clubs?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:41 schreef OmniRocket het volgende:
ik dus tegen de winnaar van GJE-RavioliPunch
Ambrose op LCAM zou fijner zijn voor zijn longshotquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:58 schreef vandermar het volgende:
Ebanks Blake was niet in een goede formatie net als Bostock. Formatie kaartjes zijn veel en veel te duur!
[ afbeelding ]
Ja klopt maar dan zit ik met de spitsen met verkeerde beenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ambrose op LCAM zou fijner zijn voor zijn longshot
ahh oke, dan houdt het opquote:
Ja, dan kan je het beter zo laten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja klopt maar dan zit ik met de spitsen met verkeerde been
Jij doet ook al mee aan de non-rare silver team trend? Ik zie nu dat Doyley ook 80 pace heeft. Die kan ik dus wel gebruiken in mijn 80 pace team ipv die bronze RB die ik nu hebquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 21:58 schreef vandermar het volgende:
Ebanks Blake was niet in een goede formatie net als Bostock. Formatie kaartjes zijn veel en veel te duur!
[ afbeelding ]
Anders is het veel te duur voor dit 8K kostende teamquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, dan kan je het beter zo laten.
Ziet er wel pauperig uit.
CF als ST, CF als CAM en CM als CDM
Ik dacht wel even grappig zo'n team en kost maar 8Kquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij doet ook al mee aan de non-rare silver team trend? Ik zie nu dat Doyley ook 80 pace heeft. Die kan ik dus wel gebruiken in mijn 80 pace team ipv die bronze RB die ik nu heb
Alle relnichten zijn op vakantiequote:
wees blij dat je geen rood krijgt.. smerige overtreding.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wat een TYFUSTERINGAIDS SPEL hij krijgt een penalty voor NIKS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |