Wie is er hier dronken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa je hoi's en je gespeelde dronkenschap net waren toch wel aandachttrekkerij hoor. Niks mis mee overigens ik ga maar wat graag op je in.
oké. Houd je in, adem in adem uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:48 schreef Cara het volgende:
en dan druk ik me nog beleefd uit ipv de evt permban die me dan zou toekomen
Moet jij zeggen heequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyron, kap eens met die baggerkaaps van je
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Tyron, kap eens met die baggerkaaps van je
quote:
Je nep capslock posts en je plaatjes. Met je hoi's is niks mis al zou ik het wel leuk vinden als je dat soort posts zou opleuken met een plaatje van een lammetje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wie is er hier dronken?
Wat is er mis met m'n hoi?
zorg jij er anders gewoon ff voor dat ik weer kan posten, tijdverspilling ben jequote:
Ik vond mijn plaatjes net heel erg leuk eigenlijk, want ben wel een beetje draaierig eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je nep capslock posts en je plaatjes. Met je hoi's is niks mis al zou ik het wel leuk vinden als je dat soort posts zou opleuken met een plaatje van een lammetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |