Gaat goed komen met Mihaylovquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja daarom zou ik een vervanger halen, je hebt niet veel aan de "beste keeper" als die 3 van de 4 keer niet speelt (ja overdreven, maar je snapt het punt).
lekker glijenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, we hadden onder de glijbaan een hut
Minimaal ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vrouwelijke voetballers zijn toch allemaal bi/lesbo?
Sabotage, vast door jou gok ikquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neh. Voor je 'raad de speler'-topic misschien, als hij deel 10 bereikt.
Al is die aardig dood volgens mij.
slaap zachtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
ik zie jeullie later wer
ik ga slapen mzzl
Geo doet altijd gemeen in de sc en lief tegen je in de DM.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:25 schreef Tyron het volgende:
ps geo wat is dit
ik dacht dat wij nu wel vrienden waren
lieve mama van stijn mag hij nog even een uurtje opblijven het is hier zo gezelligquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
ik zie jeullie later wer
ik ga slapen mzzl
Dat maakt niet zoveel uit maar de meesten zijn wel lelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vrouwelijke voetballers zijn toch allemaal bi/lesbo?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:26 schreef Cara het volgende:
[..]
lieve mama van stijn mag hij nog even een uurtje opblijven het is hier zo gezellig
Niet bang voor een transfer? waren wat geruchten voor ik geloof weder.quote:
Euh... Drie die het toegeven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even serieus, hoeveel in jouw team?
In je snuggie?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
ik zie jeullie later wer
ik ga slapen mzzl
True thatquote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geo doet altijd gemeen in de sc en lief tegen je in de DM.
Vraag maar aan Davy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |