Zal vast nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nope, hopelijk wordt Brazilie eindelijk eens op tv uitgezonden
\ssshhh celebration en cant hear you ook. Geen toegevoegde waarde en alleen maar provocerend.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:18 schreef Geluidssysteem het volgende:
5 ATB moet gewoon eruit in Fifa 13 IMO.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
\ssshhh celebration en cant hear you ook. Geen toegevoegde waarde en alleen maar provocerend.
ja ik zag het, heb bijna alle nederlandse kanalen hierquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Litouwen wint 2e kwart van USA, Litouwen 51-55 achter nu, doen het best goed
[..]
nope, hopelijk wordt Brazilie eindelijk eens op tv uitgezonden
zo slechtquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Inderdaad!
Of ze maken gewoon die celebrations zoals PES.
Beter dan provocerende paupertjes die 2 rondjes rennen met hun dikke frituurvingertje voor hun bek, en dan nog eindigen met een handje achter hun oorquote:
Dat wel, maar ik bedoelde eerder de animatie. Dat moet toch wel beter kunnenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Beter dan provocerende paupertjes die 2 rondjes rennen met hun dikke frituurvingertje voor hun bek, en dan nog eindigen met een handje achter hun oor.
Ja, PES is gewoon een lelijk spel. Maar het ging mij ook meer om de acties die ze uitvoeren dan de animatie/graphicsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik bedoelde eerder de animatie. Dat moet toch wel beter kunnen. Het idee is wel grappig
SBS dacht ikquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Wordt Ajax-PSV uitgezonden op veronica trouwens? En hoe laat?
Vanaf half 6 op SBSquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Wordt Ajax-PSV uitgezonden op veronica trouwens? En hoe laat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |