uitgewoondquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zeker maar Paay bedoel je?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:52 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een pop wasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.facebook.com/ValeriaLukyanova
Echt een eng wief
In duitsland zie ik altijd lelijke duitsers, maar op vakantie, echt, alleen maar mooie duitse schoonheden.quote:
patricia paay, patty brard... allemaal een pot nat.quote:
Een popquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In duitsland zie ik altijd lelijke duitsers, maar op vakantie, echt, alleen maar mooie duitse schoonheden.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/p(...)97317&type=1&theater
Check die buik
Kut voor je, heb je 9.5 verneuktquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:53 schreef Saind het volgende:
Net God Bless America in de bioscoop gezien
In Twente is dat niet zo raar, dat je dat ff erbij moet melden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Onze lerares Duits, was Duits... lekker wijf niet normaal.
iddquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In Twente is dat niet zo raar, dat je dat ff erbij moet melden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |