quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:37 schreef Yi-Long het volgende:
Tong is wel verdomd kritisch, zo te lezen...(!)![]()
Er worden met achten en negens gestrooid alsof het niks kost.quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:37 schreef Yi-Long het volgende:
Tong is wel verdomd kritisch, zo te lezen...(!)![]()
Ik vermoed dat de plaatselijke horeca bevend de recensies van deze meester-criticus afwacht...quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er worden met achten en negens gestrooid alsof het niks kost.
Het kost over het algemeen dan ook niet duur. Ben blij dat hier mijn huis woont.quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er worden met achten en negens gestrooid alsof het niks kost.
Daarom zette ik er 'woont mijn huis' achter. Ironie is namelijk niet iedereen gegeven.quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:45 schreef Specularium het volgende:
Iets kost veel, of iets is duur. Iets kost duur klopt niet.
Ik denk, ik zeg het even.
Humor ook niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom zette ik er 'woont mijn huis' achter. Ironie is namelijk niet iedereen gegeven.
Goed idee. Kom bijna dagelijks in de HEMA. Woon er 100 meter vandaan. Heb er nog nooit gegeten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:15 schreef Dagkaart het volgende:
Wordt het Hema restaurant ook meegenomen?
Wat moet je dagelijks in de HEMA?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed idee. Kom bijna dagelijks in de HEMA. Woon er 100 meter vandaan. Heb er nog nooit gegeten.
Het is hier aan de overkant. Dagelijks verse vleeswaren en brood.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:22 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wat moet je dagelijks in de HEMA?
Ja in de Gasthuisstraat. Ik kijk er vanuit mijn keukenraam op.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:41 schreef chufi het volgende:
Perla di Cairo bestaat die nog? Voor een Italiaanse recensie..
Doen het niet. Althans niet bij mij.quote:
Ik lig dubbel, zou Verona van der Leur zeggen.quote:
Nee die witte baguettes zijn juist lekker! Vooral die knoflookmayo die ze erop smeren mmmm, met rosbief en rucolaquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:17 schreef Beardy het volgende:
Dan MOET je gewoon die broodjes van ze proberen - en nee, dan niet suggestief aan een halve worst gaan lurken maar die donkere broodjes in 'n kartonnen bakkie.
Geeg eens een paar tips uit het HEMA-restaurant. Ben gek op vlees. Vooral rosbief.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee die witte baguettes zijn juist lekker! Vooral die knoflookmayo die ze erop smeren mmmm, met rosbief en rucola
Ja had een klaptong.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef Beardy het volgende:
Oh jeetje Tong is je kampeerbed nou alweer stuk?
Nou ook maar op de lijst zou ik zeggenquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja in de Gasthuisstraat. Ik kijk er vanuit mijn keukenraam op.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:44 schreef Mirjam het volgende:
waar blijft de recensie van de pannenkoekenboerderij?
Stond er al op. Kon je zelfs voor kiezen. Maar de pannekoeken kregen de voorkeur.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ook maar op de lijst zou ik zeggen
Volgende week of zo dan maar ...quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stond er al op. Kon je zelfs voor kiezen. Maar de pannekoeken kregen de voorkeur.
Was al de planningquote:
Lijken wel poffertjesquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:25 schreef Beardy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze illustratie toont een versnapering geserveerd in DE HERTENKAMP; het juiste bord (qua maatvoering althans; eigenlijk behoort het faux Delfts blauw gedecoreerd of anders boerenbont) maar panne-al dan niet N-koeken die duidelijk ondermaats zijn.
Dat ziet er prima uit idd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijken wel poffertjes
Zo was het :
[ afbeelding ]
Vanwaar die smiliequote:
Typisch Nederlandse vraag. Het kostte niet duur.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:11 schreef Karina het volgende:
Al heb ik toenstraks al gegeten, als ik die recensie lees krijg ik meteen trek in een lekkere, dikke spekpannenkoekAls ik zo vrij mag zijn: wat kost dat nou tegenwoordig?
Ik wilde het er nog bij zetten, we blijven Hollandersquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Typisch Nederlandse vraag. Het kostte niet duur.
Als het niet veel duur geld kost wil het nog niet zeggen dat het goedkoop geld kost.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
Goed om te weten dat het niet duur kostte. Goedkoop, lekker en je zit stampvol, wat wil je nog meer?
Goedkoop of duur is relatief natuurlijk. Als het HEEEEL lekker was, dan mag het wel duur kosten maar als het vies was, dan is het altijd te duurquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als het niet veel duur geld kost wil het nog niet zeggen dat het goedkoop geld kost.
Wat bedoel je met eraan ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:23 schreef Mirjam het volgende:
hier in Leiden ben je voor 10 euro klaar als je 1 pannenkoek neemt met wat erop en eraan, en 1 drankje
Welke pizza raad je me aan ?quote:
Wat zit er in ? 4 dingen ?quote:
Kaas en maggi ?quote:
Deze zou ik nemen:quote:
volgens mij kun jij t beter houden bij fred kroketquote:
Die ligt wel in mijn smaakbereik. Voorlopig m'n nummer één.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:53 schreef chufi het volgende:
Zelf had ik gisteren deze
Del Padrone
Tomaat, kaas, salami, ham, gorgonzola, paprika, artisjokken, champignons en knoflook
¤ 12,00
En die was yammie![]()
Helaas niet verkrijgbaar bij jouw overbuurman Perla DI Cairoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die ligt wel in mijn smaakbereik. Voorlopig m'n nummer één.
Welke wel ? En welke raad je me daar aan ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Helaas niet verkrijgbaar bij jouw overbuurman Perla DI Cairo
1 van die andere 2, die komen van de kaart Perli Di Caïroquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke wel ? En welke raad je me daar aan ?
Cool. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
1 van die andere 2, die komen van de kaart Perli Di Caïro
Ik zou zeggen, het is het omrijden waard.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:02 schreef Molleman het volgende:
Ik begin honger te krijgen Tong! Dit is een topper onder de Pizzaboeren zo te horen.
Die hebben niet eens shoarma.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Een restaurant in Italie is er niks bij
Leuk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:18 schreef markmarkmark het volgende:
haha wat een topic.
als tong een boek met korte verhalen zou uitbrengen, zou ik geen seconde twijfelen om het te kopen.
Nog bedankt voor de tip.quote:
Dan wil ik wel het laatste woord hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Wanneer komt De Dikke Van Tong uit?
Krijg ook weer lekkere trekquote:
Onovertroffen.quote:
Goeiemorgenquote:
Je wordt steeds vroeger wakker tong... Hoop dat je niet flauwgevallen bent.. Nu dat je nuchter zal moeten zijn , neem ik aanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 06:07 schreef tong80 het volgende:
Moet straks trouwens nuchter bloed laten prikken.
Maar mijn maag knorkt.
Wie had ooit gedacht dat ik aan ontbijten gewend zou raken ?
Ik ga ook steeds vroeger naar bedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wordt steeds vroeger wakker tong... Hoop dat je niet flauwgevallen bent.. Nu dat je nuchter zal moeten zijn , neem ik aan
Niet echt. Maar vond het wel passend met dit weer.quote:
quote:
Mosterd kan er wel bij.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:07 schreef chufi het volgende:
Alleen de worst of nog een side-dish er bij?
Ik lust geen mosterd.quote:
Ik heb er zin in. Loop er dagelijks langs. Eens moest het gebeuren.quote:
broodje warme beenham met honingmosterdsaus.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:21 schreef tong80 het volgende:
Trouwens als jullie, ervaringsdeskundigen, tips hebben over wat te bestellen....shoot.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
broodje warme beenham met honingmosterdsaus.
Klinkt lekker. Welke andere saus eventueel ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
broodje warme beenham met honingmosterdsaus.
Klinkt ook lekker. Maar ik eet al zo vaak rosbief.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Pistoletje rosbief. Is met knoflookmayo en rucola
dat is onmogelijkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Welke andere saus eventueel ?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Welke andere saus eventueel ?
Is er niks anders ?quote:
Welke ? Hebben ze daar nog variatie in ?quote:
In Zaltbommel ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:01 schreef Dagkaart het volgende:
Ik heb daar wel eens een ambachtelijke of Hema hamburger op. Is al een tijd geleden, maar smaakte goed!!
Ik neem altijd een worstenbroodje bij de Chinees.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
Als ik iets bij de Hema ging eten nam ik altijd patat en een frikandel
Nee ik bedoel 1 en dezelfde hamburger, weet alleen niet meer hoe ze hem noemen daar. ik zal het even anders verwoordenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Zaltbommel ?
En wat is het verschil tussen de 2 Hamburgers ?
Ja man dat is 20 jaar geleden of zo, toen hadden ze al die fratsen niet. Bij de Hema op de Nieuwendijk nam je altijd patat met een frikandel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik neem altijd een worstenbroodje bij de Chinees.
Ik gooi het in de groep.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:41 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Nee ik bedoel 1 en dezelfde hamburger, weet alleen niet meer hoe ze hem noemen daar. ik zal het even anders verwoorden: ga voor de hamburger .
Die eet ik een andere keer welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
De Hema rookworst heeft geen saus nodig, die heeft het er standaard inzitten en het druipt eruit.
Komt ook nog een keer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ok, Zorba De Griek lijkt me een echte aanrader.
Eet ik al zovaak.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:14 schreef chufi het volgende:
Hema - rookworst ... Als je er al iets eet.
Google en Grieks is altijd veel en betaalbaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt ook nog een keer.
Hoe kom je daar zo plots bij ?
Die worst houden we nog wel tegoed dan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:19 schreef tong80 het volgende:
Nee ik ga naar de HEMA. De worst komt later wel. Sorry voor het misverstand.
Dat Karina worst wil?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo ontdek je nog eens wat toch?
Wat bedoel je ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo ontdek je nog eens wat toch?
Dat is het verschil tussen dorp en stad ...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
Dat heb ik niet eens hier in de buurt, wel redelijk dichtbij, maar niet ZO. Twee Chinezen en een Japanner en nog een snackbar. Iets verder zijn er wel wat meer bij elkaar (Amstelveenseweg voor de in Amsterdam bekenden).
Ja of op het Leidseplein, maar dat is al niet meer op loopafstand.
Zaltbommel is een stadquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen dorp en stad ...
Precies. 12.000 inwoners. Gemeente Zaltbommel 20.000.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zaltbommel is volgens mij een klein stadje.
Ik kijk er wel eens naar binnen. Vind het er nogal klein uitzien. Dan krijg ik het benauwd. Kan natuurlijk meevallen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar Zorba ziet er gezellig uit.![]()
[ afbeelding ]
Doordeweek zal het wel rustiger zijn ..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk er wel eens naar binnen. Vind het er nogal klein uitzien. Dan krijg ik het benauwd. Kan natuurlijk meevallen.
Maar dan is Kortjakje ziekquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Doordeweek zal het wel rustiger zijn ..
Is plots ironie verboden ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat ben je toch een oudbollige zeiklul.
Handelaarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
Jullie weten wat het beroep van Kortjakje was
Hehe nee, AH kortingsbon. En je hebt gelijk, zo bijzonder is het niet, ik eet ook elke keer alleen maar een klein bakje, is zat. Voor een keertje wel lekker.quote:
Ik kom er net uit.quote:
Hoe doe je dat nou weerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 05:14 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Goeiemorgen.
Zit sinds gisteren met m'n been in het verband wegens klompvoet. Even kijken of ik naar buiten kan. Anders wordt de recensie later.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 05:14 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Goeiemorgen.
Zit sinds gisteren met m'n been in het verband wegens klompvoet. Even kijken of ik naar buiten kan. Anders wordt de recensie later.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Hoe doe je dat nou weereen klompvoet
Ik mag toch nog wel iets ?quote:
Lekker hè ?quote:
Ik heb geen pijn. Kan redelijk lopen. Alleen passen zwemvliezen me momenteel niet.quote:
Goeiemorgen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:31 schreef Beardy het volgende:
En ik maar denken dat KLOMPVOET iets is met SUKKE grote splinters in je voeten van slecht houten schoeisel!
Dit ja. Ik wacht op de Hema recensie!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 07:20 schreef The_Hives het volgende:
met alleen maar plaatjes van ijsjes bloed je topic ook een beetje dood. Jammer!
Je hebt gelijk. Het was de bedoeling hem maandag te plaatsen. Maar door omstandigheden, hier boven al geschetst, kwam er een kink in de voet. Hij komt er vandaag nog, anders morgen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 07:20 schreef The_Hives het volgende:
met alleen maar plaatjes van ijsjes bloed je topic ook een beetje dood. Jammer!
Tong wordt gewoon betaald door de VVV en middenstand van Zaltbommel dus je zult geen kwaad woord horen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:20 schreef flipsen het volgende:
Ik zit toch echt te wachten op de eerste negatieve recensie...
Tuurlijk mag je dat vragen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:01 schreef Karina het volgende:
En mag ik vragen wat je had betaald?
Zoek maar een leuke zaak uit voor me. Anders weet chufi misschien nog een slechte vreetschuur.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:20 schreef flipsen het volgende:
Ik zit toch echt te wachten op de eerste negatieve recensie...
Ben Golfer niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:42 schreef Beardy het volgende:
Tong is gewoon een REALIST; geen elitaire maaltijden, geen elitaire recencies, wel een lekkere vette knipoog (past prima bij de HEMA worst).
Of ik antwoord is een tweede.quote:
Bommelwokquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoek maar een leuke zaak uit voor me. Anders weet chufi misschien nog een slechte vreetschuur.
Asjeblieft niet zegquote:
Gaat hem niet worden denk ik ... Maar je weet maar nooitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:06 schreef Ole het volgende:
Wanneer gaan Tong en Karina eindelijk een keer eten?Ik zorg wel dat het wordt betaald!
Ben ik al geweest, maandje geleden ofzo. Lees maar terug.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Bommelwok
Steenweg 2-4
5301 HL Zaltbommel
Telefoon
0418-512517
Of is dat te ver uit de buurt ?
Wordt vergeetachtigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik al geweest, maandje geleden ofzo. Lees maar terug.
We blijven proberenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden denk ik ... Maar je weet maar nooit
Je weet t gewoon niet meer.quote:
Jawel hoor. Maar praat liever niet over wat het kost.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 04:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je weet t gewoon niet meer.
Wat een kolder, tong. En kinderachtig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 05:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar praat liever niet over wat het kost.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:15 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Wat een kolder, tong. En kinderachtig.
Wat valt er aan de prijzen van de Hema te pochen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:23 schreef tong80 het volgende:
[..]Ik heb in niet één recensie de prijs vermeld. Soms wel of het duur of niet duur was. Vind het niet leuk staan om met die bedragen te komen. Zo kneuterig. Er mee pochen hoe veel het wel niet kostte laat ik aan anderen over.
Dat was een klein sneertje naar een niet bij name te noemen concurrerende recensent.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat valt er aan de prijzen van de Hema te pochen?
Zo'n tien jaar terug en langer geleden werkte ik daar in de buurt. Paar keer iets gegeten wat ze daar hadden gehaald om te eten tijdens het overwerken. Weet echt niet meer hoe het smaakte. Het was wel goed op temperatuur geloof ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:30 schreef Gripper het volgende:
Ik kom de laatste tijd wel eens op een bedrijventerrein in Bommel, waar zo'n typische bedrijventerrein-snackbar zit: cafetaria de Schimmink. Voordat ik weet of ik daar met een zakenrelatie naartoe kan om de prettige samenwerking met een balletje gehakt te beklinken, kun jij er wat zinnigs over vertellen Tong?
Dankjequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 04:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je weet t gewoon niet meer.
@ Karina; wat jij post is een focaccia. Tostini (zo noemen zij het) is een gewoon broodje met een ovalen vorm die je zowel koud als getoast kunt krijgen. Kost ongeveer 3,50. Soep rond de 3 euro.
Zat al ergens in de planning. Laatst nog op TV geweest bij Herman de Blijker. Red je restaurant of zoiets.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 17:47 schreef popolon het volgende:
Ok, volgende: Grand Café Restaurant De Verdraagzaamheid.
• Rolstoeltoegankelijk,
• Toegankelijk toilet,
• Gehandicaptenparkeerplaats
![]()
Je had het ook even per DM/PM kunnen melden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:23 schreef tong80 het volgende:
[..]Ik heb in niet één recensie de prijs vermeld. Soms wel of het duur of niet duur was. Vind het niet leuk staan om met die bedragen te komen. Zo kneuterig. Er mee pochen hoe veel het wel niet kostte laat ik aan anderen over.
Altijd goed om te lezen.quote:
Van V&D zijn iets duurder en iets groter. Tussen de 4,50 en 6 euro per broodje. Allebei lekker hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
DankjeToen ik zocht kreeg ik het plaatje dat ik postte. Reden dat ik naar de prijs vroeg was ook omdat ze bij V&D soortgelijke broodjes verkopen, volgens mij kosten ze daar 4 euro. Best wel duur, maar wel lekker, scheelt niet zo heel veel eigenlijk.
Geen idee of die van V&D groter zijn.
Die met tonijnsalade vond ik altijd lekkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Van V&D zijn iets duurder en iets groter. Tussen de 4,50 en 6 euro per broodje. Allebei lekker hoor
Niks duurder dan een broodje shoarma dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Van V&D zijn iets duurder en iets groter. Tussen de 4,50 en 6 euro per broodje. Allebei lekker hoor
En..?quote:Op maandag 3 september 2012 20:16 schreef tong80 het volgende:
Ik ben er uit. Het wordt aankomend weekend De verdraagzaamheid.
Ze hadden koffie,....echte koffie...Douwe Egberts koffie. Morgen of overmorgen de recensie.quote:
In een restaurant neem je espressoquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze hadden koffie,....echte koffie...Douwe Egberts koffie. Morgen of overmorgen de recensie.
Dan ken jij hun koffie niet.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
In een restaurant neem je espressoOf anders cappuccino OF een Irish Coffee
Zo goed? Espresso is anders altijd wel lekker, hoe sterker hoe beterquote:
Nog steeds geen recensie, FOK! soldaat tong80quote:Ze hadden koffie,....echte koffie...Douwe Egberts koffie. Morgen of overmorgen de recensie.
Ken je mijn verhaal over m'n diensttijd ?quote:Op woensdag 12 september 2012 20:04 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Nog steeds geen recensie, FOK! soldaat tong80![]()
Uiterlijk morgen om 0700 uur een recensie van bovenstaande, anders 4 weken latrine dienst!
Kan Tong80 zo slecht koken?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:13 schreef chufi het volgende:
Vanavond de slechtste pizza van mn leven gegeten.... Nog slechter dan een Aldi pizza thuis klaargemaakt.....
Sinds wanneer ligt Zaltbommel in Spanjequote:Op donderdag 13 september 2012 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee tong was niet in Spanje ....
Leek wel een slechte versie van een Aldi pizza .. Dikke bodem, niet gaar niet echt lekker , terwijl de ingredienten op beter leken te wijzen... Hij werd ook binnen 15 min opgediend...quote:Op donderdag 13 september 2012 00:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Zaltbommel in Spanje
Nee hoor, grapje.
Wat was er mis met de pizza?
Laatst nog lasagna opgewarmd. Was vergeten te lezen dat je het plastic bakje niet in de magnetron kon gebruiken. Gelukkig heb ik geen brandmelder.quote:
Bij SBS6 maken ze daar een zaterdagavond-programma van.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:34 schreef chufi het volgende:
Dikke bodem, niet gaar niet echt lekker
En niet over vandaag... Gazpacho , een tongetjequote:Op donderdag 13 september 2012 14:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij SBS6 maken ze daar een zaterdagavond-programma van.
Hier wachtte ik op. Recenseer niet voor de kat zijn kutquote:Op donderdag 27 september 2012 17:47 schreef TheFastOne het volgende:
Laat je trouwe fans niet langer in spanning Tong. Wat wordt het volgende avontuur?
Als de appels gaar zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
Wanneer? Wordt inderdaad wel weer tijd
Maar er zit geen Van Der Valk in Bommel Karina...quote:Op donderdag 27 september 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heb je appelmoes, hebben ze bij van der Valk, MET kers
Ja weet ik veel, ik kom daar nooit. Iets wat er op lijkt dan.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:25 schreef Molleman het volgende:
[..]
Maar er zit geen Van Der Valk in Bommel Karina...
Heldquote:Op donderdag 27 september 2012 21:28 schreef Molleman het volgende:
Hier tong, een overzicht met wat je allemaal nog kunt bezoeken!
http://2miljoen.nl/Top/Nederland/Gelderland/Zaltbommel/horeca/
Duurt langquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze hadden koffie,....echte koffie...Douwe Egberts koffie. Morgen of overmorgen de recensie.
!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:33 schreef tong80 het volgende:
Morgen of overmorgen een nieuwe recensie.
Ga vanavond naar De Verdraagzaamheid.
tong, heb je inmiddels al een maaltijd genuttigd bij De Verdraagzaamheid? Ik ben erg benieuwd het weer tongstrelend was.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:33 schreef tong80 het volgende:
Morgen of overmorgen een nieuwe recensie.
Ga vanavond naar De Verdraagzaamheid.
Ben er inmiddels geweest. Nadat Herman de Blijker er geld in heeft gestoken.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:18 schreef dralion13 het volgende:
[..]
tong, heb je inmiddels al een maaltijd genuttigd bij De Verdraagzaamheid? Ik ben erg benieuwd het weer tongstrelend was.
Ja kom op met die recensie danquote:Op zondag 24 maart 2013 13:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben er inmiddels geweest. Nadat Herman de Blijker er geld in heeft gestoken.
Het is dan ook mooi weer.quote:
Klinkt als een Egyptisch recept.quote:
Het wordt iig Zorba de Griek.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:12 schreef tong80 het volgende:
De Verdraagzaamheid bestond vorige maand 150 jaar. Golfer was nog bij de opening destijds.
http://www.iens.nl/restaurant/15124/zaltbommel-zorba-de-griekquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het wordt iig Zorba de Griek.
Ongegeneerd hompen vlees naar binnen schrokken.
Bedankt voor de link.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:28 schreef Ole het volgende:
[..]
http://www.iens.nl/restaurant/15124/zaltbommel-zorba-de-griek
Veel vlees zo te lezen idd, en een serveerster met openstaand bloesje
CUL / Tong's culinaire recensies horeca Zaltbommel # 3quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:17 schreef Ole het volgende:
Geweldig weer! Maar je vergeet het belangrijkste voor de Hollander: wat kostte het?
Heb de prijs-kwaliteis verhouding toegevoegdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |