Dat Karina worst wil?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo ontdek je nog eens wat toch?
Wat bedoel je ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo ontdek je nog eens wat toch?
Dat is het verschil tussen dorp en stad ...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:28 schreef Karina het volgende:
Dat heb ik niet eens hier in de buurt, wel redelijk dichtbij, maar niet ZO. Twee Chinezen en een Japanner en nog een snackbar. Iets verder zijn er wel wat meer bij elkaar (Amstelveenseweg voor de in Amsterdam bekenden).
Ja of op het Leidseplein, maar dat is al niet meer op loopafstand.
Zaltbommel is een stadquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen dorp en stad ...
Precies. 12.000 inwoners. Gemeente Zaltbommel 20.000.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zaltbommel is volgens mij een klein stadje.
Ik kijk er wel eens naar binnen. Vind het er nogal klein uitzien. Dan krijg ik het benauwd. Kan natuurlijk meevallen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar Zorba ziet er gezellig uit.![]()
[ afbeelding ]
Doordeweek zal het wel rustiger zijn ..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk er wel eens naar binnen. Vind het er nogal klein uitzien. Dan krijg ik het benauwd. Kan natuurlijk meevallen.
Maar dan is Kortjakje ziekquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Doordeweek zal het wel rustiger zijn ..
Is plots ironie verboden ?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat ben je toch een oudbollige zeiklul.
Handelaarquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
Jullie weten wat het beroep van Kortjakje was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |