Wie is er hier dronken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa je hoi's en je gespeelde dronkenschap net waren toch wel aandachttrekkerij hoor. Niks mis mee overigens ik ga maar wat graag op je in.
oké. Houd je in, adem in adem uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:48 schreef Cara het volgende:
en dan druk ik me nog beleefd uit ipv de evt permban die me dan zou toekomen
Moet jij zeggen heequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyron, kap eens met die baggerkaaps van je
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
Je nep capslock posts en je plaatjes. Met je hoi's is niks mis al zou ik het wel leuk vinden als je dat soort posts zou opleuken met een plaatje van een lammetje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wie is er hier dronken?
Wat is er mis met m'n hoi?
zorg jij er anders gewoon ff voor dat ik weer kan posten, tijdverspilling ben jequote:
Ik vond mijn plaatjes net heel erg leuk eigenlijk, want ben wel een beetje draaierig eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je nep capslock posts en je plaatjes. Met je hoi's is niks mis al zou ik het wel leuk vinden als je dat soort posts zou opleuken met een plaatje van een lammetje.
Je moet Snakey PMenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:50 schreef Cara het volgende:
[..]
zorg jij er anders gewoon ff voor dat ik weer kan posten, tijdverspilling ben je
Nee, want die is dom en kinderachtig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:50 schreef Smoofie het volgende:
Leest niemand de Persona non grata banner?
WAt je zegt ben jezelf.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, want die is dom en kinderachtig.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vond mijn plaatjes net heel erg leuk eigenlijk, want ben wel een beetje draaierig eigenlijk.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoop dat Utrecht met 10-0 van Feyenoord wint. Voor een keer mag Utrecht.
Denk ik ook.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:52 schreef Lange_Lans het volgende:
0 kans dadelijk met beach volley.
Die 2 Dietsers zijn echt uber menschen.
Totaal niet grappig, echt gewoon nee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
ok asjeblieft stijn azijn
[ afbeelding ]
Vond het vorige keer wel aardig om te zien. Ik denk dat ik het nog een keer opzet om erbij in slaap te vallen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:52 schreef Lange_Lans het volgende:
je kan mn reet likken, vies schijnzwangerschapquote:
Je moet Snakey PMenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:53 schreef Cara het volgende:
[..]
je kan mn reet likken, vies schijnzwangerschap
Schijnzwangerschap?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:53 schreef Cara het volgende:
[..]
je kan mn reet likken, vies schijnzwangerschap
Ze pakken ze wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Vandaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt vast uit Cara zijn ongestelde fase na wat 2 uur geleden plaatsvond
Aangeschoten dus?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben nooit dronken. Ben wel een beetje draaierig.
Heb je ze gezien, die Duitsers. Toen Hitler aan de uber mensch dacht moet hij die in gedachte hebben gehad.quote:
Ja voor paar maanden. Dan worden het opeens schijtende stinkbeesten. Als zullen er in de buurt van Hengelo genoeg particuliere veeslachterijen zitten.quote:
jij moet ook niks zeggen, kringspiermusketierquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt vast uit Cara zijn ongestelde fase na wat 2 uur geleden plaatsvond
Mwah...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Aangeschoten dus?
En waarom ben je nooit dronken?
Je moet Snakey PMenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:55 schreef Cara het volgende:
[..]
jij moet ook niks zeggen, kringspiermusketier
Ik hoop het man. Ik heb goudkoorts.quote:
Niks mis met af en toe dronken zijn toch? Zolang je de volgende dag nog maar je bed uit kan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwah...
Ben gewoon nooit dronken. Ik hou echt wel van lekker drinken hoor, maar ken m'n grenzen heel goed.
Okequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwah...
Ben gewoon nooit dronken. Ik hou echt wel van lekker drinken hoor, maar ken m'n grenzen heel goed.
Aldus jij.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hou al opquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:55 schreef Cara het volgende:
[..]
jij moet ook niks zeggen, kringspiermusketier
IK VERZIN TENMINSTE NOG GOEDE TT'Squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verander de TT ffquote:
GGMM ik post veelte serieus vandaag hoe gaan we dit aanpakken? Zonder al die lachbuien die ik je bezorg gaat het zijn van mod veelte stressvol voor je zijn.quote:
Ben een keer in Noord Duitsland geweest, daar had Hitler zijn übermensch "fokkerij" op het eiland Rügenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je ze gezien, die Duitsers. Toen Hitler aan de uber mensch dacht moet hij die in gedachte hebben gehad.
Ik stel voor dat we gaan brainstormen en alle kernwoorden die in ons opkomen opschrijven om zo tot een oplossing te komen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM ik post veelte serieus vandaag hoe gaan we dit aanpakken? Zonder al die lachbuien die ik je bezorg gaat het zijn van mod veelte stressvol voor je zijn.
Nou ja, wat versta je onder dronken zijn? Dronken zijn is bij: kotsen, niet meer weten wat je doet, niet meer weten waar je huis is etc.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis met af en toe dronken zijn toch? Zolang je de volgende dag nog maar je bed uit kan.
Neem je het niet mee naar achteren?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we gaan brainstormen en alle kernwoorden die in ons opkomen opschrijven om zo tot een oplossing te komen.
Euh, nee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem je het niet mee naar achteren?
Is daar nog wat van te zien dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben een keer in Noord Duitsland geweest, daar had Hitler zijn übermensch "fokkerij" op het eiland Rügen
Ah naja zodra ik blackouts heb schaar ik het toch wel onder strontlazerus. 1x van je fiets afdonderen zie ik als dronken. Helaas kan ik het eerste niet altijd voorkomen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja, wat versta je onder dronken zijn? Dronken zijn is bij: kotsen, niet meer weten wat je doet, niet meer weten waar je huis is etc.
Dat is toch niet leuk joh. Ja, om te zien wel.
Ja.. wat is dronken.. Ik heb wel dat ik regelmatig moet kotsen, maar dan pas als ik thuis ben (of de volgende dag) maar dat komt omdat ik zelden drink. Maar ik weet wel mijn huis te vinden en ik kon nog wel lopen ofsoquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja, wat versta je onder dronken zijn? Dronken zijn is bij: kotsen, niet meer weten wat je doet, niet meer weten waar je huis is etc.
Dat is toch niet leuk joh. Ja, om te zien wel.
Joepie.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Fijne woensdag allemaal.
De dag dat Ajax rond komt met Heerenveen over Assaidi
....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:00 schreef Cara het volgende:
ik ben een keer zo lam geweest dat ik volgende een meid in mn bed had INCLUSIEF zwerfkat
Damn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:00 schreef Cara het volgende:
ik ben een keer zo lam geweest dat ik volgende een meid in mn bed had INCLUSIEF zwerfkat
Jij begeeft je op Fok! die enkele keer dat je dronken bent... Dat is wel het laatste waar ik aan denk als ik gezellig aan het drinken ben.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. wat is dronken.. Ik heb wel dat ik regelmatig moet kotsen, maar dan pas als ik thuis ben (of de volgende dag) maar dat komt omdat ik zelden drink. Maar ik weet wel mijn huis te vinden en ik kon nog wel lopen ofsomaar ik ben dan wel helemaal dol.
Liever een vervanger voor Blindquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Fijne woensdag allemaal.
De dag dat Ajax rond komt met Heerenveen over Assaidi
Je kan ook kotsen, zonder dronken te zijn. Als ik meerdere drankjes door mekaar ga drinken, dat trek ik dus niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. wat is dronken.. Ik heb wel dat ik regelmatig moet kotsen, maar dan pas als ik thuis ben (of de volgende dag) maar dat komt omdat ik zelden drink. Maar ik weet wel mijn huis te vinden en ik kon nog wel lopen ofsomaar ik ben dan wel helemaal dol.
nee schattigquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:02 schreef GGMM het volgende:
Ik was in Happel z'n notes, zie ik staan dat Mono zich dood schrok van die vorige note
Dan val je flauw?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Als ik gezopen heb val ik op de bank in slaap. Dan wordt ik midden in nacht wakker ga ik pissen en val ik flauw. Beetje voorspelbaar, maar wel lekker.
wij wel jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:03 schreef Doublepain het volgende:
Europe League... Top competitie, daar win je nog eens wat [ afbeelding ]
Mooi man hoort psv ook thuusquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:03 schreef Doublepain het volgende:
Europe League... Top competitie, daar win je nog eens wat [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:02 schreef GGMM het volgende:
Ik was in Happel z'n notes, zie ik staan dat Mono zich dood schrok van die vorige note
Ja, tenminste toen wel, is zo'n 10 jaar geleden, die gebouwen waren aardig solide.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is daar nog wat van te zien dan?
Ik doe echt niet stoer over alcohol. Voor een vriend van mij is het een gevaarlijk goedje.quote:
Drink jij dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:03 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb ook nog nooit een blackout gehad.
Finale Ajax - Feyenoord in de ArenAquote:
(Waarschijnlijk een week later nog een wedstrijd in De Kuip dus)
Iets van de tyfus voor hem, vies vuil goor kankerzwijn.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:02 schreef Cara het volgende:
Hee Happel je post verdween snel maar ik gun Tyron idd hetzelfde als wat jij net zei topgozer
Jip. Al een paar keer het badkamermeubel op een haar na gemist of mezelf liggend in een leeg bad gevonden.quote:
Mooie ambities in KNVB Bekerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Finale Ajax - Feyenoord in de ArenA [ afbeelding ] (Waarschijnlijk een week later nog een wedstrijd in De Kuip dus)
Soms ja. Vaak niet zo veel, hoef niet dronken te zijn om het gezellig te vinden/gezellig te zijn.quote:
Nee ik ook niet, maar vind het wel echt lekkerquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Soms ja. Vaak niet zo veel, hoef niet dronken te zijn om het gezellig te vinden/gezellig te zijn.
Ik ben tegenwoordig niet meer zo anti joh...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent niet in vorm Doublepain je 'trolls' in het livetopic vielen ook al ietswat tegen
Ik las snotjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar vind het wel echt lekker
Shotjes ook, maar dat ik zo gevaarlijk.
Wat wa er met mijn vorige dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:02 schreef GGMM het volgende:
Ikben alleen maar van de shotjes/sterke drank. Ben niet meer zo'n bier drinker.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar vind het wel echt lekker
Shotjes ook, maar dat ik zo gevaarlijk.
Gefeliciteerd happelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat wa er met mijn vorige dan?
Je hebt 100 notes gekregen van onze moderators.
Mijlpaal!
Gratz! Jammer van Feyenoord.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Mijlpaal!
Is het al afgelopen?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Die beachvolleyballers gaan trouwens best wel hard op hun bek.
Die schriklink toen je zei dat er mooie vrouwen in Kiev rondliepen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Mijlpaal!
Neequote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij begeeft je op Fok! die enkele keer dat je dronken bent... Dat is wel het laatste waar ik aan denk als ik gezellig aan het drinken ben.
Die liepen er ook!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die schriklink toen je zei dat er mooie vrouwen in Kiev rondliepen.
Gefeliciteerd
Gaat hard iig. Al staat het meer op de achtergrond op dan dat ik daadwerkelijk kijk.quote:
Ik denk naar Milaanquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Die liepen er ook!
Vrijdag weer loting. Ben benieuwd waar ik nu weer heen kan.
Was wel te denken he.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Die beachvolleyballers gaan trouwens best wel hard op hun bek.
Sibirquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Die liepen er ook!
Ben ook benieuwd wat jullie loten. Jullie hebben een goed elftal, had ik niet verwacht tbh.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Die liepen er ook!
Dan moet Immers er ook uit anders gaat het niks wordenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd wat jullie loten. Jullie hebben een goed elftal, had ik niet verwacht tbh.
Spitje erbij en jullie doen gewoon volop mee voor de titel.
Ben je serieus?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd wat jullie loten. Jullie hebben een goed elftal, had ik niet verwacht tbh.
Spitje erbij en jullie doen gewoon volop mee voor de titel.
Ja, ipv Immers bedoel ik ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan moet Immers er ook uit anders gaat het niks worden
Ja.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Beste verdediging van de eredivisie.
middenveld zeker in de top 3.
Voorroede valt daar buiten, al hebben ze aardige flanken.
Zie het wel goedkomen met Feyenoord dit jaar.
Voorroedequote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Even bakstenen halen brbquote:
Okéquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Dat is helemaal mooiquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Ja happel, dat vind ik nou ookquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Iets van de tyfus voor hem, vies vuil goor kankerzwijn.
Dat was hem toch?
Je bent nu wel extreem opportunistisch zegquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Ze zeggen dat vrouwen in Twente goeie massages gevenquote:
Met happy ending?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Ze zeggen dat vrouwen in Twente goeie massages geven
En dat ze alles inslikken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Ze zeggen dat vrouwen in Twente goeie massages geven
Daar ga ik wel vanuitquote:
Aardig, voor eredivisie-niveau.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent nu wel extreem opportunistisch zegNoem je nou echt Schaken en Cabral een aardige flank?
Hahaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En dat ze alles inslikken.
Haha.
Middenveld en aanval is slechter dan vorig jaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aardig, voor eredivisie-niveau.
Speelde vandaag ook prima mee.
Ze zijn vorig jaar me diezelfde flanken 2e geworden joh.
Joh. Joh.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ajax één CV haalt hebben wij de beste verdediging, nu al beter dan Feyenoordquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja door hoeveel doelpunten na een voorzet? Ebecilio speelde ook goed tegen Roda. (Wat dan ook een geweldige speler is in potentie)quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Guidettiequote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso ja. Ajax beste flanken van NL wanneer assaidi rond isquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ajax één CV haalt hebben wij de beste verdediging, nu al beter dan Feyenoord
Middenveld is beter dan vorig jaar imo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Middenveld en aanval is slechter dan vorig jaar.
Hadden we niet gezegd dat je op moest tyfen? Oh nee alleen dat je het leven op aarde niet waard was, uit de baarmoeder geslingerde holtorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
Middenveld is slechter dan vorig jaar.
Dan wordt Ajax 1e en Feyenoord 2e ipv PSV 2e?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:14 schreef DonRaja het volgende:
Koeman gaf op Radio 1 aan dat hij hoopt dat City meewerkt. Als het lukt om Guidetti terug te halen, is de competitie beslist.
Bedankt. Ik zeg alvast mijn EredivisieLive abonnement op.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:14 schreef DonRaja het volgende:
Koeman gaf op Radio 1 aan dat hij hoopt dat City meewerkt. Als het lukt om Guidetti terug te halen, is de competitie beslist.
Als. Ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ajax één CV haalt hebben wij de beste verdediging, nu al beter dan Feyenoord
We? Schitzotjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:15 schreef Cara het volgende:
[..]
Hadden we niet gezegd dat je op moest tyfen? Oh nee alleen dat je het leven op aarde niet waard was, uit de baarmoeder geslingerde holtor
Wat jij denkt joh... Chadli, Tadic... kom maar jongenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso ja. Ajax beste flanken van NL wanneer assaidi rond is
Bakkal en Vlaar bepalend noemenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Guidettie
Bakkal
Vlaar
Alle bepalende weg uit elke hoede
Happels post waarin hij jou de tyfus wenste is verwijderd door een modquote:
jammer dat de rest van je elftal zuigt, vooral op doelman gebied.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat jij denkt joh... Chadli, Tadic... kom maar jongen
Assaidi & Sanaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat jij denkt joh... Chadli, Tadic... kom maar jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vlaar mag de schoenen van de Vrij niet eens poetsen, azijnlip.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Guidettie
Bakkal
Vlaar
Alle bepalende weg uit elke hoede
Oh oke dan sluit ik maar gauw mijn computer afquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Happels post waarin hij jou de tyfus wenste is verwijderd door een mod
Mihaylov is een van de beste keepersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jammer dat de rest van je elftal zuigt, vooral op doelman gebied.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Vlaar mag de schoenen van de Vrij niet eens poetsen, azijnlip.
en het is Guidetti
Bakkel heeft een paar belangrijke doelpunten gemaakt ja, maar die kan makkelijk opgevangen worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bakkal was fucking bepalend slimme
en Vlaar helemaal
PSV sowieso 10-0 winst ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef Smoofie het volgende:
Feyenoorders krijgen te veel praatjes. We zien wel na de 10-0.
O godquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Vlaar mag de schoenen van de Vrij niet eens poetsen, azijnlip.
en het is Guidetti
en ik vind mijn WC beter zitten dan die van de buurman.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bakkel heeft een paar belangrijke doelpunten gemaakt ja, maar die kan makkelijk opgevangen worden.
Verder vind ik De Vrij beter dan Vlaar.
Makkelijk?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bakkel heeft een paar belangrijke doelpunten gemaakt ja, maar die kan makkelijk opgevangen worden.
Verder vind ik De Vrij beter dan Vlaar.
Als je inhoudelijk niks toe te voegen hebt ga dan even met je duplo spelen als grote mensen praten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en ik vind mijn WC beter zitten dan die van de buurman.
Dat je de tering ken krijgen, uit de baarmoeder geslingerde kuttekindquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
We? Schitzotje
Verder wel stoere post.
Die denken nu ineens dat ze alles zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef Smoofie het volgende:
Feyenoorders krijgen te veel praatjes. We zien wel na de 10-0.
Een spits (Guidetti) hadden ze vandaag nodig en hadden ze niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Makkelijk?![]()
![]()
Een Bakkal hadden ze vandaag nodig en die hadden ze niet
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat je de tering ken krijgen, uit de baarmoeder geslingerde kuttekind
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oh oke dan sluit ik maar gauw mijn computer af
Ik heb helaas geen duplo. Ik toon alleen aan dat jij dat mag vindenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je inhoudelijk niks toe te voegen hebt ga dan even met je duplo spelen als grote mensen praten.
Bakkalletje hadden ze ook nodigquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een spits (Guidetti) hadden ze vandaag nodig en hadden ze niet.
Heeft echt niks met Bakkal te maken.
oja btwquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Je onderschat happelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
oja btw
wel stoere post van jouw kant
Immers is een waardeloze schijtvoetballer maar het enige wat we nodig hadden was een spits.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bakkalletje hadden ze ook nodig
Dat doe je op een vrij rare manier. Verder voegt je post niks toe.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen duplo. Ik toon alleen aan dat jij dat mag vinden
Alsof die goos vaak speeltquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mihaylov is een van de beste keepersWaar heb je het over gast.
Oke, bedankt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bakkalletje hadden ze ook nodig
Hee dat zeiden we vroeger altijd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Leve het internet waar we elkaar bodemloos af kunnen kraken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe je op een vrij rare manier. Verder voegt je post niks toe.
Eigenlijk post je dus precies in de lijn der verwachtingen, nvm dus.
Vorig seizoen had hij pech met dingen als ongelukken en allergische reacties.. Maar ik durf vrij zeker te zeggen dat hij de beste keeper van de Eredivisie is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof die goos vaak speeltWeer geblesseerd?
Ben niet anders gewend.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi, ben je de enige die slim is daar
waar woon je? ben vrijdag op vakantie en moet nog wat dingetjes doen. maar jij mag best even langs komen?quote:
zak patat, frikandelquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hee dat zeiden we vroeger altijd.
Uit de baarmoeder geslingerde stinkkip![]()
ja man. wie the fuck is cara?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:21 schreef Smoofie het volgende:
Het ging zo goed. Maar die kut kakkerlakken verpesten alles weer
Hij woont in Amersfoort, waar álle gevaarlijke gangsters wonen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
waar woon je? ben vrijdag op vakantie en moet nog wat dingetjes doen. maar jij mag best even langs komen?
Drommels drommels drommels! *breekt telefoon*quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nu heb ik honger.
En zin om B&A te kijken
oh daar ga ik stage lopen. komt goed dus.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij woont in Amersfoort, waar álle gevaarlijke gangsters wonen.
Neh. Voor je 'raad de speler'-topic misschien, als hij deel 10 bereikt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was een compliment, ik verwacht een note
Die verliezen de 1e 3 wedstrijden en zie je het hele seizoen niet meer terug.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:21 schreef Smoofie het volgende:
Het ging zo goed. Maar die kut kakkerlakken verpesten alles weer
Niet blij? Blij?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Top 100 van dinsdag 7 augustus 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 724 4EverBlackEyed
002. 552 Ajacied422
![]()
![]()
![]()
stuur dreig dm'squote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
001. 724 4EverBlackEyed
002. 552 Ajacied422
![]()
![]()
![]()
Goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Drommels drommels drommels! *breekt telefoon*
je moeder weet het inmiddels welquote:
oh oke we zijn nu op het "je moeder" niveau.quote:
Ik begin jou echt te waarderenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die verliezen de 1e 3 wedstrijden en zie je het hele seizoen niet meer terug.
Weet niet waar de verhalen over de beste verdediging en de op 3na beste middenveld van Nederland vandaan komen
Ja daarom zou ik een vervanger halen, je hebt niet veel aan de "beste keeper" als die 3 van de 4 keer niet speelt (ja overdreven, maar je snapt het punt).quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vorig seizoen had hij pech met dingen als ongelukken en allergische reacties.. Maar ik durf vrij zeker te zeggen dat hij de beste keeper van de Eredivisie is.
Oh manquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vroeger.. toen je enige zorg was of je boomhut niet gesloopt was
Uiteraard, dat begon ik te missen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Top manLekker elke dag op het internet ruzie maken
552, valt mij best tegen van jouquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
001. 724 4EverBlackEyed
002. 552 Ajacied422
![]()
![]()
![]()
Jij kan zo mee doen bij dat programma van MTV 'Yo momma' .. je bent net zo slechtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
oh oke we zijn nu op het "je moeder" niveau.
nou asjeblieft:
Je moeder is zo vies, dat als ze in bad wil gaan, springt het water er gewoon uit.
Je moeder is zo dik, ze strijkt haar broeken op de snelweg.
Je moeder is zo oud, dat toen ze vroeger op school zat ze geen geschiedenisles kreeg.
Je moeder is zo lelijk, dat alleen al als ze haar hoofd uit 't raam steekt wordt ze al gearresteerd.
Je moeder is zo dom, ze zit op de tv en kijkt naar de bank.
My pleasurequote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard, dat begon ik te missen.
Gelukkig was jij er op wie ik dit af kon reageren
had jij een boomhut? ben je bi?quote:
denken dat ik ze uit mijn hoofd wistquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij kan zo mee doen bij dat programma van MTV 'Yo momma' .. je bent net zo slecht
Gaat goed komen met Mihaylovquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja daarom zou ik een vervanger halen, je hebt niet veel aan de "beste keeper" als die 3 van de 4 keer niet speelt (ja overdreven, maar je snapt het punt).
lekker glijenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, we hadden onder de glijbaan een hut
Minimaal ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vrouwelijke voetballers zijn toch allemaal bi/lesbo?
Sabotage, vast door jou gok ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neh. Voor je 'raad de speler'-topic misschien, als hij deel 10 bereikt.
Al is die aardig dood volgens mij.
slaap zachtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
ik zie jeullie later wer
ik ga slapen mzzl
Geo doet altijd gemeen in de sc en lief tegen je in de DM.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:25 schreef Tyron het volgende:
ps geo wat is dit
ik dacht dat wij nu wel vrienden waren
lieve mama van stijn mag hij nog even een uurtje opblijven het is hier zo gezelligquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
ik zie jeullie later wer
ik ga slapen mzzl
Dat maakt niet zoveel uit maar de meesten zijn wel lelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vrouwelijke voetballers zijn toch allemaal bi/lesbo?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:26 schreef Cara het volgende:
[..]
lieve mama van stijn mag hij nog even een uurtje opblijven het is hier zo gezellig
Niet bang voor een transfer? waren wat geruchten voor ik geloof weder.quote:
Euh... Drie die het toegeven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even serieus, hoeveel in jouw team?
In je snuggie?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
ik zie jeullie later wer
ik ga slapen mzzl
True thatquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geo doet altijd gemeen in de sc en lief tegen je in de DM.
Vraag maar aan Davy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |