teleurstellendquote:
Primaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:16 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Yoann Gourcuff![]()
[ afbeelding ]
Oh Nick Symmonds is er ook nog jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Nick Symmonds eigenlijk de finale van de 800m gehaald?
Matig.quote:
Gevalletje, net nietquote:
Daar moet een piemel in! Daar moet een piemel in...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef JohnDDD het volgende:
WOW!!!!!! ik zat echt met open mond voor de stream!
Haha, snap ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
3.26 is idd een fantastische tijd. Niet dat dat zojuist gelopen is...
Begin jij ook ffquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
Daar moet een piemel in! Daar moet een piemel in...
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef waaromniet1988 het volgende:
Is dit de 1e medaille voor Marokko?
Ja, in het publiek bedoel je? Prachtig inderdaad.quote:
He bah.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
Van een vrouwmens nog welquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hoeven dat niet. Ze mogen het inhalen na de Spelen. Al doen sommigen het alsnog nu wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:21 schreef YazooW het volgende:
Zouden die gasten nou mee doen met de ramadan? Lijkt mij van niet.
Je ziet het vanzelf in het topic hè.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
Gil even als deMart komt, ik kijk nog steeds op ES.
Algerijn.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit de eerste Tunesiër die goud pakt?
In dit topic zal ik het hopelijk wel zien jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je ziet het vanzelf in het topic hè.
Ik hoop niet in dit topic, daar hoort het niet namelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
In dit topic zal ik het hopelijk wel zien jaMaar even voor de zekerheid.
Volgens mij is niet elke Tunesiër een dief die goud steelt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit de eerste Tunesiër die goud pakt?
Als het begint zullen ze vast wel iets roepen hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik hoop niet in dit topic, daar hoort het niet namelijk.
Zou ik nu niet schakelen naar Sporzaquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:25 schreef henkde_j het volgende:
Des te meer ik de OS kijk, des te meer hekel ik krijg aan voetbal.
Dit is zoveel mooier
was de os maar elke jaarquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:25 schreef henkde_j het volgende:
Des te meer ik de OS kijk, des te meer hekel ik krijg aan voetbal.
Dit is zoveel mooier
En de commentatoren kunnen er niks van.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
Het geluid op ES is niet synchroon, heel irritant.
Commentatoren vallen wel mee, alleen die interviewers... wie was die neger? Enig idee?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En de commentatoren kunnen er niks van.
hoe staat nlquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:26 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
ik ben maar even overgeschakeld naar beachvolleybal
Ik kijk geen Eurosport. Kan ik niet aan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Commentatoren vallen wel mee, alleen die interviewers... wie was die neger? Enig idee?
Ja klopt... irri wanneer de spreker in beeld is... heb ik ook... Is bij te stellen maar dan is de rest weer niet synchroon..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
Het geluid op ES is niet synchroon, heel irritant.
OK ik vind het wel prettig kijken eigenlijk. Maar smaken verschillen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kijk geen Eurosport. Kan ik niet aan.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
OK ik vind het wel prettig kijken eigenlijk. Maar smaken verschillen.
Greene toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Commentatoren vallen wel mee, alleen die interviewers... wie was die neger? Enig idee?
Volgens mij Maurice Greene....quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat heb ik soms met de NOSquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kijk geen Eurosport. Kan ik niet aan.
10 kamp wueuequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:29 schreef TheArt het volgende:
Zijn we al klaar voor de start van het mooiste atletieknummer morgen?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:29 schreef TheArt het volgende:
Zijn we al klaar voor de start van het mooiste atletieknummer morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |