teleurstellendquote:
Primaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Yoann Gourcuff![]()
[ afbeelding ]
Oh Nick Symmonds is er ook nog jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Nick Symmonds eigenlijk de finale van de 800m gehaald?
Matig.quote:
Gevalletje, net nietquote:
Daar moet een piemel in! Daar moet een piemel in...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef JohnDDD het volgende:
WOW!!!!!! ik zat echt met open mond voor de stream!
Haha, snap ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
3.26 is idd een fantastische tijd. Niet dat dat zojuist gelopen is...
Begin jij ook ffquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
Daar moet een piemel in! Daar moet een piemel in...
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef waaromniet1988 het volgende:
Is dit de 1e medaille voor Marokko?
Ja, in het publiek bedoel je? Prachtig inderdaad.quote:
He bah.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
Van een vrouwmens nog welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hoeven dat niet. Ze mogen het inhalen na de Spelen. Al doen sommigen het alsnog nu wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef YazooW het volgende:
Zouden die gasten nou mee doen met de ramadan? Lijkt mij van niet.
Je ziet het vanzelf in het topic hè.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
Gil even als deMart komt, ik kijk nog steeds op ES.
Algerijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit de eerste Tunesiër die goud pakt?
In dit topic zal ik het hopelijk wel zien jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je ziet het vanzelf in het topic hè.
Ik hoop niet in dit topic, daar hoort het niet namelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
In dit topic zal ik het hopelijk wel zien jaMaar even voor de zekerheid.
Volgens mij is niet elke Tunesiër een dief die goud steelt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit de eerste Tunesiër die goud pakt?
Als het begint zullen ze vast wel iets roepen hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik hoop niet in dit topic, daar hoort het niet namelijk.
Zou ik nu niet schakelen naar Sporzaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:25 schreef henkde_j het volgende:
Des te meer ik de OS kijk, des te meer hekel ik krijg aan voetbal.
Dit is zoveel mooier
was de os maar elke jaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:25 schreef henkde_j het volgende:
Des te meer ik de OS kijk, des te meer hekel ik krijg aan voetbal.
Dit is zoveel mooier
En de commentatoren kunnen er niks van.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
Het geluid op ES is niet synchroon, heel irritant.
Commentatoren vallen wel mee, alleen die interviewers... wie was die neger? Enig idee?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En de commentatoren kunnen er niks van.
hoe staat nlquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
ik ben maar even overgeschakeld naar beachvolleybal
Ik kijk geen Eurosport. Kan ik niet aan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Commentatoren vallen wel mee, alleen die interviewers... wie was die neger? Enig idee?
Ja klopt... irri wanneer de spreker in beeld is... heb ik ook... Is bij te stellen maar dan is de rest weer niet synchroon..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
Het geluid op ES is niet synchroon, heel irritant.
OK ik vind het wel prettig kijken eigenlijk. Maar smaken verschillen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kijk geen Eurosport. Kan ik niet aan.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik vind het wel prettig kijken eigenlijk. Maar smaken verschillen.
Greene toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Commentatoren vallen wel mee, alleen die interviewers... wie was die neger? Enig idee?
Volgens mij Maurice Greene....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik soms met de NOSquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
10 kamp wueuequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:29 schreef TheArt het volgende:
Zijn we al klaar voor de start van het mooiste atletieknummer morgen?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:29 schreef TheArt het volgende:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:29 schreef TheArt het volgende:
Ik kijk analoogquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Maar komt ook vooral omdat ik geen Eurosport HD heb, en de rest wel HD.
quote:
OK dankjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Volgens mij Maurice Greene....
Karina heeft alleen analoog volgens mij en nog een grote beeldbuis, dus niet aanstellenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Maar komt ook vooral omdat ik geen Eurosport HD heb, en de rest wel HD.
De NOS is alleen te doen met turnen. Vaak ook commentatoren die er werkelijk waar amper verstand hebben van de sport de ze becomentarieren.quote:
kennie wachtenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:29 schreef TheArt het volgende:
zo laat pasquote:
Vind ik de fijnste.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tijdens de tour de France soms. Danny : " ik lees even dat artikel Michel" kunnen we er dadelijk over partenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:30 schreef Stranger het volgende:
Ik vind Eurosport ook wel mooi. Die knakkers klinken alsof ze met een krat bier naast zich zitten en of het niemand een bal kan schelen wat ze zeggen omdat hun baas toch geen nederlands spreekt en alleen maar af en toe langzapt om te luisteren óf ze wel praten.
Benieuwd naar het aangekondigde duel Eaton/Hardee, als Eaton in de vorm van de trials is gaat er geen houden aan zijn, maar da betwijfel ik ten zeerstequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:29 schreef TheArt het volgende:
Hamstringblessure, dat zag je in de series ook al.quote:
Op basis van PR's worden voorspellingen gedan hoe het veld ervoor staat.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:59 schreef heywoodu het volgende:
Klein vraagje: Ik lees hier vaak dat iemand iets post als "in de forecast staat hij nu 6e".
Wat wordt hier precies mee bedoeld?
Ik vind het altijd maar lastig om de meerkamp goed te volgen en te zien hoe ze ervoor staan
En dat wordt dan allemaal ergens ingevuld ofzo, zodat je het netjes op een rijtje hebt?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Op basis van PR's worden voorspellingen gedan hoe het veld ervoor staat.
http://www.ergorej.net/london2012/men_speculate.php?l=engquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat wordt dan allemaal ergens ingevuld ofzo, zodat je het netjes op een rijtje hebt?
Niet op basis van zijn losse PR´s, maar op basis van zijn PR meerkamp van Götzis 2,5 maand geleden. Als je al zijn huidige PR´s namelijk zou optellen, kom je op 8754 punten uit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:12 schreef Montov het volgende:
[..]
http://www.ergorej.net/london2012/men_speculate.php?l=eng
En op de mainpage staan nog wat overzichten. Maar Sinterklaas staat 5e obv zijn PR's
Ik vond ze wel leuk, de ES-commentatoren atletiek. Uiteindelijk heeft de reclame me toch weggejaagd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En de commentatoren kunnen er niks van.
Een paar jaar geleden hadden ze ook nog jongedame.. die was ook niet al te best.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Al is atletiek op ES niet meer hetzelfde sindsRia Stalman en Ysbrand Visser
weg zijn. Dát waren nog eens aangenaam cynische commentatoren.
Marjolein Monsieurs?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden hadden ze ook nog jongedame.. die was ook niet al te best.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Marjolein Monsieurs?
Ik hou me trouwens al vast hier voor alle woordgrappen omtrent Brent Newdick
Bij de mannen 7,26 kilo, bij de vrouwen 4 kilo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:04 schreef ZwarteMaan het volgende:
Hoeveel weegt zo'n kogel aan die ketting eigenlijk?
discriminatie voor de mannen dan...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bij de mannen 7,26 kilo, bij de vrouwen 4 kilo.
Waarschijnlijk voor de veiligheid van het publiek en omstandersquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:05 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
discriminatie voor de mannen dan...
Grenadaan. Ik moest het ook opzoekenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:11 schreef Neroje het volgende:
De Grenadees (ofzo) was echt traag weg
Ok top!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:13 schreef knnth het volgende:
[..]
Grenadaan. Ik moest het ook opzoeken
Vraag ik me eigenlijk ook af.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:13 schreef Jason22 het volgende:
ik vraag me altijd af , wie die puntentelling heeft bedacht?
Don't jinx it...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:14 schreef TheArt het volgende:
Miles eruit op 5.35Dat haalt Eelco in de tienkamp straks zelfs.
Op de site van de OS zelf? Zat ook al te kijken jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:12 schreef TheArt het volgende:
Uitslagen komen niet doorDaar klaagden de Belgische commentatoren ook al over. Faal.
Zijn ook de langzaamste heats natuurlijk.quote:
Klopt, maar toch zal Suarez hier niet blij mee gaan zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:20 schreef TheArt het volgende:
Suarez, die tijd gaat denk ik erg tegenvallen. Zou gunstig zijn. 11.27, poe wat matig.
[..]
Zijn ook de langzaamste heats natuurlijk.
Zou bizar zijnquote:
Ik geloof niet in sub 10, ook niet op deze baanquote:
Voorspellingen zijn lastig.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:21 schreef ZwarteMaan het volgende:
Wat kan Eelco in deze 10-kamp? top 10? 15? 20?
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zou bizar zijn
Eelco zit naast Hardee, dus als hij zich aan hem kan optrekken zou dat erg gunstig zijn.
Lijkt mij ook madness.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geloof niet in sub 10, ook niet op deze baan
Forecast staat ie op 5. Top-5 moet kunnen mits super vorm en dan is zelfs ook podium mogelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:21 schreef ZwarteMaan het volgende:
Wat kan Eelco in deze 10-kamp? top 10? 15? 20?
Ik geloof dat dat het werk van wiskundigen/statistici is geweest, ik kan het niet fatsoenlijk uitleggen maar het stak wel erg goed in elkaar. bv. verspringen : het verschil in punten tussen 6.50m en 6.55m is groter dan het verschil in punten tussen 5.30m en 5.35m omdat het veel moeilijker is om net dat beetje verder te springen dan 6.50m tov. 5.30m.quote:
10.71quote:
Ja, .237 is wel erg trage reactie, verloor 'ie al een tiende...quote:
Inderdaad, ik denk niet dat ik veel slechtere reacties heb gezien deze OSquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Met die start valt de tijd nog mee.
Dat is overdreven, gezien de baanachterstandquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:27 schreef Wrijfhout het volgende:
Doei medaille, dat was 11.20 ongeveer
Polsstok. Heerst daar.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:29 schreef ZwarteMaan het volgende:
wat zijn Eelco's betere onderdelen?
Polsstok, daar is hij de beste van het hele veld, en verder hoort hij bijna overal tot de subtop/top. Dat maakt hem zo'n goede tienkamper. Geen slecht onderdeel.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:29 schreef ZwarteMaan het volgende:
wat zijn Eelco's betere onderdelen?
Vooral gezien het feit dat er nog negen onderdelen komen..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is overdreven, gezien de baanachterstand
Ik doelde meer op die 11.20. Met 11.20 is het wel moeilijk hoor, nog wel mogelijk maar dan moet je toch wel heel goed zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vooral gezien het feit dat er nog negen onderdelen komen..
Maar hij loopt 10.85!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doelde meer op die 11.20. Met 11.20 is het wel moeilijk hoor, nog wel mogelijk maar dan moet je toch wel heel goed zijn
Zo zwak ook weer niet hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:31 schreef Sasman het volgende:
Hansie van Alphen. Wel een zwakke 100m loper...
Hoe kom jij aan die 11.20?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doelde meer op die 11.20. Met 11.20 is het wel moeilijk hoor, nog wel mogelijk maar dan moet je toch wel heel goed zijn
Hij ziet er ook uit als de Perfecte Amerikaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:31 schreef DeeBee het volgende:
Wow, die 8.23 meter van Eaton in z'n meerkamp op ver...Had je hier gewoon een zilveren medaille opgeleverd in de verspringfinale.
13.70 op horden ook, daar moet Sedoc nog z'n best voor doen.5.30 meter polsstok ook, echte held hoor.
![]()
Maar dat zijn gewoon de snelsten. Hij moet gewoon de schade beperken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:33 schreef Sasman het volgende:
[..]
In vergelijking met die reeks hiervoor Nauu...
Da's waar...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar dat zijn gewoon de snelsten. Hij moet gewoon de schade beperken.
Die stond in de post die ik quotte. Het is natuurlijk geen 11.20, zag er ook geen moment uit als een 11+ tijd (daar doelde ik dan in eerste instantie ook op)quote:
Tijd viel me nog mee, de afstand leek veel groter, maar die heat was gewoon heel snel dus als je die tijden bekijkt, trek mijn conclusie weer inquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is overdreven, gezien de baanachterstand
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:36 schreef heywoodu het volgende:
Van Alphen en Behrenbruch meer verloren dan Sintnicolaas
Ja, zonde, ik had ook ingezet op winst van Vos op alle onderdelen inderdaad!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:36 schreef freaky40 het volgende:
Ja dan kun je allemaal wel indrukwekkende geluidjes maken voor de start, maar hij bakt er helemaal niets van.
Inderdaad, Nederlanders hebben hier helemaal niets te zoeken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, zonde, ik had ook ingezet op winst van Vos op alle onderdelen inderdaad!
Oh ja, Martineauquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:38 schreef TheArt het volgende:
Borges doet een Thompsonnetje en Martineautje.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Inderdaad, Nederlanders hebben hier helemaal niets te zoeken.
[..]
[..]
Ik heb een mening. Sorry about that.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon niet op hem reageren meer, zoekt alleen maar aandacht
Er zijn een hoop mensen in speciale klinieken met een mening. Wil niet zeggen dat we daar niet om mogen lachen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb een mening. Sorry about that.
Echt, ik blijf het knap vinden dat je zo ongegeneerd je onwetendheid komt etaleren elke ochtend!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kent U Volkert van der Graaf? Nee, die kent U niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zou een kliniek opzoeken. Daar kunnen ze wel raad met meningenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat lachen er om zegt meer iets over de persoon die dat doet, dan over de persoon met een mening...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:41 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Er zijn een hoop mensen in speciale klinieken met een mening. Wil niet zeggen dat we daar niet om mogen lachen.
Lul niet zo dom, pipo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zou een kliniek opzoeken. Daar kunnen ze wel raad met meningen
Een mening hebben is niet iets knaps. Die mening structureel kunnen onderbouwen, dat is iets wat je ook moet kunnen. Nu ben je een one-liner machine, maar daar nemen een hoop mensen al snel genoegen mee... Een mening is niets bijzonders, iedereen kan iets verzinnen, alleen die duidelijk verwoorden en onderbouwen is een ander verhaal. Maar dat tweede gedeelte komen een hoop hier al niet eens aan toe en dat is ernstig vervelend discussieren, want in plaats van argumenten krijg je alleen maar te horen 'ja, ik heb een mening, mag dat niet of zo?!'.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kuttroll ben je ook hequote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar die forecast?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:44 schreef TheArt het volgende:
Behrenbruch staat in de forecast nu op 8529, Van Alpen op 8499 en Eelco op 8488. Van de top-8 hebben alleen Hardee en Garcia heel nipt winst gepakt in hun forecast.
Heeft geen zin DeeBee. Freaky is gewoon een troll die overal post dat Nederlanders niets kunnen en op de Spelen niets te zoeken hebben. Dat is geen mening hebben, maar kansloos lopen trollen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Een mening hebben is niet iets knaps. Die mening structureel kunnen onderbouwen, dat is iets wat je ook moet kunnen. Nu ben je een one-liner machine, maar daar nemen een hoop mensen al snel genoegen mee... Een mening is niets bijzonders, iedereen kan iets verzinnen, alleen die duidelijk verwoorden en onderbouwen is een ander verhaal. Maar dat tweede gedeelte komen een hoop hier al niet eens aan toe en dat is ernstig vervelend discussieren, want in plaats van argumenten krijg je alleen maar te horen 'ja, ik heb een mening, mag dat niet of zo?!'.
http://www.ergorej.net/london2012/men.php?l=engquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:45 schreef Neroje het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar die forecast?
Hoe doet Eaton het?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:44 schreef TheArt het volgende:
Behrenbruch staat in de forecast nu op 8529, Van Alpen op 8499 en Eelco op 8488. Van de top-8 hebben alleen Hardee en Garcia heel nipt winst gepakt in hun forecast.
Voor uitgebreide argumentatie is hier geen plaats. Gaat dit topic te snel voor.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:43 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Een mening hebben is niet iets knaps. Die mening structureel kunnen onderbouwen, dat is iets wat je ook moet kunnen. Nu ben je een one-liner machine, maar daar nemen een hoop mensen al snel genoegen mee... Een mening is niets bijzonders, iedereen kan iets verzinnen, alleen die duidelijk verwoorden en onderbouwen is een ander verhaal. Maar dat tweede gedeelte komen een hoop hier al niet eens aan toe en dat is ernstig vervelend discussieren, want in plaats van argumenten krijg je alleen maar te horen 'ja, ik heb een mening, mag dat niet of zo?!'.
Top, interessantquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
http://www.ergorej.net/london2012/men.php?l=eng
Hardee liep een goede race ja, als een van de weinigen sneller dan z'n SB!quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:44 schreef TheArt het volgende:
http://www.ergorej.net/london2012/men.php?l=engquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:45 schreef Neroje het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar die forecast?
Bedankt, maar ik heb hem nu alquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat mode woordje 'faal' zul je mij nooit horen roepen, dus praat geen poep.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:46 schreef cap het volgende:
Idd, freaky40 vervuilt constant de topics met een heleboel "faals" en meer van dat. Waarschijnlijk niet gehinderd door enige kennis en vol van zijn eigen presteaties.
Hardee moet dan ook wel sneller kunnen dan hij had staan, dus dat hij iets winst pakt is niet verrassend. Behrenbruch had op het EK inderdaad een gigantisch topmeerkamp, waarin alles maar dan ook alles meezat. Wel die 400 met die krappe bochten natuurlijk, dus daarin zit nog wel wat winst, maar bij de rest denk ik niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hardee liep een goede race ja, als een van de weinigen sneller dan z'n SB!
Behrenbruch had op het EK wel een meerkamp met een flink stel meevallertjes ook toch? Of zoiets staat mij bij... Ben benieuwd hoe die blijft presteren.
[..]
Deze wordt ff gebookmarkedquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op zijn Marts:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat lachen er om zegt meer iets over de persoon die dat doet, dan over de persoon met een mening...
Wat is dat nu weer? Ten eerste wordt er nu helemaal niet snel gepost en je kan ook een poging doen in een paar regels. Helemaal geen argumentatie is wel het andere uiterste, niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voor uitgebreide argumentatie is hier geen plaats. Gaat dit topic te snel voor.
Dat mag jij vinden, maar de uitdrukking 'trollen' snap ik niet zo.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:48 schreef cap het volgende:
[..]
Op zijn Marts:
Hebben wij dan geen mening? Ja dat hebben wij.
Wij hebben ook een mening, namelijk dat jij aan het trollen bent.
Mogen wij dat? Ja, dat mogen wij.
Heeft ie normaal ook als Eaton en Hardee geen gekke dingen doen. Die twee steken er echt bovenuit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:48 schreef debeterebob het volgende:
Als ik de forecast zo zie heeft Sintnicolaas alleen kans op brons normaal
Klopt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:48 schreef debeterebob het volgende:
Tuurlijk...gaaaap.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer? Ten eerste wordt er nu helemaal niet snel gepost en je kan ook een poging doen in een paar regels. Helemaal geen argumentatie is wel het andere uiterste, niet?
En dat vind ik wel een erg zwakke reden, want ik verlaag mij toch ook niet tot one-liners, als het posten snel gaat?! Niet alsof je je dan net zo moet gedragen als een hoop anderen hier soms, dat zou wel ultiem meelopergedrag zijn.![]()
Mensen verwarren hier constant hun emotie over een prestatie met een 'mening'. Ik baal ook even dat Sintnicolaas of Vos hun serie niet winnen, maar als ik hier dan post 'klote gelopen' is dat geen mening, maar mijn emotie van dat moment. Als je dan naar de cijfers kijkt van dit jaar bijv. dan zie je dat het prima prestaties zijn en kan je een mening vormen met wat argumenten, maar dat is helaas teveel gevraagd voor velen...
Ik moest maar eens op vakantie volgende week jaquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:49 schreef ZwarteMaan het volgende:
ik bedenk me opeens dat de sportzomer bijna over is
- de Tour
- het EK
- OS
wat een depri moment.. wat moeten we nu?
Dat was in principe sowieso al het geval.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:48 schreef debeterebob het volgende:
Ah, het klassieke geval van niet kunnen reageren met argumenten en de échte discussie vermijden.quote:
Vuelta, US Open en het voetbal begint weer..quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:49 schreef ZwarteMaan het volgende:
- de Tour
- het EK
- OS
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat was in principe sowieso al het geval.
De Amerikanen zijn gewoon een ander niveau normaal gesproken, zeker Eaton (en Hardee lijkt nu ook in vorm). Daarachter ligt het aardig open en zou Sintnicolaas met een super meerkamp mee kunnen doen voor plekken 3-5, maar kan het ook zo 5-10 zijn, het zit dicht op elkaar.
[..]
Ah, het klassieke geval van niet kunnen reageren met argumenten en de échte discussie vermijden.Geeft niet hoor, maar verwacht dan ook niet dat iemand dan maar een woord serieus neemt wat hier uit je toetsenbord komt...
Yep, ik denk dat bijna iedereen dat wel heeft heir. Het probleem is alleen dat het niet zo speciaal meer is als het elke week / maand / jaar is, helaas is die eens in de 4 jaar onderdeel van de magie en dramatiek.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:52 schreef Neroje het volgende:
Ik vind het eigenlijk erger dat de volgende Zomerspelen weer 4 jaar weg zijn over een weekje
Ver gaat al wat duidelijk maken. Is altijd een kut onderdeel in de tienkamp. Is veel op de winnen en veel op te verliezen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]Eigenlijk wist ik dit ook wel zonder forecast
Maar das denk ik vooral interessant na 5 onderdelen. Sintnicolaas op plek 5 is mijn prognose
Ja, dat is natuurlijk ook wel waarquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:56 schreef cap het volgende:
[..]
Yep, ik denk dat bijna iedereen dat wel heeft heir. Het probleem is alleen dat het niet zo speciaal meer is als het elke week / maand / jaar is, helaas is die eens in de 4 jaar onderdeel van de magie en dramatiek.
Het land uit de crisis halen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:49 schreef ZwarteMaan het volgende:
- de Tour
- het EK
- OS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |