Je moet goed quoten manquote:
Ga je nog naar de Krimmler wasserfälle met je pappie en mammie?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Welkom nieuweling
Niks aantrekken van Rijst, hij maakt een grapje
Wel gek om binnen te komen met: goedenmiddag.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Welkom nieuweling
Niks aantrekken van Rijst, hij maakt een grapje
Geen idee, we gaan er wel eentje bezoeken geloof ikquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ga je nog naar de Krimmler wasserfälle met je pappie en mammie?
Geef hem een kans, oneerlijk om hem meteen af te blaffen, niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel gek om binnen te komen met: goedenmiddag.
Allereerste post. Zal wel SB zijn of zo'n andere halve zool.
Ja dat wist ik wel, maar ik dacht dat het dan zo'n zooitje wordt met allerlei quotes in quotes enzo, blijkbaar niet dusquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wist je dat er rechtsboven elke post een Quote knopje zit?
Je zou zeggen dat het zo werkt in NL maar bij sommigen dringt dat niet door.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geef hem een kans, oneerlijk om hem meteen af te blaffen, niet?
Ik kon niet bedenken wat een goede eerste post zou zijn, mezelf uitgebreid voorstellen leek me ook overdreven..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel gek om binnen te komen met: goedenmiddag.
Allereerste post. Zal wel SB zijn of zo'n andere halve zool.
Hoe oud ben je, hoe heet je, wat voor teams heb je?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:29 schreef Mafoota het volgende:
[..]
Ik kon niet bedenken wat een goede eerste post zou zijn, mezelf uitgebreid voorstellen leek me ook overdreven..
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
Geef die knul gewoon een kans, kom op zeg, doe even normaal.
Dit dus.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Post gewoon lekker mee, en hou het gezellig
17, Bart en ik zal zo een screenshot posten van het team dat ik nu heb.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe oud ben je, hoe heet je, wat voor teams heb je?
Is toch leuk om te wetenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:32 schreef vandermar het volgende:
Je naam zeggengaan Rijst en Dude facebooken en alles hier posten
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:32 schreef Mafoota het volgende:
[..]
17, Bart en ik zal zo een screenshot posten van het team dat ik nu heb.
Speel je op xbox of ps3?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:32 schreef Mafoota het volgende:
[..]
17, Bart en ik zal zo een screenshot posten van het team dat ik nu heb.
Ja, maar het is een beetje hypocriet om iemand meteen te bestempelen als kloon e.d. Terwijl het gewoon een nieuweling kan zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:34 schreef Toefjes het volgende:
Tja, al vaker gebeurd dat SB weg ging en een paar dagen later uit de hoge hoed een nieuwe user kwam. Maar goed, we gaan het meemaken. Welkom in het FUT forum in elk geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |