Wel origineelquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:57 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Ook wel leuk team dit, Verenigd Koninkrijk. Maar denk niet dat ik hem ga maken.
Ik speelde vanmiddag even h2h omdat ik niet op ultimate team kon en ben vrij vaak belgie omdat ze aanvallendquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
IF Mignolet maar die is erg duur
De NIF is wel redelijk maar hij dook vanmiddag gewoon over een bal heen.
Copa is ook wel een midgetquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik speelde vanmiddag even h2h omdat ik niet op ultimate team kon en ben vrij vaak belgie omdat ze aanvallendzijn
1e potje won ik 7-5 en hij dook over alles heendie ander had Ivoorkust en Copa dook gelukkig ook over alles heen
ik was wel een stuk beter dan die andere. Ik zit ook nog maar in divisie 6
Eerst even jezelf voorstellen daarna mag je pas meeposten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:03 schreef Mafoota het volgende:
Hoppa! Voor de tweede keer op rij de nieuwe cup gepakt. Het lijkt wel alsof 50% van de spelers gewoon twee totaal willekeurige voetballers in hun team gooien zodat ze mee kunnen doen...
De vrij, el ahmadi, ruben schakenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
Weet iemand een leuke bronze/silver CB-CDM-RM Combinatie voor een 352?
Templeton - IF Mulgrew - Schotse CDM celticquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
Weet iemand een leuke bronze/silver CB-CDM-RM Combinatie voor een 352?
Laat me raden. Je zocht zeker een Nederlandse forum waar je over FUT kan praten. En toen kwam je hier terecht en dacht je; HEY laat ik maar een account aanmaken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:08 schreef Mafoota het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat ik een kloon ben?
Brown is een goede RM, zelfs verdedigende kwaliteiten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Templeton - IF Mulgrew - Schotse CDM celtic
O kut, RM zei je. Dan een schotse RM
Nee, elke keer als ik FUT dingen opzocht op google kwam ik dit forum tegen..quote:Laat me raden. Je zocht zeker een Nederlandse forum waar je over FUT kan praten. En toen kwam je hier terecht en dacht je; HEY laat ik maar een account aanmaken.
Welkomquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:10 schreef Mafoota het volgende:
[..]
Nee, elke keer als ik FUT dingen opzocht op google kwam ik dit forum tegen..
Ik zag die 7-5 voorbij komen ja, en die 3-3 van Cardiff-Swanseaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik speelde vanmiddag even h2h omdat ik niet op ultimate team kon en ben vrij vaak belgie omdat ze aanvallendzijn
1e potje won ik 7-5 en hij dook over alles heendie ander had Ivoorkust en Copa dook gelukkig ook over alles heen
ik was wel een stuk beter dan die andere. Ik zit ook nog maar in divisie 6
Haha, die 3-3 was mijn neefjequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zag die 7-5 voorbij komen ja, en die 3-3 van Cardiff-Swansea
Carayol blijkbaar naar Middlesbrough, dat zou wel een briljante UP zijn met een beter schot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |