Kan Tong80 zo slecht koken?quote:Op donderdag 13 september 2012 00:13 schreef chufi het volgende:
Vanavond de slechtste pizza van mn leven gegeten.... Nog slechter dan een Aldi pizza thuis klaargemaakt.....
Sinds wanneer ligt Zaltbommel in Spanjequote:Op donderdag 13 september 2012 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee tong was niet in Spanje ....
Leek wel een slechte versie van een Aldi pizza .. Dikke bodem, niet gaar niet echt lekker , terwijl de ingredienten op beter leken te wijzen... Hij werd ook binnen 15 min opgediend...quote:Op donderdag 13 september 2012 00:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Zaltbommel in Spanje
Nee hoor, grapje.
Wat was er mis met de pizza?
Laatst nog lasagna opgewarmd. Was vergeten te lezen dat je het plastic bakje niet in de magnetron kon gebruiken. Gelukkig heb ik geen brandmelder.quote:
Bij SBS6 maken ze daar een zaterdagavond-programma van.quote:Op donderdag 13 september 2012 00:34 schreef chufi het volgende:
Dikke bodem, niet gaar niet echt lekker
En niet over vandaag... Gazpacho , een tongetjequote:Op donderdag 13 september 2012 14:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij SBS6 maken ze daar een zaterdagavond-programma van.
Hier wachtte ik op. Recenseer niet voor de kat zijn kutquote:Op donderdag 27 september 2012 17:47 schreef TheFastOne het volgende:
Laat je trouwe fans niet langer in spanning Tong. Wat wordt het volgende avontuur?
Als de appels gaar zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
Wanneer? Wordt inderdaad wel weer tijd
Maar er zit geen Van Der Valk in Bommel Karina...quote:Op donderdag 27 september 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heb je appelmoes, hebben ze bij van der Valk, MET kers
Ja weet ik veel, ik kom daar nooit. Iets wat er op lijkt dan.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:25 schreef Molleman het volgende:
[..]
Maar er zit geen Van Der Valk in Bommel Karina...
Heldquote:Op donderdag 27 september 2012 21:28 schreef Molleman het volgende:
Hier tong, een overzicht met wat je allemaal nog kunt bezoeken!
http://2miljoen.nl/Top/Nederland/Gelderland/Zaltbommel/horeca/
Duurt langquote:Op dinsdag 11 september 2012 19:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze hadden koffie,....echte koffie...Douwe Egberts koffie. Morgen of overmorgen de recensie.
!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:33 schreef tong80 het volgende:
Morgen of overmorgen een nieuwe recensie.
Ga vanavond naar De Verdraagzaamheid.
tong, heb je inmiddels al een maaltijd genuttigd bij De Verdraagzaamheid? Ik ben erg benieuwd het weer tongstrelend was.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 09:33 schreef tong80 het volgende:
Morgen of overmorgen een nieuwe recensie.
Ga vanavond naar De Verdraagzaamheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |