SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
scherp. bye = vrije toegang tot de volgende ronde. Ik heb Quel maar ingeroosterd, nog niks gehoord van haar, maar dat zal wel goed komen. Zo niet, heeft haar tegenstander een bye naar de volgende ronde.
Je speelt zowel een uit- als een thuiswedstrijd, behalve in de finale.
Het schema:
Wieisboos
Nickskuh
JoodNL
Toefjes
Vijfvoor
Reemi
bye
Poker4lifee
GekkeGerrit
bye
Quel
Gurbuh
OmniRocket
Patje1987
GJE
Raviolipunch
Wedstrijden moeten voor zondagavond afgerond zijn, dit om het tempo in het toernooi er in te houden. Het schema blijft van kracht, net als een tennistoernooi.
Prijzengeld:
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K![]()
Ja is goed, uit en thuis meteen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zullen we onze wedstrijden doen voor het toernooi?
Oke, heb je toegevoegdquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:21 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Ja is goed, uit en thuis meteen?
Williams in vorm rost elke vrouw van de baan afquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:57 schreef StijnDa het volgende:
![]()
Williams vs. Sharapova
Je zal maar dik hebben betaald voor deze finale.
Williams is qua fysiek net een manquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Williams in vorm rost elke vrouw van de baan af
Niet per sequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Williams in vorm rost elke vrouw van de baan af
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Hallon ballon. Wat een weer hieren prachtig huisje met internet, dus zo lekker pakjes openen
![]()
Die ene goal zat er wel lekker in trouwens van jouquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:07 schreef wieisboos het volgende:
Nick je speelde zeker (ultra) attacking de tweede wedstrijd?
ik heb de thuiswedstrijd gewonnen met 2-0 en de uitwedstrijd met 6-2. Mijn Robert Green twee keer MOTM![]()
Haha, wat een levenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Hallon ballon. Wat een weer hieren prachtig huisje met internet, dus zo lekker pakjes openen
![]()
ga gewoon bier drinken. Dat wij hier pakjes openen is al triestquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:10 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
Lekker in een rustgevende omgeving jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Haha garpje ik ga zo boodschappen doen en lekker in de zon zitten
quote:
Litouwen wint 2e kwart van USA, Litouwen 51-55 achter nu, doen het best goedquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Haha garpje ik ga zo boodschappen doen en lekker in de zon zitten
nope, hopelijk wordt Brazilie eindelijk eens op tv uitgezondenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
Kijkt iemand anders hier ook nog Mexico-Senegal? Heerlijk wedstrijdje
Zal vast nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nope, hopelijk wordt Brazilie eindelijk eens op tv uitgezonden
\ssshhh celebration en cant hear you ook. Geen toegevoegde waarde en alleen maar provocerend.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
5 ATB moet gewoon eruit in Fifa 13 IMO.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
\ssshhh celebration en cant hear you ook. Geen toegevoegde waarde en alleen maar provocerend.
ja ik zag het, heb bijna alle nederlandse kanalen hierquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Litouwen wint 2e kwart van USA, Litouwen 51-55 achter nu, doen het best goed
[..]
nope, hopelijk wordt Brazilie eindelijk eens op tv uitgezonden
zo slechtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Inderdaad!
Of ze maken gewoon die celebrations zoals PES.
Beter dan provocerende paupertjes die 2 rondjes rennen met hun dikke frituurvingertje voor hun bek, en dan nog eindigen met een handje achter hun oorquote:
Dat wel, maar ik bedoelde eerder de animatie. Dat moet toch wel beter kunnenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Beter dan provocerende paupertjes die 2 rondjes rennen met hun dikke frituurvingertje voor hun bek, en dan nog eindigen met een handje achter hun oor.
Ja, PES is gewoon een lelijk spel. Maar het ging mij ook meer om de acties die ze uitvoeren dan de animatie/graphicsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik bedoelde eerder de animatie. Dat moet toch wel beter kunnen. Het idee is wel grappig
SBS dacht ikquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Wordt Ajax-PSV uitgezonden op veronica trouwens? En hoe laat?
Vanaf half 6 op SBSquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Wordt Ajax-PSV uitgezonden op veronica trouwens? En hoe laat?
Welkomquote:
Hou je in DS, hou je in...quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet nu echt wel zeker dat scripting bestaat.. ik mocht deze wedstrijd gewoon niet winnen. Ik had echt wel meer dan 20 schoten en mijn tegenstander 11 ofzo.
Of tegen mijquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:05 schreef StijnDa het volgende:
Misschien eens een xbox toernooitje doen?
Ik add jequote:
Kom eraan, je staat al in m'n lijst geloof ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:08 schreef Vijf_voor het volgende:
Is goed. ff ps3 aanslingeren
PSN=walm
quote:
Ging over blurquote:
Ja hoor prima, kom maarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:30 schreef StijnDa het volgende:
Pfoe, 5-1 verloren. Rematch? Het ging beter tegen het einde. Paar wazige goals ook
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja jezus zeg. Niet te doen met die voorhoede van jou.
Die open kans van mij
Nee ik heb gewoon te lang niet gespeeld. Alleen op de keeper kansen met zo veel ruimte moet je gewoon altijd maken.quote:
Klopt, ik dacht wel dat dat de 1-0 zou wordenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon te lang niet gespeeld. Alleen op de keeper kansen met zo veel ruimte moet je gewoon altijd maken.
Prima goaltjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja die 3-2 in de 89e minuutWat een frutgoal.
Als ik in vorm was had ik je gepakt
Kom maarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:42 schreef Kamikazie het volgende:
Wie doet er zo een potje tegen mij op de xbox?
Ja die was primaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Prima goaltje.
Voorzet tegen jouw speler en dan komt ie nog goed voor mijn voetjes, te sneu voor woorden.
Die vrije trap was wel fijn, al zeg ik het zelf.
Sorry, goed gespeeld wel.quote:
quote:
Ja jij ook, vond het wel een saaie wedstrijd. Nooit echt spannend geweest en mijn keeper verneukte hetquote:
Ja best wel een kutwedstrijdquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja jij ook, vond het wel een saaie wedstrijd. Nooit echt spannend geweest en mijn keeper verneukte het
Ja was wel een mooie goal hoor, dat sowieso. Maar die keeper had hem gewoon moeten hebben vanaf daarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja best wel een kutwedstrijd
Die 2e goal was echt bullshit, maarja.
Inderdaad, dat soort ballen moeten gewoon voor de keeper zijn, schot van heel ver, niet super hard, heeft 'ie alle tijd om naar die hoek te gaan en hem te vangen. FUT is gewoon een en al bullshitquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja was wel een mooie goal hoor, dat sowieso. Maar die keeper had hem gewoon moeten hebben vanaf daarMaar dat is FUT he ...
Enige wat je daar kon doen is alvast naar achter lopenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:34 schreef poker4lifee het volgende:
lastig potje net, van 1-0 voor naar 1-2 achter maar uiteindelijk nog met 4-2 kunnen winnengoede tegenstander.
oke vraagje..
Dit was de 1-2 die hij maakte, hoe had ik het kunnen voorkomen? Volgens mij kon ik toen de pass gegeven was echt gewoon niks meer doen? Wat ik dus had moeten doen was op de radar die loopactie van Bent anticiperen en vast met Luiz teruglopen(hoe bedoel je moeite doen om een goal te voorkomen) maar toen die pass eenmaal gegeven was niks meer kunnen doen of?
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/130279718
thx, iddquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Enige wat je daar kon doen is alvast naar achter lopen, aangezien je bij die pass werd outpaced door Bent en tijdens die pass rent je speler naar die bal en kun je niks meer..
minimaal 3 natonalities en minimaal 3 verschillende leagues.quote:
Dus je mag 3 verschillende nationaliteiten uit 3 leagues?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:48 schreef Mafoota het volgende:
[..]
Copa del agosto. 3 leagues en 3 nationaliteiten in een team geloof ik.
Het is gewoon ook met gold dus jij kan al spelenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dus je mag 3 verschillende nationaliteiten uit 3 leagues?
Mag elke rating zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dus je mag 3 verschillende nationaliteiten uit 3 leagues?
Oh nice, hoef ik geen team te kopen of is het bronze of silver?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
Weet iemand een leuke 352 bronze en/of silver hybrid voor dat nieuwe toernooi?
Minimaal 3 verschillende leagues en 3 verschillende nationaliteiten toch?quote:
Kloptquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Minimaal 3 verschillende leagues en 3 verschillende nationaliteiten toch?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:28 schreef Rijst het volgende:
Vandermar wat doe jij en je familie in Zweden?
Ik zag het jaquote:
ik zie niets.quote:
Ik ben ook niet zo'n fan van Immersquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:05 schreef vandermar het volgende:
Jammer dat ajax Armenteros wil. Ik had hem liever bij Feyenoord ipv. Immers!
DAT MAG JIJ NOG HEUL NIET NUTTIGENquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is Desperado's een beetje lekker?
Ja, koninklijk bier met een limoentje in de halsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is Desperado's een beetje lekker?
Oke, twijfelde tussen Corona en Desperadosquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, koninklijk bier met een limoentje in de halswel lekker koud drinken. Jammer dat het zo duur is
Corona is nog duurder.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oke, twijfelde tussen Corona en Desperadosging voor de Corona. Volgende week maar Desperados halen
Maar 3* skills in Futquote:
Hij moet wel een IF krijgen deze weekquote:
zelfde als elke wedstrijd op dit toernooi; marcelo- juan- silva- rafaelquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:18 schreef Mafoota het volgende:
[..]
Wie staan er in de verdediging bij Brazilie?
moet gewoon 5 volgende futquote:
Zag ik staan jaquote:
Aight, naja volgende week maar halen dan hahaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Corona is nog duurder.
Ik vind Desperados stukken lekkerder ook.
Hou op man.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:18 schreef Fuszy het volgende:
Moet ik met dat kut team van rijst blablabla
Niet gesignaleerd, hij weet in elk geval via de PM dat hij tegen jou moet. GJE en Ravioli moeten volgens mij ook nog. Verder is alles afgewerkt.quote:
Hoe is je vakantie ?quote:
Heb hem nog niet zien posten, dus ik wacht afquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet gesignaleerd, hij weet in elk geval via de PM dat hij tegen jou moet. GJE en Ravioli moeten volgens mij ook nog. Verder is alles afgewerkt.
Als iemand er een kan organiserenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:28 schreef WezepAFCA het volgende:
Wanneer hebben we een xbox toernooi?
Manne chill. Kom net terug van de parade. Fucking lekkere wijven daar.quote:
Nee heb laatst al de EK Poule georganiseerd. Iemand anders doet het maarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als iemand er een kan organiserenIk zie Stijn wel als de geschikte kandidaat
Hier was de gay parade en dat wordt hem nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Manne chill. Kom net terug van de parade. Fucking lekkere wijven daar.
[ afbeelding ]
Vannacht ook weer helemaal los gegaan bij een club. Allemaal tequillasletjes daar.
ja toevallig wel, zat in de supermarkt, sloeg de bliksem inquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zag ik staan ja
Heb jij ook zieke onweer?
Je bent wel een vertrouwenspersoonquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee heb laatst al de EK Poule georganiseerd. Iemand anders doet het maar
Ik had er 3 dagen terug 1 voor 1,3K als CM in 3-5-2 dag later voor 5K weg! Slew ook voor 2100 gekocht en voor 5K wegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
Net een CDM Gardner gehaald voor 3k.
Goedkoopste is 5.5K
Het was ook de gayparadequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hier was de gay parade en dat wordt hem nietIs het verblijf duur daar ofwat ?
Ik heb er nu weer 1 en die is 3.4k en 352 en die ga ik gebruiken in mijn teamquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had er 3 dagen terug 1 voor 1,3K als CM in 3-5-2 dag later voor 5K weg! Slew ook voor 2100 gekocht en voor 5K weg
Heb je die gozer gezien die telkens een vrijetrap van 40 meter op goal schietquote:
Figueroaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb je die gozer gezien die telkens een vrijetrap van 40 meter op goal schiet
Stockdale vind ik erg goedquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
0-1 Barca.
Wie is trouwens de beste BPL Silver keeper?
Ja die overwoog ik alquote:
Mignolet is trouwens ook uitstekende keeper!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja die overwoog ik al.
1.91 ook, prima lengte.
IF Mignolet maar die is erg duurquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
0-1 Barca.
Wie is trouwens de beste BPL Silver keeper?
Wel origineelquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:57 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel leuk team dit, Verenigd Koninkrijk. Maar denk niet dat ik hem ga maken.
Ik speelde vanmiddag even h2h omdat ik niet op ultimate team kon en ben vrij vaak belgie omdat ze aanvallendquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
IF Mignolet maar die is erg duur
De NIF is wel redelijk maar hij dook vanmiddag gewoon over een bal heen.
Copa is ook wel een midgetquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik speelde vanmiddag even h2h omdat ik niet op ultimate team kon en ben vrij vaak belgie omdat ze aanvallendzijn
1e potje won ik 7-5 en hij dook over alles heendie ander had Ivoorkust en Copa dook gelukkig ook over alles heen
ik was wel een stuk beter dan die andere. Ik zit ook nog maar in divisie 6
Eerst even jezelf voorstellen daarna mag je pas meeposten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:03 schreef Mafoota het volgende:
Hoppa! Voor de tweede keer op rij de nieuwe cup gepakt. Het lijkt wel alsof 50% van de spelers gewoon twee totaal willekeurige voetballers in hun team gooien zodat ze mee kunnen doen...
De vrij, el ahmadi, ruben schakenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
Weet iemand een leuke bronze/silver CB-CDM-RM Combinatie voor een 352?
Templeton - IF Mulgrew - Schotse CDM celticquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
Weet iemand een leuke bronze/silver CB-CDM-RM Combinatie voor een 352?
Laat me raden. Je zocht zeker een Nederlandse forum waar je over FUT kan praten. En toen kwam je hier terecht en dacht je; HEY laat ik maar een account aanmaken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:08 schreef Mafoota het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat ik een kloon ben?
Brown is een goede RM, zelfs verdedigende kwaliteiten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Templeton - IF Mulgrew - Schotse CDM celtic
O kut, RM zei je. Dan een schotse RM
Nee, elke keer als ik FUT dingen opzocht op google kwam ik dit forum tegen..quote:Laat me raden. Je zocht zeker een Nederlandse forum waar je over FUT kan praten. En toen kwam je hier terecht en dacht je; HEY laat ik maar een account aanmaken.
Welkomquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:10 schreef Mafoota het volgende:
[..]
Nee, elke keer als ik FUT dingen opzocht op google kwam ik dit forum tegen..
Ik zag die 7-5 voorbij komen ja, en die 3-3 van Cardiff-Swanseaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik speelde vanmiddag even h2h omdat ik niet op ultimate team kon en ben vrij vaak belgie omdat ze aanvallendzijn
1e potje won ik 7-5 en hij dook over alles heendie ander had Ivoorkust en Copa dook gelukkig ook over alles heen
ik was wel een stuk beter dan die andere. Ik zit ook nog maar in divisie 6
Haha, die 3-3 was mijn neefjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zag die 7-5 voorbij komen ja, en die 3-3 van Cardiff-Swansea
Carayol blijkbaar naar Middlesbrough, dat zou wel een briljante UP zijn met een beter schot
Je moet goed quoten manquote:
Ga je nog naar de Krimmler wasserfälle met je pappie en mammie?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Welkom nieuweling
Niks aantrekken van Rijst, hij maakt een grapje
Wel gek om binnen te komen met: goedenmiddag.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Welkom nieuweling
Niks aantrekken van Rijst, hij maakt een grapje
Geen idee, we gaan er wel eentje bezoeken geloof ikquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ga je nog naar de Krimmler wasserfälle met je pappie en mammie?
Geef hem een kans, oneerlijk om hem meteen af te blaffen, niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel gek om binnen te komen met: goedenmiddag.
Allereerste post. Zal wel SB zijn of zo'n andere halve zool.
Ja dat wist ik wel, maar ik dacht dat het dan zo'n zooitje wordt met allerlei quotes in quotes enzo, blijkbaar niet dusquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wist je dat er rechtsboven elke post een Quote knopje zit?
Je zou zeggen dat het zo werkt in NL maar bij sommigen dringt dat niet door.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geef hem een kans, oneerlijk om hem meteen af te blaffen, niet?
Ik kon niet bedenken wat een goede eerste post zou zijn, mezelf uitgebreid voorstellen leek me ook overdreven..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel gek om binnen te komen met: goedenmiddag.
Allereerste post. Zal wel SB zijn of zo'n andere halve zool.
Hoe oud ben je, hoe heet je, wat voor teams heb je?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:29 schreef Mafoota het volgende:
[..]
Ik kon niet bedenken wat een goede eerste post zou zijn, mezelf uitgebreid voorstellen leek me ook overdreven..
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
Geef die knul gewoon een kans, kom op zeg, doe even normaal.
Dit dus.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Post gewoon lekker mee, en hou het gezellig
17, Bart en ik zal zo een screenshot posten van het team dat ik nu heb.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe oud ben je, hoe heet je, wat voor teams heb je?
Is toch leuk om te wetenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:32 schreef vandermar het volgende:
Je naam zeggengaan Rijst en Dude facebooken en alles hier posten
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:32 schreef Mafoota het volgende:
[..]
17, Bart en ik zal zo een screenshot posten van het team dat ik nu heb.
Speel je op xbox of ps3?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:32 schreef Mafoota het volgende:
[..]
17, Bart en ik zal zo een screenshot posten van het team dat ik nu heb.
Ja, maar het is een beetje hypocriet om iemand meteen te bestempelen als kloon e.d. Terwijl het gewoon een nieuweling kan zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:34 schreef Toefjes het volgende:
Tja, al vaker gebeurd dat SB weg ging en een paar dagen later uit de hoge hoed een nieuwe user kwam. Maar goed, we gaan het meemaken. Welkom in het FUT forum in elk geval.
Tfoe vriend, rustig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Beetje dubbelop GJE!
Schaam je!
INSTANT BAN!
Ai deze man praat straat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tfoe vriend, rustig.
__
waarom chuzz trouwens?
Niet echt, Hulk is trouwens ook niet super op RM. Ik vind het allebei gewoon vette spelers.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bevalt david villa beetje als LM?
Ja, ik formuleer het een beetje verkeerd. Het is een prima speler maar hij past toch echt beter op LVquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:38 schreef Geluidssysteem het volgende:
Bij mij beviel D.Villa wel als LM. Prima speler. Snel, lekker schot.
Ligt aan je tegenstander denk ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als ik tegen Villa speel merk ik weinig van hem
Ben Villa sowieso nog maar 3x tegen gekomen in FUT ofzoquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ligt aan je tegenstander denk ik.
Twee informs krijg ik niet verkocht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Morgen wel onze pot spelen RP?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:47 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Twee informs krijg ik niet verkocht.
Zal wel het team maken en Di Natale op SP zetten naast Pato, daarna kan ie de bank warm houden.
Urugay zit er toch niet meer in?quote:
We hebben nu alleen bezoek dus ik ga niet op de PS3. Wordt waarschijnlijk vanavond rond elf uur en anders gewoon morgen.quote:
Heb je al met Ambrose gespeeld?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:00 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Raad het thema
[..]
Urugay zit er toch niet meer in?
Nee, moet het nog makenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Heb je al met Ambrose gespeeld?
Heel misschien moet hij gaan fungeren als CAM bij mij, maar dat moet ik nog even uitzoekenquote:
Long shots!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Heel misschien moet hij gaan fungeren als CAM bij mij, maar dat moet ik nog even uitzoeken..
is uit en thuis match, daag jij nu mij uit?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:03 schreef Patje1987 het volgende:
Omni heeft van mij gewonnen met 3-0
Ja na het zwemmen ok?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:06 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
is uit en thuis match, daag jij nu mij uit?
Hoeveel heb jij ervoor betaald?quote:
1400 in formatiequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:22 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij ervoor betaald?
Eagles RMquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
Team af. RM 7 chem, maarja. i don't geef a neuk.
[ afbeelding ]
ik 1500 in formatie, en bedankt voor de tipquote:
clubs?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:41 schreef OmniRocket het volgende:
ik dus tegen de winnaar van GJE-RavioliPunch
Ambrose op LCAM zou fijner zijn voor zijn longshotquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:58 schreef vandermar het volgende:
Ebanks Blake was niet in een goede formatie net als Bostock. Formatie kaartjes zijn veel en veel te duur!
[ afbeelding ]
Ja klopt maar dan zit ik met de spitsen met verkeerde beenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ambrose op LCAM zou fijner zijn voor zijn longshot
ahh oke, dan houdt het opquote:
Ja, dan kan je het beter zo laten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja klopt maar dan zit ik met de spitsen met verkeerde been
Jij doet ook al mee aan de non-rare silver team trend? Ik zie nu dat Doyley ook 80 pace heeft. Die kan ik dus wel gebruiken in mijn 80 pace team ipv die bronze RB die ik nu hebquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:58 schreef vandermar het volgende:
Ebanks Blake was niet in een goede formatie net als Bostock. Formatie kaartjes zijn veel en veel te duur!
[ afbeelding ]
Anders is het veel te duur voor dit 8K kostende teamquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, dan kan je het beter zo laten.
Ziet er wel pauperig uit.
CF als ST, CF als CAM en CM als CDM
Ik dacht wel even grappig zo'n team en kost maar 8Kquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij doet ook al mee aan de non-rare silver team trend? Ik zie nu dat Doyley ook 80 pace heeft. Die kan ik dus wel gebruiken in mijn 80 pace team ipv die bronze RB die ik nu heb
Alle relnichten zijn op vakantiequote:
wees blij dat je geen rood krijgt.. smerige overtreding.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wat een TYFUSTERINGAIDS SPEL hij krijgt een penalty voor NIKS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |