quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:37 schreef Yi-Long het volgende:
Tong is wel verdomd kritisch, zo te lezen...(!)![]()
Er worden met achten en negens gestrooid alsof het niks kost.quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:37 schreef Yi-Long het volgende:
Tong is wel verdomd kritisch, zo te lezen...(!)![]()
Ik vermoed dat de plaatselijke horeca bevend de recensies van deze meester-criticus afwacht...quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er worden met achten en negens gestrooid alsof het niks kost.
Het kost over het algemeen dan ook niet duur. Ben blij dat hier mijn huis woont.quote:Op zondag 5 augustus 2012 08:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er worden met achten en negens gestrooid alsof het niks kost.
Daarom zette ik er 'woont mijn huis' achter. Ironie is namelijk niet iedereen gegeven.quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:45 schreef Specularium het volgende:
Iets kost veel, of iets is duur. Iets kost duur klopt niet.
Ik denk, ik zeg het even.
Humor ook niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom zette ik er 'woont mijn huis' achter. Ironie is namelijk niet iedereen gegeven.
Goed idee. Kom bijna dagelijks in de HEMA. Woon er 100 meter vandaan. Heb er nog nooit gegeten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:15 schreef Dagkaart het volgende:
Wordt het Hema restaurant ook meegenomen?
Wat moet je dagelijks in de HEMA?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goed idee. Kom bijna dagelijks in de HEMA. Woon er 100 meter vandaan. Heb er nog nooit gegeten.
Het is hier aan de overkant. Dagelijks verse vleeswaren en brood.quote:Op zondag 5 augustus 2012 14:22 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Wat moet je dagelijks in de HEMA?
Ja in de Gasthuisstraat. Ik kijk er vanuit mijn keukenraam op.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:41 schreef chufi het volgende:
Perla di Cairo bestaat die nog? Voor een Italiaanse recensie..
Doen het niet. Althans niet bij mij.quote:
Ik lig dubbel, zou Verona van der Leur zeggen.quote:
Nee die witte baguettes zijn juist lekker! Vooral die knoflookmayo die ze erop smeren mmmm, met rosbief en rucolaquote:Op zondag 5 augustus 2012 14:17 schreef Beardy het volgende:
Dan MOET je gewoon die broodjes van ze proberen - en nee, dan niet suggestief aan een halve worst gaan lurken maar die donkere broodjes in 'n kartonnen bakkie.
Geeg eens een paar tips uit het HEMA-restaurant. Ben gek op vlees. Vooral rosbief.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee die witte baguettes zijn juist lekker! Vooral die knoflookmayo die ze erop smeren mmmm, met rosbief en rucola
Ja had een klaptong.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef Beardy het volgende:
Oh jeetje Tong is je kampeerbed nou alweer stuk?
Nou ook maar op de lijst zou ik zeggenquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja in de Gasthuisstraat. Ik kijk er vanuit mijn keukenraam op.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:44 schreef Mirjam het volgende:
waar blijft de recensie van de pannenkoekenboerderij?
Stond er al op. Kon je zelfs voor kiezen. Maar de pannekoeken kregen de voorkeur.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ook maar op de lijst zou ik zeggen
Volgende week of zo dan maar ...quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stond er al op. Kon je zelfs voor kiezen. Maar de pannekoeken kregen de voorkeur.
Was al de planningquote:
Lijken wel poffertjesquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:25 schreef Beardy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze illustratie toont een versnapering geserveerd in DE HERTENKAMP; het juiste bord (qua maatvoering althans; eigenlijk behoort het faux Delfts blauw gedecoreerd of anders boerenbont) maar panne-al dan niet N-koeken die duidelijk ondermaats zijn.
Dat ziet er prima uit idd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijken wel poffertjes
Zo was het :
[ afbeelding ]
Vanwaar die smiliequote:
Typisch Nederlandse vraag. Het kostte niet duur.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:11 schreef Karina het volgende:
Al heb ik toenstraks al gegeten, als ik die recensie lees krijg ik meteen trek in een lekkere, dikke spekpannenkoekAls ik zo vrij mag zijn: wat kost dat nou tegenwoordig?
Ik wilde het er nog bij zetten, we blijven Hollandersquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Typisch Nederlandse vraag. Het kostte niet duur.
Als het niet veel duur geld kost wil het nog niet zeggen dat het goedkoop geld kost.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
Goed om te weten dat het niet duur kostte. Goedkoop, lekker en je zit stampvol, wat wil je nog meer?
Goedkoop of duur is relatief natuurlijk. Als het HEEEEL lekker was, dan mag het wel duur kosten maar als het vies was, dan is het altijd te duurquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als het niet veel duur geld kost wil het nog niet zeggen dat het goedkoop geld kost.
Wat bedoel je met eraan ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:23 schreef Mirjam het volgende:
hier in Leiden ben je voor 10 euro klaar als je 1 pannenkoek neemt met wat erop en eraan, en 1 drankje
Welke pizza raad je me aan ?quote:
Wat zit er in ? 4 dingen ?quote:
Kaas en maggi ?quote:
Deze zou ik nemen:quote:
volgens mij kun jij t beter houden bij fred kroketquote:
Die ligt wel in mijn smaakbereik. Voorlopig m'n nummer één.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 17:53 schreef chufi het volgende:
Zelf had ik gisteren deze
Del Padrone
Tomaat, kaas, salami, ham, gorgonzola, paprika, artisjokken, champignons en knoflook
¤ 12,00
En die was yammie![]()
Helaas niet verkrijgbaar bij jouw overbuurman Perla DI Cairoquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die ligt wel in mijn smaakbereik. Voorlopig m'n nummer één.
Welke wel ? En welke raad je me daar aan ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Helaas niet verkrijgbaar bij jouw overbuurman Perla DI Cairo
1 van die andere 2, die komen van de kaart Perli Di Caïroquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke wel ? En welke raad je me daar aan ?
Cool. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
1 van die andere 2, die komen van de kaart Perli Di Caïro
Ik zou zeggen, het is het omrijden waard.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:02 schreef Molleman het volgende:
Ik begin honger te krijgen Tong! Dit is een topper onder de Pizzaboeren zo te horen.
Die hebben niet eens shoarma.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Een restaurant in Italie is er niks bij
Leuk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:18 schreef markmarkmark het volgende:
haha wat een topic.
als tong een boek met korte verhalen zou uitbrengen, zou ik geen seconde twijfelen om het te kopen.
Nog bedankt voor de tip.quote:
Dan wil ik wel het laatste woord hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Wanneer komt De Dikke Van Tong uit?
Krijg ook weer lekkere trekquote:
Onovertroffen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |