Hou op man.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:18 schreef Fuszy het volgende:
Moet ik met dat kut team van rijst blablabla
Niet gesignaleerd, hij weet in elk geval via de PM dat hij tegen jou moet. GJE en Ravioli moeten volgens mij ook nog. Verder is alles afgewerkt.quote:
Hoe is je vakantie ?quote:
Heb hem nog niet zien posten, dus ik wacht afquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet gesignaleerd, hij weet in elk geval via de PM dat hij tegen jou moet. GJE en Ravioli moeten volgens mij ook nog. Verder is alles afgewerkt.
Als iemand er een kan organiserenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:28 schreef WezepAFCA het volgende:
Wanneer hebben we een xbox toernooi?
Manne chill. Kom net terug van de parade. Fucking lekkere wijven daar.quote:
Nee heb laatst al de EK Poule georganiseerd. Iemand anders doet het maarquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als iemand er een kan organiserenIk zie Stijn wel als de geschikte kandidaat
Hier was de gay parade en dat wordt hem nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Manne chill. Kom net terug van de parade. Fucking lekkere wijven daar.
[ afbeelding ]
Vannacht ook weer helemaal los gegaan bij een club. Allemaal tequillasletjes daar.
ja toevallig wel, zat in de supermarkt, sloeg de bliksem inquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zag ik staan ja
Heb jij ook zieke onweer?
Je bent wel een vertrouwenspersoonquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee heb laatst al de EK Poule georganiseerd. Iemand anders doet het maar
Ik had er 3 dagen terug 1 voor 1,3K als CM in 3-5-2 dag later voor 5K weg! Slew ook voor 2100 gekocht en voor 5K wegquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
Net een CDM Gardner gehaald voor 3k.
Goedkoopste is 5.5K
Het was ook de gayparadequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hier was de gay parade en dat wordt hem nietIs het verblijf duur daar ofwat ?
Ik heb er nu weer 1 en die is 3.4k en 352 en die ga ik gebruiken in mijn teamquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had er 3 dagen terug 1 voor 1,3K als CM in 3-5-2 dag later voor 5K weg! Slew ook voor 2100 gekocht en voor 5K weg
Heb je die gozer gezien die telkens een vrijetrap van 40 meter op goal schietquote:
Figueroaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb je die gozer gezien die telkens een vrijetrap van 40 meter op goal schiet
Stockdale vind ik erg goedquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
0-1 Barca.
Wie is trouwens de beste BPL Silver keeper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |