Mogelijk een VW Scirocco van de vorige eeuwquote:
Kontje loopt te schuin af, misschien beta coupe?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:44 schreef Bill_E het volgende:
Ik zou me eerder afvragen wie er zo slim is geweest om het buitendeel van een splitunit airco binnen te hangen. Maar OT: Lancia integrale als ik mag gokken.
[ afbeelding ]
IS ie daar niet te hoog voor?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:47 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Mogelijk een VW Scirocco van de vorige eeuw
Ik zat zelf aan een 224 of quattroporte te denken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
Kontje loopt te schuin af, misschien beta coupe?
Maar dan zonder spoiler als het die is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 11:44 schreef Bill_E het volgende:
Ik zou me eerder afvragen wie er zo slim is geweest om het buitendeel van een splitunit airco binnen te hangen. Maar OT: Lancia integrale als ik mag gokken.
[ afbeelding ]
Zo goed had ik dus gekekenquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:12 schreef Klonk het volgende:
Kan ook wat hoger lijken doordat ie op assteunen staat om de banden te sparen
Nee daar is de motorkap te vlak voor en grill te recht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:11 schreef zl7z het volgende:
Iig geen scirocco, delta of beta monte carlo.
Ik zet, kijkend naar de wielen/banden, in op iets als dit: [ afbeelding ]
goed punt, maar het lijken me alsnog flinke banden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:12 schreef Klonk het volgende:
Kan ook wat hoger lijken doordat ie op assteunen staat om de banden te sparen
Ahaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:21 schreef zl7z het volgende:
Bedoel ook niet exact dit model, ben niet thuis in Amerikanen, was meer als voorbeeld.
Maar na het zien van de nieuwe foto moet ik toch concluderen dat het 'm niet is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vormt lijkt aardig te kloppen
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar na het zien van de nieuwe foto moet ik toch concluderen dat het 'm niet is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |