dat is onmogelijkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Welke andere saus eventueel ?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Welke andere saus eventueel ?
Is er niks anders ?quote:
Welke ? Hebben ze daar nog variatie in ?quote:
In Zaltbommel ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:01 schreef Dagkaart het volgende:
Ik heb daar wel eens een ambachtelijke of Hema hamburger op. Is al een tijd geleden, maar smaakte goed!!
Ik neem altijd een worstenbroodje bij de Chinees.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
Als ik iets bij de Hema ging eten nam ik altijd patat en een frikandel
Nee ik bedoel 1 en dezelfde hamburger, weet alleen niet meer hoe ze hem noemen daar. ik zal het even anders verwoordenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Zaltbommel ?
En wat is het verschil tussen de 2 Hamburgers ?
Ja man dat is 20 jaar geleden of zo, toen hadden ze al die fratsen niet. Bij de Hema op de Nieuwendijk nam je altijd patat met een frikandel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik neem altijd een worstenbroodje bij de Chinees.
Ik gooi het in de groep.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:41 schreef Dagkaart het volgende:
[..]
Nee ik bedoel 1 en dezelfde hamburger, weet alleen niet meer hoe ze hem noemen daar. ik zal het even anders verwoorden: ga voor de hamburger .
Die eet ik een andere keer welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
De Hema rookworst heeft geen saus nodig, die heeft het er standaard inzitten en het druipt eruit.
Komt ook nog een keer.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ok, Zorba De Griek lijkt me een echte aanrader.
Eet ik al zovaak.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:14 schreef chufi het volgende:
Hema - rookworst ... Als je er al iets eet.
Google en Grieks is altijd veel en betaalbaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt ook nog een keer.
Hoe kom je daar zo plots bij ?
Die worst houden we nog wel tegoed dan.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:19 schreef tong80 het volgende:
Nee ik ga naar de HEMA. De worst komt later wel. Sorry voor het misverstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |