Ik ben ook niet zo'n fan van Immersquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:05 schreef vandermar het volgende:
Jammer dat ajax Armenteros wil. Ik had hem liever bij Feyenoord ipv. Immers!
DAT MAG JIJ NOG HEUL NIET NUTTIGENquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is Desperado's een beetje lekker?
Ja, koninklijk bier met een limoentje in de halsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is Desperado's een beetje lekker?
Oke, twijfelde tussen Corona en Desperadosquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, koninklijk bier met een limoentje in de halswel lekker koud drinken. Jammer dat het zo duur is
Corona is nog duurder.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oke, twijfelde tussen Corona en Desperadosging voor de Corona. Volgende week maar Desperados halen
Maar 3* skills in Futquote:
Hij moet wel een IF krijgen deze weekquote:
zelfde als elke wedstrijd op dit toernooi; marcelo- juan- silva- rafaelquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:18 schreef Mafoota het volgende:
[..]
Wie staan er in de verdediging bij Brazilie?
moet gewoon 5 volgende futquote:
Zag ik staan jaquote:
Aight, naja volgende week maar halen dan hahaquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 19:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Corona is nog duurder.
Ik vind Desperados stukken lekkerder ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |