Het lijken wel kluisjes of postvakjes (elke afdeling een vakje). Maar wel erg veel postvakjesquote:Monumentale villa gebouwd in de Gouden Eeuw van Schiedam door een distillateur als woonhuis en later verbouwd tot bedrijfspand.
Dat lijkt me een raar opbergsysteem voor dossiers. Postvakjes, postbussen lijkt me logischer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:31 schreef Rewimo het volgende:
Als ik google op het adres vind ik een advocatenkantoor. Die vakjes zijn dan mogelijk voor dossiers?
Geen idee, ik ben geen advocaatquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Dat lijkt me een raar opbergsysteem voor dossiers. Postvakjes, postbussen lijkt me logischer.
Mmm, wat zou er achter die schuine muur zitten?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:37 schreef Kreator het volgende:
Prachtige sfeervolle overzichtsfoto van de badkamer van 0,0002 m2:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/enschede/huis-47320394-lombokstraat-18/
Zoals de makelaar vanmiddag zei, toen ik een huis aan het bekijken was: "Soms moet je ook wat aan de verbeelding overlaten..." (niet dit huis trouwens)quote:
Bovenstaand huis is alleen geschikt voor slanke mensenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mmm, wat zou er achter die schuine muur zitten?
Say what?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:03 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ook een leuk pandje in het dorp:
[ afbeelding ]
Massage in een kerkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:52 schreef Teslynd het volgende:
Dan ligt de een eronder en zit de ander op dat bankje te masseren.
Het kan ook solo gebruikt worden. Dan zit je daarop in een pseudo-kleermakerszit. Dat spaart de knieën.
De omschrijving van het huis is ook zo lekker up to date. Volgens mij wordt het tijd voor een nieuwe makelaar.....quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:00 schreef knappekloon het volgende:
[ afbeelding ]
iemand een idee wat dit is?
Linkje
En waar laat je dan je voeten?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:10 schreef Saisai het volgende:
Dat zijn van die kniel stoeltjes toch? Dan kan je op je knieën zitten met dat ding onder je kont. Dat ontlast je knieën en je rug.
Als je een bidstoel bedoeld dan, nee dat is het niet, dat zou wel een heel ongemakkelijkequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:10 schreef Saisai het volgende:
Dat zijn van die kniel stoeltjes toch? Dan kan je op je knieën zitten met dat ding onder je kont. Dat ontlast je knieën en je rug.
Nee, kantklossen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... wat is dat?
Mediteren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |