Je wordt steeds vroeger wakker tong... Hoop dat je niet flauwgevallen bent.. Nu dat je nuchter zal moeten zijn , neem ik aanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 06:07 schreef tong80 het volgende:
Moet straks trouwens nuchter bloed laten prikken.
Maar mijn maag knorkt.
Wie had ooit gedacht dat ik aan ontbijten gewend zou raken ?
Ik ga ook steeds vroeger naar bedquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wordt steeds vroeger wakker tong... Hoop dat je niet flauwgevallen bent.. Nu dat je nuchter zal moeten zijn , neem ik aan
Niet echt. Maar vond het wel passend met dit weer.quote:
quote:
Mosterd kan er wel bij.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:07 schreef chufi het volgende:
Alleen de worst of nog een side-dish er bij?
Ik lust geen mosterd.quote:
Ik heb er zin in. Loop er dagelijks langs. Eens moest het gebeuren.quote:
broodje warme beenham met honingmosterdsaus.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:21 schreef tong80 het volgende:
Trouwens als jullie, ervaringsdeskundigen, tips hebben over wat te bestellen....shoot.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
broodje warme beenham met honingmosterdsaus.
Klinkt lekker. Welke andere saus eventueel ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
broodje warme beenham met honingmosterdsaus.
Klinkt ook lekker. Maar ik eet al zo vaak rosbief.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Pistoletje rosbief. Is met knoflookmayo en rucola
dat is onmogelijkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Welke andere saus eventueel ?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Welke andere saus eventueel ?
Is er niks anders ?quote:
Welke ? Hebben ze daar nog variatie in ?quote:
In Zaltbommel ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:01 schreef Dagkaart het volgende:
Ik heb daar wel eens een ambachtelijke of Hema hamburger op. Is al een tijd geleden, maar smaakte goed!!
Ik neem altijd een worstenbroodje bij de Chinees.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
Als ik iets bij de Hema ging eten nam ik altijd patat en een frikandel
Nee ik bedoel 1 en dezelfde hamburger, weet alleen niet meer hoe ze hem noemen daar. ik zal het even anders verwoordenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Zaltbommel ?
En wat is het verschil tussen de 2 Hamburgers ?
Ja man dat is 20 jaar geleden of zo, toen hadden ze al die fratsen niet. Bij de Hema op de Nieuwendijk nam je altijd patat met een frikandel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik neem altijd een worstenbroodje bij de Chinees.
Ik gooi het in de groep.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:41 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Nee ik bedoel 1 en dezelfde hamburger, weet alleen niet meer hoe ze hem noemen daar. ik zal het even anders verwoorden: ga voor de hamburger .
Die eet ik een andere keer welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
De Hema rookworst heeft geen saus nodig, die heeft het er standaard inzitten en het druipt eruit.
Komt ook nog een keer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ok, Zorba De Griek lijkt me een echte aanrader.
Eet ik al zovaak.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:14 schreef chufi het volgende:
Hema - rookworst ... Als je er al iets eet.
Google en Grieks is altijd veel en betaalbaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt ook nog een keer.
Hoe kom je daar zo plots bij ?
Die worst houden we nog wel tegoed dan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:19 schreef tong80 het volgende:
Nee ik ga naar de HEMA. De worst komt later wel. Sorry voor het misverstand.
Dat Karina worst wil?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo ontdek je nog eens wat toch?
Wat bedoel je ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo ontdek je nog eens wat toch?
Dat is het verschil tussen dorp en stad ...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
Dat heb ik niet eens hier in de buurt, wel redelijk dichtbij, maar niet ZO. Twee Chinezen en een Japanner en nog een snackbar. Iets verder zijn er wel wat meer bij elkaar (Amstelveenseweg voor de in Amsterdam bekenden).
Ja of op het Leidseplein, maar dat is al niet meer op loopafstand.
Zaltbommel is een stadquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen dorp en stad ...
Precies. 12.000 inwoners. Gemeente Zaltbommel 20.000.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zaltbommel is volgens mij een klein stadje.
Ik kijk er wel eens naar binnen. Vind het er nogal klein uitzien. Dan krijg ik het benauwd. Kan natuurlijk meevallen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar Zorba ziet er gezellig uit.![]()
[ afbeelding ]
Doordeweek zal het wel rustiger zijn ..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk er wel eens naar binnen. Vind het er nogal klein uitzien. Dan krijg ik het benauwd. Kan natuurlijk meevallen.
Maar dan is Kortjakje ziekquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Doordeweek zal het wel rustiger zijn ..
Is plots ironie verboden ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat ben je toch een oudbollige zeiklul.
Handelaarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
Jullie weten wat het beroep van Kortjakje was
Hehe nee, AH kortingsbon. En je hebt gelijk, zo bijzonder is het niet, ik eet ook elke keer alleen maar een klein bakje, is zat. Voor een keertje wel lekker.quote:
Ik kom er net uit.quote:
Hoe doe je dat nou weerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 05:14 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Goeiemorgen.
Zit sinds gisteren met m'n been in het verband wegens klompvoet. Even kijken of ik naar buiten kan. Anders wordt de recensie later.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 05:14 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Goeiemorgen.
Zit sinds gisteren met m'n been in het verband wegens klompvoet. Even kijken of ik naar buiten kan. Anders wordt de recensie later.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Hoe doe je dat nou weereen klompvoet
Ik mag toch nog wel iets ?quote:
Lekker hč ?quote:
Ik heb geen pijn. Kan redelijk lopen. Alleen passen zwemvliezen me momenteel niet.quote:
Goeiemorgen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:31 schreef Beardy het volgende:
En ik maar denken dat KLOMPVOET iets is met SUKKE grote splinters in je voeten van slecht houten schoeisel!
Dit ja. Ik wacht op de Hema recensie!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 07:20 schreef The_Hives het volgende:
met alleen maar plaatjes van ijsjes bloed je topic ook een beetje dood. Jammer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |