SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 3x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
Was dat k_man niet?quote:
Nee.quote:
Heb je geen geld meer voor na die 6 miljoenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:20 schreef padlarf het volgende:
Via Geenstijl:
http://www.funda.nl/koop/(...)enstraat-2-2a/fotos/
Groot, duur huis (kantoor ) pal naast het Rijksmuseum. Kost slechts 6 miljoen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer van dat treurige tapijt, zo'n pand verdient toch mooie houten vloeren?
Bijna 1500 m2 vloeroppervlaktequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:20 schreef padlarf het volgende:
Via Geenstijl:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ een zwevend kookeilandquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Wordt het niet tijd om de spoiler in de OP aan te passen voor grotere foto's?
Dus niet "klein" veranderen in "groot" maar in "grotere"?
Dan krijg je deze bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Ik wacht nog op de opmerkelijke foto´s?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:20 schreef padlarf het volgende:
Via Geenstijl:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor die prijs mag je ook niet veel verwachten. Wel jammer dat ze geen extra ramen hebben geplaatst, het is toch een hoekhuis?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:47 schreef Zo-is-dat het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)illemstraat-1/fotos/
Heel veel leuke spulletjes en een fijne ruime badkamer met ligbad!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer van die plastic koker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
+ een zwevend kookeiland
[ afbeelding ]
Als jij een huis van 6 miljoen niet opmerkelijk genoeg vindt moet je zelf maar wat leuke foto's zoeken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:01 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de opmerkelijke foto´s?
Mooi die wastafel, * Saisai likes!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:39 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Bijzondere wastafel.
Ook de rest van de badkamer is luxe, maar waarom niet een deksel op het urinoir..
Vind het niet zo'n fris gezicht vanuit de douche:
[ afbeelding ]
Hier: http://www.funda.nl/koop/lekkum/huis-47394658-de-tromp-5/
flipsen heeft anders wel gelijk hoor. Voor opmerkelijk mooie panden is er dit topic: Opmerkelijk mooie foto's van Funda #2quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:23 schreef padlarf het volgende:
[..]
Als jij een huis van 6 miljoen niet opmerkelijk genoeg vindt moet je zelf maar wat leuke foto's zoeken.
Als jij een huis van 6 miljoen opmerkelijk genoeg vindt kom je niet vaak in dit topic.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:23 schreef padlarf het volgende:
Als jij een huis van 6 miljoen niet opmerkelijk genoeg vindt moet je zelf maar wat leuke foto's zoeken.
Soep er een dildo inquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Als jij een huis van 6 miljoen opmerkelijk genoeg vindt kom je niet vaak in dit topic.
denk net ze breed/smal als de straat waar ik in woon. Daarom zijn er zoveel eenrichtingsverkeer straatjes in amsterdam, het past echt niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 00:48 schreef Teslynd het volgende:
En dat is het uitzicht vanuit de twee slaapkamers.
Aan de andere kant heb je overburen, die op een woonkamerfoto akelig dichtbij lijken te zijn. Op de foto van de straat valt het iets mee.
1500 mtr 2 in het centrum van Amsterdam is toch wel opmerkelijk, zijn 30 gemiddelde appartementenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Als jij een huis van 6 miljoen opmerkelijk genoeg vindt kom je niet vaak in dit topic.
Hetzelfde huis. Blijkbaar doet de makelaar niet eens de moeite om een scherpe foto te maken:quote:
Haha, waarschijnlijk een interne memo, maar een stagiair die het online plaatst. Dat zal me eerlijk gezegd niet veel verbazenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:03 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hetzelfde huis. Blijkbaar doet de makelaar niet eens de moeite om een scherpe foto te maken:
[ afbeelding ]
De tekst is ook opmerkelijk:
in 2010/2011 is het huis gerenoveerd, in 2012 ligt er een bouwplan voor een aanbouw, maar gaat het huis in de verkoop. Ik gok op een echtscheiding met spoed, vraagprijs 8% lager in 3 maanden.
Waarschijnlijk een Fok!ker die het gebruik van de enter-toets even over het hoofd zag?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:56 schreef toenie het volgende:
[..]
Haha, waarschijnlijk een interne memo, maar een stagiair die het online plaatst. Dat zal me eerlijk gezegd niet veel verbazen
De tekst zoals Remco_Delft hem omschrijft staat niet letterlijk op Funda. Het is meer zijn visie op de omschrijving.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:27 schreef JohnB52 het volgende:
Waar staat die tekst dan? Kan m niet vinden!
^^ Dat. Leek me ook duidelijk omdat ik geen "aanhalingstekens" gebruik, maar blijkbaar werd dit fout geinterpreteerd.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
De tekst zoals Remco_Delft hem omschrijft staat niet letterlijk op Funda. Het is meer zijn visie op de omschrijving.
Weet je wat tandpasta doet met zo'n wasbak?quote:
Of kalkaanslag...quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:55 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Weet je wat tandpasta doet met zo'n wasbak?Liever dan toch minder mooi en functie boven vorm....
Er staat ook dat het huis 4 kamers heeft, waarvan 2 slaapkamers.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 10:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zo raar is de omschrijving bij dat huis niet. Enige opvallende zijn de onscherpe foto's, dat is gewoon ronduit knullig.
Hey dat huis kwam ik ook pas tegen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zit er achter het pas gemetselde muurtje![]()
En waarom zou je opruimen voordat de makelaar langs komt om foto's te maken gezellig toch zo'n bewoond huis![]()
http://www.funda.nl/koop/wildervank/huis-47013918-torenstraat-68/
Mijn god zeg..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[ afbeelding ]
En waarom zou je opruimen voordat de makelaar langs komt om foto's te maken gezellig toch zo'n bewoond huis![]()
als je de kraan iets te hard open zet, spat al het water over de wastafel heen en heb je alles nat. Ik ken iemand met zo'n wasbakje in de toilet, niet handig.quote:en wastafels die er niet echt praktisch uitzien:
[ afbeelding ]
Mooi huis verder: http://www.funda.nl/koop/wommels/huis-47683127-van-sminialeane-2/
Kwestie van het hoekstopkraantje zo ver dicht te zetten dat het geen probleem meer is.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:26 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
als je de kraan iets te hard open zet, spat al het water over de wastafel heen en heb je alles nat. Ik ken iemand met zo'n wasbakje in de toilet, niet handig.
Wat erger is, dat handen droog blaas dingquote:Op donderdag 9 augustus 2012 09:26 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
als je de kraan iets te hard open zet, spat al het water over de wastafel heen en heb je alles nat. Ik ken iemand met zo'n wasbakje in de toilet, niet handig.
Schoen???quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:34 schreef Snoopyfrl het volgende:
Vreemde schuinaflopende kleine bovenkastjes in deze keuken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en wastafels die er niet echt praktisch uitzien:
[ afbeelding ]
Mooi huis verder: http://www.funda.nl/koop/wommels/huis-47683127-van-sminialeane-2/
Omdat vrouwen de uiteindelijke beslissing hebben.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:39 schreef klusfoobje het volgende:
wrom een deksel op een urinoir ? Dat ding is toch gemaakt om lekker makkelijk even af te tappen en dan weer verder ? Nu moet heb je je handen vol aan dat desksel. Zul je net zien, ben je lekke rbezig klap het deksel erop...
Ja, zo is dat deksel wel vies: hangt op bespatte rand en dan moet je hem met je hand optillen en vasthouden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:39 schreef klusfoobje het volgende:
wrom een deksel op een urinoir ? Dat ding is toch gemaakt om lekker makkelijk even af te tappen en dan weer verder ? Nu moet heb je je handen vol aan dat desksel. Zul je net zien, ben je lekke rbezig klap het deksel erop...
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:50 schreef flipsen het volgende:
Ik vind het wel bizar dat je steeds meer urinoirs in woonhuizen ziet eerlijk gezegd... Moet er niet aan denken, dat hoort in een cafe.
Ja, ik ben vast lekker bekrompen
hoezo bekrompen? ik zie het nut er ook niet van inquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:50 schreef flipsen het volgende:
Ik vind het wel bizar dat je steeds meer urinoirs in woonhuizen ziet eerlijk gezegd... Moet er niet aan denken, dat hoort in een cafe.
Ja, ik ben vast lekker bekrompen
Ik wel. Spetteren ze niet in het gewone toiletquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hoezo bekrompen? ik zie het nut er ook niet van in
Meteen je dagelijkse portie atletiek als je je was wilt drogen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:06 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt mannen ook leren om zittend te piesenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik wel. Spetteren ze niet in het gewone toilet![]()
Mannen de lol van staand urineren ontnemen is penisnijdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:02 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Je kunt mannen ook leren om zittend te piesen![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mannen de lol van staand urineren ontnemen is penisnijd
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daarom urinoirquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:23 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]![]()
Zolang ze zelf hun spetters netjes weg dweilen, vind ik het ook best hoor, maar zo gaat het meestal dus niet
Je kunt ze ook meteen hun piemel en ballen afhakken als je toch bezig bent...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:02 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Pffff...vrouwen... lost een man het efficiënt en praktisch op dmv van een urinoir op te hangen om van het "bril naar beneden" geneuzel af te zijn, is het ook niet goed...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:02 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Let eens op de vormgeving van zo'n bril. Die zijn niet het mooiste als ze rechtop staan. Ze zijn duidelijk ontworpen om naar beneden geklapt te worden.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:17 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Pffff...vrouwen... lost een man het efficiënt en praktisch op dmv van een urinoir op te hangen om van het "bril naar beneden" geneuzel af te zijn, is het ook niet goed...
En nee, "leren" zittend te plassen is geen oplossing. De bril kan natuurlijk ook altijd omhoog nadat de vrouw geplast heeft!
Deze is trouwens inderdaad vrij opmerkelijk. Die lui weten echt niet wat ze willen...quote:
Als jij dat lekker vind...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je kunt ze ook meteen hun piemel en ballen afhakken als je toch bezig bent...
Ja echt vreselijk die dingen. Ten eerste krijg je je handen er nooit ècht mee droog, ten tweede zijn die dingen gewoonweg smerig omdat ze alle bacteriën lekker in het rond blazen. Nee dank u.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:46 schreef k_man het volgende:
Ik vind die heteluchtdroger het opmerkelijkste in dat huis. Dat heb ik echt nog nooit gezien in een woning. Waarom zou je dat in hemelsnaam willen? Ik heb een bloedhekel aan die dingen - zou bijna sympathie gaan krijgen voor mensen die daar hun handjes niet wassen na het plassen..
Volgens mij is zo'n luchtdroger veel hygienischer dan zo'n handdoekje. Natuurlijk, mensen wassen hun handen nadat ze naar het toilet gaan en voordat ze de handdoek aanraken, maar er zijn maar weinig mensen die hun handen grondig wassen, dus er zullen altijd bacterien op de handdoek terechtkomen. Dat 'probleem' heb je met zo'n luchtdroger totaal niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 17:46 schreef k_man het volgende:
Ik vind die heteluchtdroger het opmerkelijkste in dat huis. Dat heb ik echt nog nooit gezien in een woning. Waarom zou je dat in hemelsnaam willen? Ik heb een bloedhekel aan die dingen - zou bijna sympathie gaan krijgen voor mensen die daar hun handjes niet wassen na het plassen..
Als je op de foto's daarvoor kijkt, dan zie je dat die boom er niet zo vlak achter staat als het hier lijktquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:21 schreef Pinklady89 het volgende:
Deur dicht....
[ afbeelding ]
Surpriseeee! Een boom voor de deur. Maar hoe krijg je die deuren in hemelsnaam weer dicht? Ze lijken niet langs die boom te kunnen.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)sweg-1/fotos/#foto-9
Zou het echt? Op die foto vind ik het echt net lijken of die boom in de deuropening staat....quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je op de foto's daarvoor kijkt, dan zie je dat die boom er niet zo vlak achter staat als het hier lijkt(3e foto vanaf het begin)
En ook dat die openslaande deuren een stuk boven de grond hangen en uitkomen op een soort stenen trapje
Wet een detail! Deuren dicht, laatje dicht, deuren open, laatje open! Wauw!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:21 schreef Pinklady89 het volgende:
Deur dicht....
[ afbeelding ]
Surpriseeee! Een boom voor de deur. Maar hoe krijg je die deuren in hemelsnaam weer dicht? Ze lijken niet langs die boom te kunnen.
[ afbeelding ]
En een beeldje dat de trap af is gegaan...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:07 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wet een detail! Deuren dicht, laatje dicht, deuren open, laatje open! Wauw!
Dat LIJKT ook zoquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:55 schreef Pinklady89 het volgende:
[..]
Zou het echt? Op die foto vind ik het echt net lijken of die boom in de deuropening staat....
Ideaal huis voor wiet plantage en of sm praktijkquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:21 schreef Pinklady89 het volgende:
Deur dicht....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:39 schreef klusfoobje het volgende:
Zul je net zien, ben je lekker bezig klap het deksel erop...
die zin is tegeltjesmateriaalquote:Op donderdag 9 augustus 2012 15:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die kelders!quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ideaal huis voor wiet plantage en of sm praktijk![]()
![]()
De kelders zijn daar zeer geschikt voor.
En ook de wiet ruik je niet want het staat vlak naast de Unilever fabriek die meurt als een bezetene.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:21 schreef Pinklady89 het volgende:
Deur dicht....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zeg toch niet dat het niet deugt? ik zie er het nut gewoon niet van in.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Natuurlijk vinden vrouwen het niets, vrouwen hebben er niets aan, dus deugd het niet.
Nomineer hem voor fokpareltjequote:Op donderdag 9 augustus 2012 23:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die zin is tegeltjesmateriaal
Ja he denk b.v. ook aan muzikanten die dromen van zo'n ruimtequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 08:52 schreef helicopter het volgende:
[..]
Die kelders!
Beetje opknappen en je hebt echt een geweldige ruimte!
Ehm, volgens mij zie je het niet helemaal goed. Dat zijn daar linksboven overduidelijk drie extra magnetrons...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 08:34 schreef Snoopyfrl het volgende:
Vreemde schuinaflopende kleine bovenkastjes in deze keuken:
[ afbeelding ]
en wastafels die er niet echt praktisch uitzien:
[ afbeelding ]
Het zijn in totaal zelfs 5 magnetronsquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Ehm, volgens mij zie je het niet helemaal goed. Dat zijn daar linksboven overduidelijk drie extra magnetrons...![]()
.
Ik vind het tof. Het breekt een monotome keuken op en dat op vrij een simpele manier.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 20:38 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Het zijn in totaal zelfs 5 magnetrons![]()
[ afbeelding ]
Waarom ze voor die scheve kasten hebben gekozen..het ziet er niet uit!
Wat een geweldig voorbeeld dat rijk zijn nog niet betekent dat je smaak kan kopen. En die twee-persoonsslaapkamer waar dat bed net in past, ik hoop niet dat dat de master bedroom isquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:26 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Wel een lelijk gebouw en gipsy interieur...
http://www.funda.nl/koop/(...)baambrugse-zuwe-165/
wat een lelijk huis zeg!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:26 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ideaal voor de autoliefhebber !
Garage voor 10 auto's![]()
[ afbeelding ]
dat is toch in de 'Woonark/quest house'?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een geweldig voorbeeld dat rijk zijn nog niet betekent dat je smaak kan kopen. En die twee-persoonsslaapkamer waar dat bed net in past, ik hoop niet dat dat de master bedroom is
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:49 schreef computergirl het volgende:
dat is toch in de 'Woonark/quest house'?
Een auto liftquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zo zie je niks behalve een doorgang naar de vrijstaande garage
[ afbeelding ]
Maar dan de vloer zakt halverwege naar beneden![]()
[ afbeelding ]
En jawel daar is de echte keldergarage met mysterieuze auto onder het doek
[ afbeelding ]
Een quattroporte?
[ afbeelding ]
Misschien was het wel van een professionalquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 10:05 schreef DroogDok het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Houdt een het midden tussen een jacht en een hoerenkast.
http://www.huislijn.nl/ko(...)otaweg-247_1/details
Vervorming agv de gebruikte lens. We weten inmiddels hoe dat gaat toch?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 13:40 schreef jpajs het volgende:
Bed van een volleyballer ??? Lijkt wel meer dan 2,5 meter lang.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 90% gewijzigd door Pinklady89 op 11-08-2012 19:49:22 ]
Die zitten ook relaxedquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:17 schreef quirina het volgende:
Misschien vinden ze poang-stoelen lekker zitten?
Hoezo bijna, dat is het verstandigstequote:Op zondag 12 augustus 2012 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Wat ontzettend jammer dat dat al zo lang leeg staat en dus zo verwaarloosd is zeg. Je zou bijna denken: platgooien en er iets nieuws neerzetten.
Gewoon elk jaar de huur verhogen? Of kan dat niet ivm die huurbescherming?quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:40 schreef k_man het volgende:
Het heeft wat lef gekost om die foto's te maken. Je kunt er zo door de vloer donderen.
Ook leuk dat je opgezadeld wordt met het eigendom van het verhuurde huis ernaast; levert je toch mooi 95 euro in de maand aan huurinkomsten op.
De verhuurde woning is de linkerkant van het pand, grote kans dat daar ook sprake is van enig achterstallig onderhoud.quote:
Gokken dat de huurder snel naar de eeuwige jachtvelden gaat en dan platgooien en een paleisje neerzetten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 14:16 schreef DinoVelvet het volgende:
"De woning aan de Julianalaan 28 staat al meer dan 30 jaar leeg en is pas na renovatie geschikt voor bewoning.
gatverdamme, daar hebben vast junks in gezetenquote:Op zondag 12 augustus 2012 14:16 schreef DinoVelvet het volgende:
"De woning aan de Julianalaan 28 staat al meer dan 30 jaar leeg en is pas na renovatie geschikt voor bewoning." No shit Sherlock...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)-26-28/omschrijving/
Over een periode van 30 jaar moet dat een keer lukkenquote:
Het benedenhuis dus niet driedubbel = drie benedenwoningen aan elkaar gekoppeld, maar gestapelde bouw, wat bij nieuwbouw maisonettes heet.quote:Spectaculair 3 dubbel benedenhuis met tuin Zuid !
Compleet gerenoveerd super strak heerlijk familie huis met grote living, zonnige tuin, 6 slaapkamers en 3 badkamers.
Indeling: entree met tocht portaal, ruime hal met gasten toilet. Extra ruime en lichte woonkamer (plafondhoogte 3,15 m). Aan de tuinzijde over de volle breedte van het pand, staat de keuken (Boffi), voorzien van alle luxe. De tuin is gelegen op het zuiden.
Op de eerste verdieping zijn
Wat een steriel huisquote:
Merci, mijn kemel stamde presumtief uit lucullisch drankgebruik.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:33 schreef Teslynd het volgende:
Je hebt het verkeerde adres in de link gezet.
Die foto van de trouwerij ?? Is ook het enigste persoonlijke in het hele huis. Fornuis en eigenlijk ook hele keuken is nog niet gebruikt lijkt het wel.quote:
Wow die keuken!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 05:00 schreef jpajs het volgende:
[..]
Die foto van de trouwerij ?? Is ook het enigste persoonlijke in het hele huis. Fornuis en eigenlijk ook hele keuken is nog niet gebruikt lijkt het wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die trouwfoto lijkt uit de jaren 60.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 05:00 schreef jpajs het volgende:
[..]
Die foto van de trouwerij ?? Is ook het enigste persoonlijke in het hele huis. Fornuis en eigenlijk ook hele keuken is nog niet gebruikt lijkt het wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook wel leuk.quote:
omg er wordt echt maar 10% ofzo van de woning gebruikt. Dan snap ik wel dat je het gaat verkopen ja.quote:
Of meneer heeft belegd in Facebook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:40 schreef Mender het volgende:
[..]
omg er wordt echt maar 10% ofzo van de woning gebruikt. Dan snap ik wel dat je het gaat verkopen ja.
Prachtige badkamerquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:31 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Wat is het toch met nouveau riche en lelijke badkamers...
[ afbeelding ]
Oja en vergeet de bontlapjes over de stoelen niet.
[ afbeelding ]
Mogelijk een reden van het te koop staan ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)man-wuytierslaan-59/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een quattroporte?
[ afbeelding ]
Het is geen Quattroporte, daarvoor is die te klein, eerder een Alfetta. Het is iig wel iets Italiaans uit de jaren 70/80.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:48 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)man-wuytierslaan-59/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een quattroporte?
[ afbeelding ]
Maar een Alfetta heeft 4 wielbouten deze 5.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is geen Quattroporte, daarvoor is die te klein, eerder een Alfetta. Het is iig wel iets Italiaans uit de jaren 70/80.
Goed punt, ik heb de foto ff in de groep gegooid, eens kijken wat er terug komt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:07 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Maar een Alfetta heeft 4 wielbouten deze 5.
Thanks !quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed punt, ik heb de foto ff in de groep gegooid, eens kijken wat er terug komt.
Die hebben allemaal 4 wielbouten de auto onder het doek 5.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:38 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij staat er gewoon een Datsun 210 of Toyota Corolla uit 1979 onder....
En anders een Ford Escort Mark II
Wij hebben een urinoir zonder deksel in de wc.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:39 schreef klusfoobje het volgende:
Woorden als knus sfeervol romantisch komen ook niet echt bij mij op bij die woningquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:32 schreef pinine het volgende:
[..]
een dependance van het damrak?, de koele zakelijkheid straalt er van af, 'k wordt er koud van
Weet je dan ook niet hoe je met het deksel van de wc om moet gaan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:07 schreef Quarant het volgende:
[..]
Wij hebben een urinoir zonder deksel in de wc.Kon qua ruimte prima, is anderhalf bij ruim twee m lang zodat je niet met je hoofd in het urinoir zit te kijken als je op de wc zit. Ik zou ook niet weten hoe je met zo'n deksel moet omgaan.
En dan gaat er wat mis 's nachts en pijnigt ie mijn pielemuis!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:28 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Weet je dan ook niet hoe je met het deksel van de wc om moet gaan?Gaat gewoon op dezelfde manier.. deksel omhoog tegen de muur en plassen maar..
Huis is van Caransa (geweest?)quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 09:26 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ideaal voor de autoliefhebber !
Garage voor 10 auto's![]()
[ afbeelding ]
En dat kan verkeerd uitpakken zoals bij de huisjesmelker die het huis kocht dat oma huurde.quote:Op zondag 12 augustus 2012 16:18 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Gokken dat de huurder snel naar de eeuwige jachtvelden gaat en dan platgooien en een paleisje neerzetten.
Maar ja wat als de huurder nog 50 jaar aanblijft
Van Maup Caransa. Zal wel zijn zoon zijn. Denk trouwens dat Maup allang overleden is..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:13 schreef R2R het volgende:
[..]
Volgens deze site is dat een ander huis.
http://www.quotenet.nl/qu(...)on-caransa-fotos.php
eerste grote ontvoering in NLquote:naar: navigatie, zoeken Maurits (Maup) Caransa (Amsterdam, 5 januari 1916 – Vinkeveen, 6 augustus 2009) was een Nederlands ondernemer en onroerendgoedhandelaar.
quote:Op 28 oktober 1977 werd Caransa door onbekenden ontvoerd. Hij werd overmeesterd toen hij om één uur 's nachts een club verliet waar hij zijn wekelijkse bridge-avond had. De ochtend erop werd bij de redactie van Het Parool de ontvoering geclaimd door de Rote Armee Fraktion. De ontvoering vond gelijktijdig plaats met de Duitse uitlevering van de terrorist Knut Folkerts aan Nederland. Wie er achter de ontvoering zat, is echter nooit precies vastgesteld. Op 2 november werd Caransa na betaling van 10 miljoen gulden vrijgelaten. Hij zou zelf met zijn kidnappers hebben onderhandeld over de hoogte van het losgeld. De ontvoering van Caransa was de eerste ontvoering van een bekende persoon in Nederland en was de inspiratie voor de ontvoering van Freddy Heineken in 1983.
Daarom noemde ik het ook een gokquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:12 schreef quo_ het volgende:
[..]
En dat kan verkeerd uitpakken zoals bij de huisjesmelker die het huis kocht dat oma huurde.
Aantrekkelijk vooruitzicht om in plaats van 1x 250 gulden/euro maar liefst 4x350 gulden/euro te ontvangen in de markt voor studentenhuisvesting.
Ze was net de 70 gepasseerd maar kwam uit een sterk geslacht en is bijna 100 geworden in haar goedkope huurhuisje
Maar moet je dan geen vervangende ruimte aanbieden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:53 schreef k_man het volgende:
Sloop of grootschalige renovatie is wel een valide reden om de huur op te zeggen.
Mag ook wel voor dat geld.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:53 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
De maaltijd staat al klaar:
[ afbeelding ]
Tja er mogen geen bonussen meer uitgekeerd wordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:40 schreef Mender het volgende:
[..]
omg er wordt echt maar 10% ofzo van de woning gebruikt. Dan snap ik wel dat je het gaat verkopen ja.
Maar ik heb er toch voor betaaldquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
heerlijkste 6000 euro om kapot te slaan, da's zeker.
Dan mag je hem ook zelf stuk slaan. Lekker toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:11 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Maar ik heb er toch voor betaald
Is meer regel dan uitzondering tegenwoordigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:35 schreef CherryLips het volgende:
Goede groothoeklens ook, als je die bank ziet
Als je het gebruikt om bijv. een klein kamertje of een badkamer op de foto te kunnen zetten, dan zou ik het nog kunnen snappen. Maar dat is bij zo'n woonkamer toch niet nodig?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:38 schreef Messina het volgende:
[..]
Is meer regel dan uitzondering tegenwoordig
Ik snap niet zo goed waarom... Als je het huis gaat bekijken en het lijkt (stukken) kleiner dan op de foto, is dat toch een reden om níet te kopen.
Familie woning ook niet zie jij het gemiddelde kind al rondbanjeren in dat wit dat gaat foutquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:08 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Woorden als knus sfeervol romantisch komen ook niet echt bij mij op bij die woning
edit, niet gelezenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:02 schreef Alfisti het volgende:
Ik weet hoe ze deze foto op hoogte gemaakt hebben
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/bussum/huis-48561247-vredehof-8/
Christus, wat een troep en prulquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:28 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ]
Héél voorzichtig de trap oplopen...
Ook de rest van het huis is een zoekplaatje van willekeurige niet opgeruimde zooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er komen buizen uit het plafond en gedroogde bloemen, er hangen hertenschedels en geweren aan de muren, een zielig willekeurig peertje in de hoek van het keukenplafond, overal staan planten dood te gaan, er staat íets op de trap (maar wat?), een collectie muurankers, hoefijzers en theepotten (en een paar enge haken), en groeit er nou gras op de zoldervloer?!
Nog nooit een huis gezien waarin zoveel spullen stonden waarvan ik gewoonweg geen flauw idee heb wat het is.
Met n helicopter :-)quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:02 schreef Alfisti het volgende:
Ik weet hoe ze deze foto op hoogte gemaakt hebben
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/bussum/huis-48561247-vredehof-8/
Ik denk dat het een geode is, ik ben er alleen nog niet uit wat voor steen... het is denk ik te donker voor amber.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:58 schreef innepin het volgende:
Ik zit me nou al de hele tijd af te vragen wat die donkere vlek is op de 2e foto die ik gepost heb, (links)onder het wasbakje. En ik kom er gewoon niet uit. Mijn beste gok is een opgezet dier, ofzo.
edit: Of wacht, het is een stuk boomstronk, denk ik...?
Een schijf van een boomstam?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:13 schreef omearos het volgende:
ziet er idd apart uit. Wie weet het?
[ afbeelding ]
Dat kan ook, rechts staat er ook een kleintje...quote:
Die gast bestuurt het dingetje wat de lucht in is waar de foto mee gemaakt wordt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:04 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
edit, niet gelezen
Lekker knullig die gast er bij op de foto
hierdoor zou ik nog geen tiende van de vraagprijs gevenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan ook, rechts staat er ook een kleintje...
Maar wat een enorme puinhoop in dat huis, het zal best een leuk huis zijn, maar ik kan er niet doorheen kijken, zelfs niet als ik m'n best doe.
Alleen de mooie vloer in de hal en de bovenste overloop vallen me positief op, verder denk ik alleen maar
Nou, 130.000 voor een huis van dat formaat in Utrecht is overdreven laag, maar als het binnen ons budget zou vallen dan zou ik niet staan te springen van "jippie, we gaan er wat leuks van maken", want ik zie het gewoon niet....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef omearos het volgende:
[..]
hierdoor zou ik nog geen tiende van de vraagprijs geven
door alle zooi krijg ik het idee dat ik nog voor een groot deel van de vraagpijs zou moeten verbouwenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, 130.000 voor een huis van dat formaat in Utrecht is overdreven laag, maar als het binnen ons budget zou vallen dan zou ik niet staan te springen van "jippie, we gaan er wat leuks van maken", want ik zie het gewoon niet....
Dat dus eigenlijk, zelfs als het binnen budget zou vallen (wat niet in de buurt komt van de vraagprijs) dan zou ik het huis nog skippen, ipv het als een buitenkansje te zien.
Het heeft 430m² woonoppervlak, de gemiddelde eengezinswoning heeft ongeveer 120m², dus het is al zo groot als 3½ eengezinswoning, en de locatie telt ook, vlakbij het Wilhelminapark, en ik geloof ook best dat die prijs niet vreemd is voor objecten van dat formaat op die locatie, maar er moet idd nog eea aan gebeuren en dat zal ook flink in de papieren lopen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:30 schreef omearos het volgende:
[..]
door alle zooi krijg ik het idee dat ik nog voor een groot deel van de vraagpijs zou moeten verbouwenen dat moet ook mee in de hypotheek.
Plus dat ik niet bepaald in de buurt van "de grote steden" woon, dus geen idee wat huizen daar moeten opbrengen. Hier bijna in Duitsland is het toch goedkoper wonen merk ik
dat lijkt een deel van een boomstronk te zijn. En dan gelakt of zo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:13 schreef omearos het volgende:
ziet er idd apart uit. Wie weet het?
[ afbeelding ]
whehe, zo goed had ik de site nog niet eens bekeken, alleen maar de foto's van het interieurquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het heeft 430m² woonoppervlak, de gemiddelde eengezinswoning heeft ongeveer 120m², dus het is al zo groot als 3½ eengezinswoning, en de locatie telt ook, vlakbij het Wilhelminapark, en ik geloof ook best dat die prijs niet vreemd is voor objecten van dat formaat op die locatie, maar er moet idd nog eea aan gebeuren en dat zal ook flink in de papieren lopen.
Ja dat snap ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die gast bestuurt het dingetje wat de lucht in is waar de foto mee gemaakt wordt.
Dan nog blijft het lullig om jezelf zo op de foto te zetten.
Wat te denken van de hippe-makelaars-oldtimerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:28 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ]
Ook de rest van het huis is een zoekplaatje van willekeurige niet opgeruimde zooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er komen buizen uit het plafond en gedroogde bloemen, er hangen hertenschedels en geweren aan de muren, een zielig willekeurig peertje in de hoek van het keukenplafond, overal staan planten dood te gaan, er staat íets op de trap (maar wat?), een collectie muurankers, hoefijzers en theepotten (en een paar enge haken), en groeit er nou gras op de zoldervloer?!
Nog nooit een huis gezien waarin zoveel spullen stonden waarvan ik gewoonweg geen flauw idee heb wat het is.
Een wastafel in de gang zie je wel vaker bij oude huizen, meestal vlak in de buurt van een toilet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Of een kleedje dat ergens overheen gedrapeerd is, een leiding ofzo. Waarom zit er een wastafeltje in de gang?
Gewoon alles wat los en vast zit wegdenken en dan hou je inderdaad een heel mooi huis over, met een prachtige vloer (parket bedoel ik) en die ramen in een paar deuren (ik ben vergeten hoe dat heet)quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan ook, rechts staat er ook een kleintje...
Maar wat een enorme puinhoop in dat huis, het zal best een leuk huis zijn, maar ik kan er niet doorheen kijken, zelfs niet als ik m'n best doe.
Alleen de mooie vloer in de hal en de bovenste overloop vallen me positief op, verder denk ik alleen maar
Dat stopcontact aan het plafond is geniaal!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Gewoon alles wat los en vast zit wegdenken en dan hou je inderdaad een heel mooi huis over, met een prachtige vloer (parket bedoel ik) en die ramen in een paar deuren (ik ben vergeten hoe dat heet
[ afbeelding ]
Ik zou het wel wetenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, 130.000 voor een huis van dat formaat in Utrecht is overdreven laag, maar als het binnen ons budget zou vallen dan zou ik niet staan te springen van "jippie, we gaan er wat leuks van maken", want ik zie het gewoon niet....
Dat dus eigenlijk, zelfs als het binnen budget zou vallen (wat niet in de buurt komt van de vraagprijs) dan zou ik het huis nog skippen, ipv het als een buitenkansje te zien.
Wel erg goedkoop !quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:17 schreef MyTiredFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Industriële wandbekleding?
"Een gezellige tussenwoning in Terneuzen."
Een scharrelkip noem je zo'n bewonerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:28 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn hemel, als ik daar als thuishulp naar toe gestuurd zou worden zou ik gillend gek worden!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:28 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net zoals wc en wasbak. Ook zo'n dubbele luxe.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat het niet deugt? ik zie er het nut gewoon niet van in.
waarom zou je een urinoir en een toilet in één ruimte moeten hebben?
om lekker simultaan te kunnen pissen?
ik vind een urinoir iets voor op een herentoilet en een toiletpot voor zowel dames- als herentoilet.
gewoon puur praktisch: omdat een man wel in een toiletpot kan pissen, maar een vrouw zonder hulpstukken niet in een urinoir
Dat is oudgeld, alles van ouders en grootouders nog zelf wat gekocht misschien, voor ons is het JUNK:)quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Christus, wat een troep en prul
en bedankt. doe ik voor niets mn best om elk glasbeeldje en elk lijstje netjes te poetsen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:57 schreef Teslynd het volgende:
Voor thuiszorg is het geen probleem. Bijvoorbeeld op de trap wordt alleen de loper gezogen en van de kamers ook hoofdzakelijk het hoofdpad. Slonzigheid is onderdeel van thuiszorg. Ik zie gelijk weer mijn zus verontwaardigd zijn over de thuiszorg bij het hoogbejaarde schoonmoeder.
Mijn idee. Voor niks jaren koper en zilver lopen poetsen en mijn best gedaan om alles zo schoon mogelijk te houden...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:08 schreef firefly90 het volgende:
[..]
en bedankt. doe ik voor niets mn best om elk glasbeeldje en elk lijstje netjes te poetsen.
vergeet niet om de meubels in de was te zetten (mocht ik vandaag doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:49 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Mijn idee. Voor niks jaren koper en zilver lopen poetsen en mijn best gedaan om alles zo schoon mogelijk te houden...
Even aangepastquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:12 schreef JohnB52 het volgende:
De vaasjes en zilver en koper gewoon in de vaatwasser, meubels buiten even met de hogedrukspuit :-)
Bij mn opa hadden ze de gordijnen gordijntjes gewassen, incl de vitrage, op 60 graden en daarna in de droger....
Ik wou net vragen wie er dan in hemelsnaam alles afstoft en afneemt....quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:08 schreef firefly90 het volgende:
[..]
en bedankt. doe ik voor niets mn best om elk glasbeeldje en elk lijstje netjes te poetsen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:12 schreef JohnB52 het volgende:
De vaasjes en zilver en koper gewoon in de vaatwasser, meubels buiten even met de hogedrukspuit :-)
Bij mn opa hadden ze de gordijnen gewassen, incl de vitrage, op 60 graden en daarna in de droger....
Jheaaaaaaaaaaa. Wie weet nog hoe je opgedroogde kimlijm uit de broek krijgt. Zondag weer naar de kerk en dan moet het er uit zijn. Dacht zelf diepvriezer..............quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:08 schreef k_man het volgende:
Is dit tegenwoordig het schoonmakerstopic geworden?
Jij moest je tanden poetsen in de keuken?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 07:16 schreef sigme het volgende:
Zulke badkamers waren daar in mijn tijd niet.
Wel grappig dat de mensen die dit dure huis kunnen betalen hetzelfde IKEA (Hemnez) bed hebben als ik op mijn studentenkamertje..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:28 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joh, de huidige bewoners hebben dat huis misschien wel 40 jaar geleden van pa & ma geërfd die er in 1918 zijn gaan wonen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:28 schreef Markeerstift het volgende:
Wel grappig dat de mensen die dit dure huis kunnen betalen hetzelfde IKEA (Hemnez) bed hebben als ik op mijn studentenkamertje..
Of ze kennen ondanks hun rijkdom gewoon heel goed de waarde van een euro. Ik heb redelijk veel rijke mensen gezien en met name degenen die goed met beide benen op de grond zijn blijven staan hoeven echt niet elk meubilair uit zo'n exclusieve zaak van een duur merk etc.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Joh, de huidige bewoners hebben dat huis misschien wel 40 jaar geleden van pa & ma geërfd die er in 1918 zijn gaan wonen.
In de omschrijving staat dat het huis al eens in de VT Wonen heeft gestaan. Ik denk dat ze de foto's van die reportage nu voor de verkoop gebruiken. Voor iedere foto is dus ook nog eens gestyled.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:52 schreef k_man het volgende:
De inrichting van dit huis ziet er juist super gelikt uit. Zodanig dat ik me afvroeg waar ik nou eigenlijk naar keek. Een artist impression of wonen die mensen echt zo? Aan de ene kant lijkt het echt te zijn, aan de andere kant zou elke interieurfoto rechtstreeks afkomstig kunnen zijn uit een woontijdschrift of meubelcatalogus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De rest van het huis stamt ook nog uit de jaren 70. Die keuken en badkamer, triest barretje in de kelder.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:52 schreef k_man het volgende:
De inrichting van dit huis is héél, héél erg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pfft, ik moet er niet aan denken om in zo'n strak gestylde woning te moeten wonen hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:52 schreef k_man het volgende:
De inrichting van dit huis ziet er juist super gelikt uit. Zodanig dat ik me afvroeg waar ik nou eigenlijk naar keek. Een artist impression of wonen die mensen echt zo? Aan de ene kant lijkt het echt te zijn, aan de andere kant zou elke interieurfoto rechtstreeks afkomstig kunnen zijn uit een woontijdschrift of meubelcatalogus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:52 schreef k_man het volgende:
Tenslotte nog een optrekje dat van onder tot boven vol hangt met dure kunst en een subtiel tapijtje op de trap heeft.
[ afbeelding ]
Dat is Sie Kommen, Paris (Naked), Vogue Studios, 1981 van helmut Newton.quote:Op zondag 19 augustus 2012 22:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foto van z'n exen? Zussen?
Wel, die handdoek is nog wel te verklaren.... Ooit al eens je handen droog gekregen met zo'n blower?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 16:55 schreef JK1982 het volgende:
Zo'n blower om je handen te drogen en dan tóch een handdoek ernaast, wit sanitair en zilverkleurige bedieningsplaten, en dan een urinoir met een deksel erop...
Bedankt voor het opzoekenquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:09 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Dit is gewoon een grote poster, sowieso ontbreekt de bijbehorende (dressed) foto.
Het is geeneens een polyptiek zoals bij het origineel:
[ afbeelding ]
(Hmm overigens 6 ton waard nu...de prijzen zijn gestegen de laatste tijd.)
Beetje erg nep, beetje erg jammer.
Ik heb ook geen idee wat het is. Zelfs niet óf het iets is. Heeft het een functie of is het alleen creatief met grind? Hoe dan ook een raar ding.quote:Op maandag 20 augustus 2012 07:46 schreef Snoopyfrl het volgende:
Dacht even aan een midgetgolfbaan in de tuin, bij nader inzien vind ik het meer op een soort van graf lijken..?
[ afbeelding ]
Alleen de foto moest ik even opzoeken, voor HJ is dit gewoon parate kennis daar hij SUMO van Helmut Newton gewoon thuis heeft liggen en zelf een aardige collectie originele gesigneerde foto's heeft van onder andere Friedlander.quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedankt voor het opzoekenDure blote dames idd
Mega kattenbakquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat het is. Zelfs niet óf het iets is. Heeft het een functie of is het alleen creatief met grind? Hoe dan ook een raar ding.
Als de afdruk gesigneerd en genummerd is, is ie echt en mooi en échte kunst, als de afdruk dat niet is, is het smakeloos en kitsch...quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:56 schreef k_man het volgende:
Ach, er zullen weinig mensen in Nederland zijn die een echte Rothko thuis hebben hangen. En áls ze er zijn gaan ze die niet laten zien op Funda, neem ik aan.
Ik denk dan: hang iets op van een kunstenaar die je wel kunt betalen, maar goed... ieder z'n ding.
Ja hoor. Een kalender is ook kunst. Right...quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als de afdruk gesigneerd en genummerd is, is ie echt en mooi en échte kunst, als de afdruk dat niet is, is het smakeloos en kitsch...
LOL
Net zo dat échte steenlitho's kunst zijn, en de offsetprints niet
Zeg ik dat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja hoor. Een kalender is ook kunst. Right...
..
Ik zeg dan: hang iets op dat je leuk vindt... en laat je vooral niet door k_man vertellen hoe het moet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:56 schreef k_man het volgende:
Ik denk dan: hang iets op van een kunstenaar die je wel kunt betalen, maar goed... ieder z'n ding.
Imitaties zijn vele malen deerniswekkender dan als je helemaal geen kunst aan de muur hebt hangen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zeg dan: hang iets op dat je leuk vindt... en laat je vooral niet door k_man vertellen hoe het moet.
Dat zullen deze mensen gedaan hebben
Duidelijk formuleren ook.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Begrijpen lezen is iig een kunst
Best handig, maar de stoeltjes zijn zo op de uitgang van de garage gericht. Steeds in de uitlaatgassen zitten. De andere kant op is het groener.quote:Op maandag 20 augustus 2012 07:46 schreef Snoopyfrl het volgende:
Fan van FC Groningen..
[ afbeelding ]
compleet met stoeltjes uit het stadion
[ afbeelding ]
Hier: http://www.funda.nl/koop/(...)7879220-havenweg-16/
Past niet zo goed in dat interieur. De hondenmand hebben ze wel in stijl laten maken:quote:
Dat huis of het hele complex kost ¤ 324.000 k.k. Is dat met alle bakkerijmaterieel?quote:Dacht even aan een midgetgolfbaan in de tuin, bij nader inzien vind ik het meer op een soort van graf lijken..?
[ afbeelding ]
Hier: http://www.funda.nl/koop/(...)643-hoofdstraat-208/
Past wel een beetje bij ijsberen, al dat wit en grijs?quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gezellige tuin
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/nieuwegein/huis-47399651-tramstraat-7/
Rest van huis ook behoorlijk dood.
Het rare is, dat de rest van de tuin niet onderhoudsvrij ingericht is en dat deze plek zich hier links achter de heg bevindt:quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:16 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Best handig, maar de stoeltjes zijn zo op de uitgang van de garage gericht. Steeds in de uitlaatgassen zitten. De andere kant op is het groener.
Dacht dat het een Superman-variant was. Ken geloof ik alleen het Ajax-logo.
[..]
Dat huis of het hele complex kost ¤ 324.000 k.k. Is dat met alle bakkerijmaterieel?
Die tuin is waarschijnlijk speels en onderhoudsvrij ingericht: spelen met steensoorten. En dan wat seizoenspotten erop/om.
Maar: vreeswijk als ik het goed zie, vlabij de lekdijk...je betaalt dus (teveel, dat even duidelijk) voor de wijk/ buurt...quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gezellige tuin
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/nieuwegein/huis-47399651-tramstraat-7/
Rest van huis ook behoorlijk dood.
Waarschijnlijk er (kostenbesparend) neer geflikkerd voor de verkoop om er nog iets van te maken... de kiezels zijn me nog veels te wit en dr liggen nog 2 zakken...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:45 schreef knappekloon het volgende:
iemand die van grind houdt?!
[ afbeelding ]
Dat is een Johannes-orgel. Daar zit een volumeknop op.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:52 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen de buren blij mee zijn
Met tegels moet je nog steeds onkruid verwijderen. Onder het grind zit waarschijnlijk worteldoek of zo. Hebben buren van me ook gedaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:45 schreef knappekloon het volgende:
iemand die van grind houdt?!
[ afbeelding ]
En die gaat tot 11.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat is een Johannes-orgel. Daar zit een volumeknop op.
Dan krijg je nog steeds onkruid:-)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 00:59 schreef FFnog het volgende:
Onder tegels kun je ook gewoon worteldoek leggen natuurlijk...
Ligt er ook een beetje aan hoe goed ze kunnen spelen. Wij hadden ooit een buurman met een orgel en die was echt heel goed (voor zo ver ik dat kan beoordelen)quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat is een Johannes-orgel. Daar zit een volumeknop op.
Ajax staat denk ik voor het schoonmaakmiddelquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:03 schreef Worteltjestaart het volgende:
Eens even rondgekeken op een website van een makelaar die bij ons in de regio aktief is.
In hetzelfde huis 2 leuke vondsten:
Subtiel linkje naar een voetbalclub in de badkamer (of staat er nu wat anders?):
[ afbeelding ]
Joeheeeeeeeee!!!
[ afbeelding ]
Ook een leuk pandje in het dorp:
[ afbeelding ]
Mét brandslang in de eetkamer...
[ afbeelding ]
... én een gescheiden douche.
[ afbeelding ]
Oud bankgebouw met kluisjes? Of een postkantoor met postbussen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:00 schreef knappekloon het volgende:
[ afbeelding ]
iemand een idee wat dit is?
Linkje
Het lijken wel kluisjes of postvakjes (elke afdeling een vakje). Maar wel erg veel postvakjesquote:Monumentale villa gebouwd in de Gouden Eeuw van Schiedam door een distillateur als woonhuis en later verbouwd tot bedrijfspand.
Dat lijkt me een raar opbergsysteem voor dossiers. Postvakjes, postbussen lijkt me logischer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:31 schreef Rewimo het volgende:
Als ik google op het adres vind ik een advocatenkantoor. Die vakjes zijn dan mogelijk voor dossiers?
Geen idee, ik ben geen advocaatquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Dat lijkt me een raar opbergsysteem voor dossiers. Postvakjes, postbussen lijkt me logischer.
Mmm, wat zou er achter die schuine muur zitten?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:37 schreef Kreator het volgende:
Prachtige sfeervolle overzichtsfoto van de badkamer van 0,0002 m2:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/enschede/huis-47320394-lombokstraat-18/
Zoals de makelaar vanmiddag zei, toen ik een huis aan het bekijken was: "Soms moet je ook wat aan de verbeelding overlaten..." (niet dit huis trouwens)quote:
Bovenstaand huis is alleen geschikt voor slanke mensenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mmm, wat zou er achter die schuine muur zitten?
Say what?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:03 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ook een leuk pandje in het dorp:
[ afbeelding ]
Massage in een kerkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:52 schreef Teslynd het volgende:
Dan ligt de een eronder en zit de ander op dat bankje te masseren.
Het kan ook solo gebruikt worden. Dan zit je daarop in een pseudo-kleermakerszit. Dat spaart de knieën.
De omschrijving van het huis is ook zo lekker up to date. Volgens mij wordt het tijd voor een nieuwe makelaar.....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:00 schreef knappekloon het volgende:
[ afbeelding ]
iemand een idee wat dit is?
Linkje
En waar laat je dan je voeten?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:10 schreef Saisai het volgende:
Dat zijn van die kniel stoeltjes toch? Dan kan je op je knieën zitten met dat ding onder je kont. Dat ontlast je knieën en je rug.
Als je een bidstoel bedoeld dan, nee dat is het niet, dat zou wel een heel ongemakkelijkequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:10 schreef Saisai het volgende:
Dat zijn van die kniel stoeltjes toch? Dan kan je op je knieën zitten met dat ding onder je kont. Dat ontlast je knieën en je rug.
Nee, kantklossen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... wat is dat?
Mediteren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |